Claudia jak zwykle zachowała się jak ignorantka. Ruszyła sama do lasu. Miałam ochotę wrócić do agencji i zająć się swoimi sprawami. Miałam dość ich wszystkich. A teraz jeszcze kłopoty z tą przybłędą.
Coś odwróciło moją uwagę. Spojrzałam do tyłu. Za mną stał demon. Czarna skóra, nogi byka, żółte oczy i wielkie zakręcone, czarne rogi. Patrzył wprost na mnie. Czyżby coś we mnie wyczuł nie możliwe. Spojrzałam mu w oczy, a następnie w stronę lasu. On również tam spojrzał. Jakby wiedział, że jest tam jedna z nas. Nagle poczułam jak ktoś łapie mnie za ramię i krzyczy:
- Jess! Szybko zagródź mu drogę!
Nim zdążyłam cokolwiek zrobić bestia ruszyła w głąb lasu. Odwróciłam się. Za mną stał Asbrok, który mówił, że skoro jedyna go zauważyłam mogłam go zaatakować. Nic nie odpowiedziałam. Czułam nie małą dozę ekscytacji. Chciałam zobaczyć jak demon odnajduje zagubioną i rozpuszczoną Claudię samą w lesie. Podniosłam głowę.
- Zamiast tak stać lećmy za Claudią. Możliwe, że demon ją odnajdzie i zrobi krzywdę.
Ana w tle kiwnęła głową i pobiegliśy w stronę lasu. Ścieżka była wąska. Wszyscy trzymaliśmy się kupie. Nagle trafiliśmy na rozwidlenie. Asbrok postanowił że się rozdzielimy:
-Ja pójdę z Jess i Christianem. Ana, ty pójdziesz z Paulem, Zutrią i Sarah. Uważajcie na siebie.
Ana odparła z powagą:
- Spokojnie. Jednak w razie czego, lub jak znajdziemy Claudię wyślę zieloną wiązkę światła. Wtedy nas znajdziecie i razem poszukamy demona i go pokonamy.
Nagle do przodu wystąpił Paul:
- Gadałem z Blackiem w pokoju rozmów, kazał nie zabijać demona. Ale sprowadzić go do firmy. Z jakiś źródeł dowiedział się przed naszym odjazdem, że ma on w sobie pierwiastek człowieczeństwa. Można jak on to ujął, go ,,uzdrowić''.
Spojrzałam w jego stronę. Kompletny debil. Prędzej nas rozszarpie niż go złapiemy i zawieziemy do agencji.
Ruszyliśmy lewą ścieżką wciąż mając w głowie przestrogę Paula. Nikt jednak nie spodziewał się tego co miało się wydarzyć.
CZYTASZ
Bogowie Czasu.
FantasiNa świecie panuje wojna, pomiędzy zwykłymi ludźmi, a nadnaturalnymi. Ci drudzy dążą jednak do pokoju, broniąc słabszych podczas Wielkich Wojen. Czy grupa przyjaciół pokona przeciwności losu i odnajdzie klejnot pokoju? Czy poradzą sobie z bólem, stra...