Ya 15k oldu inanabiliyor musunuz? Şahsen ben inanamıyorum da! Yeni okuyan kişiler yorum yapıyor bende açtığımda bazen okuyorum ilk bölümleri ve ne bileyim bazı yerler çok saçma geliyor akcpüaosgsşsdj okuduğunuz için teşekkür ederim yani kısacası ♡
Bu arada medya ♡
Ufak bir koşuşturmacanın ardından Taehyung, Jungkook ve Hoseok üçlüsü bir arabayı durdurup adamlara yakalanmadan kaçmayı başarmışlardı. Zaten arabaya bindiklerinden birkaç dakika sonra da Namjoon onlara Jimin'in evde olduğunu ve artık gelmelerini söyleyen bir mesaj atmıştı. Rahatlamış olmaları gerekiyordu fakat Jungkook çok sinirliydi.
Çünkü bindikleri arabada 3 kız vardı. Arabaya ilk binen Jungkook arkada oturan kıza yapışsa bile hepsi birden sığmıyorlardı ve adamlar yaklaşınca Hoseok koltuğa yerleşerek Taehyung'u da kucağına çekmiş ve hızlıca kapıyı kapatıp "Sür sür hadi." Diye bağırmıştı.
Jungkook sinirle onlara bakmayı bırakıp cama doğru dönmüştü fakat bu sefer de her halinden sarhoş olduğu anlaşılan kızla göz göze gelmişti. Kız bir yandan sakız çiğniyor bir yandan da sırıtarak Jungkook'u izliyordu. Aslında kızların üçü de onları kesiyordu fakat onlar soluklanmaya çalışırken bunun farkında değildi. Taehyung'ta hiçbir şeyin farkında olmadan arabanın arka camından onlardan uzakta kalan mekana bakarken sonunda rahatlamıştı ki yanlarındaki kızın onları göstererek Jungkook'a yanaştığını görmesiyle başını zorda olsa onlara doğru döndürmüştü kaşlarını çatarak.
"Baksana.." demişti kız Jungkook'un içine düşmesine sadece birkaç santim kala. "Arkadaşların pek rahat gözükmüyor onlar normal otursunlar ben senin kucağına geleyim ne dersin?"
Jungkook şaşkın bakışlarla kafasını kızdan uzaklaştırırken Tae'yle kafaları çarpışmış ve ikisi de birbirine kızgın bir bakış atmıştı. Tam Jungkook ağzını açacağı sırada ön koltuktaki kız gülerek arkaya eğilmiş ve "Emin misin Seulmin? Onları gay barın önünden aldığımızı unuttun galiba? Bence gayet rahatlar." Diyerek Hoseok'a göz kırpmıştı. Hoseok şaşkınca bir öndeki kıza bir de kucağındaki Taehyung'a bakmış sonra da "Ben gay falan değilim be!" Demişti. Bu kızların bakışlarının ona dönmesini sağlarken Jungkook "Evet değil o yüzden..." diye mırıldanmış, tek hamlede Taehyung'u kendi kucağına çekmişti. Taehyung ise sarsılmayla direk Jungkook'un boynuna sarılmıştı.
Yanlarındaki kız "Haa demek ikiniz." Diye mırıldanıp önüne döndüğünde Jungkook ve Taehyung bakışmış ve Taehyung hızlıca başını Jungkook'un boynuna gömmüştü. Jungkook onun gerilen dudaklarından güldüğünü anlarken Taehyung, kızın söylediğini Jungkook'un inkar etmediğini düşünüp biraz daha feels geçirmiş ve kıkırdamasına engel olamamıştı. Bu Jungkook'u huylandırmıştı. Taehyung'un belinden huylandığını bildiğinden parmağını bel boşluğuna bastırmıştı o da. Taehyung kaçmak için aniden kalçasını hareket ettirince Jungkook'un ellerini belinde hissetti. "Rahat dur." Diyen kısık sesi kulağına ulaştığında hafifçe gülüp "Sende dürtüp durma o zaman." Demişti.
Jungkook gülerek kafasını geriye attı. Taehyung tam tekrar kafasını Jungkook'un boynuna yerleştirmişti ki yanlarındaki kız oflayarak "Ya bari yanımda oynaşmayın! Canım acıyor." Dedi. Söylediğini duyan Hoseok şoför koltuğundaki kıza yolu tarif etmeyi bırakıp hızla onlara döndü.
"Siz oynaşıyor musunuz?" Diye sorarken kaşlarını hayretle yukarı kaldırmıştı.
Taehyung anında başını kaldırıp panikle "Hayır!" Derken Jungkook gülmemek için kendini zor tutuyor ve tuhaf sesler çıkarıyordu. Hoseok tek kaşını kaldırıp onlara bir bakış atarak önüne dönmüştü. Yan gözle atışıp gülüşen ikiliye baktığında ise 'Tanrım!' Diye düşünüyordu. "Jimin şu hallerini görse mutluluktan kalp krizi falan geçirir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tae's Nochu ≮ k∞kv
FanficBangtan şu sıralar Seoul Güzel Sanatlar Akademisinin en ünlü gruplarından biridir.. taekook yoonmin namjin yugseok Fluff (+smut) boyxboy fan fiction #4 vkook #27 yoonmin -ℋ