9} Zevk veren sinek ısırığı

6.5K 429 239
                                    

Ya bu arada 10K NE????? KALP KRİZİ GEÇİRECEKTİM SİZİ ÇOK SEVİYORUM..!

Evet bu saçma sevinmemi buradan silmek istemedim dhjkfjfgkgkg 👆🏼

Sizi hala seviyorum.
İyi okumalar :*

Taehyung o sabah daha gözlerini açamadan hissettiği acıyla yüzünü buruşturup yatağa kendini geri bırakmıştı. Baş ağrısı korkunçtu ve huzursuz hissediyordu. Ayrıca odaya öyle bir güneş hakim olmuştu ki gözlerini aralar aralamaz kör olacağını düşünmüştü. Birkaç saniye sonra ise gözleri ışığa alışmış ve nerede, ne halde olduğunu kavrayabilmişti.

Jungkook'un odasında, yatağında ve onun yastığına sarılmış bir şekilde uyanmıştı Taehyung. Bir anda bütün huzursuzluğu yok olup, yüzüne bir gülümseme yerleşirken doğrulmuştu yatakta.

Hatırlamıyordu.

Ne halt yediğini bilmiyordu ama Jungkook'un kızı bırakıp onunla ilgilendiğini, eve kadar taşıyıp ayrıca onu kendi yatağına yatırdığını ve üstünü değiştirip onunla uyuduğunu anlamıştı.

Taehyung içkiliyken saçmalardı. Yapmaması gereken şeyler yapar, söylememesi gereken şeyler söyleyip kendini utandırır, genellikle de bunları hatırlamazdı ve bu huyunu da her zaman sevmişti. Fakat ilk defa hatırlamak istiyordu. Jungkook'la arayı düzeltmişler miydi? Dün gece ona çok zorluk çıkarmış mıydı acaba? Birlikte uyumuşlardı değil mi? Sarılabilmiş miydi ona? Merak ediyordu işte.

Ayaklarını aşağıya sarkıtıp esnerken aşağıdan tabak çanak sesinin geldiğini duymuştu. 'Diğerleri de kalkmış olmalı.' Diye düşünüp banyoya ilerlediğinde tam kapının koluna uzanıyordu ki içeriden gelen mırıltalar duymuştu. İçeridekinin Jungkook olduğunu anladığında kulak kesilip ne dediğini anlamaya çalıştı.

Evet banyodaki Jungkooktu. Fakat neden küfür edip duruyordu?

***

Jungkook için bu sabahta sıradan gelişmişti aslında her şey. Her zamanki gibi Taehyung'dan önce uyanmış ve onu seyre dalmıştı. Fakat bu sabah düşündükleri şeyler biraz farklıydı. Bakışları Tae'nin uzun kirpiklerinde dolaşıp daha sonra dudaklarına inmiş ve bir anda tüm kan beynine sıçramıştı. Hafifçe doğrulduğu yatağa kendini geri bırakıp biraz tepindikten sonra Tae'nin uyanacağından korktuğu için yastığı ısırarak içindeki coşkuyu bastırmaya çalıştı bir süre. Karşısında sakince nesef alıp veren çocuğa bakıyor ve deli gibi gülmek istiyordu. İçinde anlamdıramadığı bir neşe vardı ve bu enerjisini nasıl atacağını bilmiyordu. Gülmesini tutamadığı sırada ağzından ufak bir kıkırtı kaçmıştı.

Dün gece Taehyung hiç olmadığı kadar sarhoş, Jungkook ise hiç olmadığı kadar ayıktı. Ta ki dudakları birbirine değene kadar.. Jungkook sarhoş olmuştu ve kolay kolay ayılamayacağının da farkındaydı.

Taehyung'u öpmüştü. Hemde dakikalarca... Ve bu onun katlanabileceğinin çok fazlasıydı. İlk defa esiri olduğu bu duygular onun şimdiye kadar hissetmeyen kalbi için çok fazlaydı.

Gözlerini yüzünün her bir santiminde dolaştırıp ona dokunmak için yanıp tutuşan ellerini zapt etmeye çalıştı. Çok güzel diye düşünüyordu. 'O bu dünyadan olamayacak kadar güzel..'

Dakikalar sonra Taehyung kıpırdanmaya başladığında Jungkook uyanacağını anlayıp hemen yataktan kalkmış ve banyoya girmişti. Elini yüzünü yıkayıp kendine geldiğinde aynadaki yansımasına bakıyor ve kendi kendine gülüyordu. Kesinlikle delirmişti! Bakışları kendi dudaklarına inip yine aklına dün geceyi getirken 'Ağğh' diye mırıldanmıştı. 'Kendime gelmem gerek!'

Tae's Nochu   ≮ k∞kv Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin