16} Kutlama

6K 322 472
                                    

Hay gays jsopqkdğqfjfw

Medya>.<

25k olacağız resmen o.O

-80k olacağız resmen o.O-

Sizi ne yapayım ben

Ehehehehhehe kutsal M harfini görüyor musunuz? Anlaşalım baştan bolca yorum istiyorum :*

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•M•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

"Hadi ama! Hızlı olun biraz. Jimin bile hazırlandı."

"Hyung ya!"

"Mochi'mle uğraşmayın."

"Bizi evden def edip sevişmeyi mi planlıyorsunuz siz?"

***

Jungkook dudaklarını Tae'nin çıplak omzuna bastırmış ve "Hadi." diye mırıldanmıştı. "Gitmeliyiz."

"Jungkook ya. Onlar gitsinler biz evde kalıp sevişelim."

"Hmm.. Çok cazip bir teklif." Tae'nin kollarından geçirdiği saten gömleğin düğmelerini iliklerken konuşmuştu Jungkook. "Ama Seokjin hyung için önemli bir gün bugün. Kutlamasına katılmalıyız."

"Evet. Haklısın." Bu sefer Taehyung yatakta duran deri ceketi alıp Jungkook'a giydirdiğinde dudaklarını büzdü. "Çok yakışıklı oldun Nochu-ah."

"Senin yakışıklın."

"Benim."

Jungkook gülerek Tae'nin dörtgen gülüşüne bir öpücük vermiş ve gerekli eşyalarını alıp kapıdan çıkmıştı.
Taehyung'da arkasından çıkmış ve sürekli gözlerinin kaydığı Jungkook'un poposuna göz kırpmıştı.

***

Mekana girdiklerinde onlara dönen bakışlara karşı Yoongi anında kolunu Jimin'in omzuna atmış ve kendine çekmişti. Taehyung'un zaten evden çıkarken tuttuğu eli bırakma gibi bir niyeti yoktu. Jungkook'la tek vücut olmuş şekilde yürüyorlardı.

"Cidden.. Mesafe ne demek haberleri yok." Jin, Tae ve Kook'a bakarak mırıldandıktan sonra bir yanındaki Namjoon'a bakmış sonra da önünden yürüyen Hoseok'a bir bakış atmıştı.

"Sanırım Hoseok'tan elimi tutmasını isteyeceğim. Şuradaki adam bana çok kötü bakıyor." Müzikten dolayı kendi sesini bile duyamazken bağırdı Jin. Tam Hoseok'a yetişmek için hızlanacakken elinde bir sıcaklık hissetmiş ve parmaklarına dolanan esmer parmaklara şaşkınlıkla bakakalmıştı.

"Hoseok biriyle kesişiyor." Kesişecek birilerini bulur kesin. Yalan söylemedim. Yoo, söylemedim ki..

Jin sırıtmış ve "Peki o zaman Monie." demişti. "Sen koru beni."

Locaya yerleştiklerinde Hoseok kırmızı kadife örtü serili masanın üstünde şık bir şekilde dizilmiş içki şişelerine bakıp sırıttı. Shot bardaklarını doldurup arkadaşlarına uzattığında aynı anda birer tane alıp fondiplemişlerdi.

Hoseok kalan shotları kendi önüne çektiği sırada Jimin hevesle kırmızı şarap şişesine uzanmış, Yoongi ve kendi için oldukça şık gözüken bardaklara doldurmuştu.

Taehyung 'love shot!' diye bağırarak doldurduğu bardakların ikisini Jin ve Namjoon'a vermiş diğerini de Jungkook'a uzatmıştı. İkisi kollarını birbirlerine geçirip içerken ilk suratları buruşmuş sonra da Jungkook elindeki bardağı bırakarak Tae'nin büzüşmüş dudaklarına saldırmıştı.

Tae's Nochu   ≮ k∞kv Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin