18} Uke nazı

4.1K 286 281
                                    

Selam!

Medya

Sondaki yazıyı okumanızı rica ediyorum >.<

-ay bi ton atar gider yapmışım sildim oraları akfjösmclcöv-

Kontrol ettim ama yanlışlar varsa affedin.

Neyse artık çok yanlış çıkmıyor KAKFJLSKFKFKDKKF

Taehyung otobüse yerleşir yerleşmez tekrar uykuya dalıp kamp alanına kadar uyanmadığında, Jungkook'un da yol boyunca yaptığı tek şey omzunda yatan sevgilisinin saçlarını okşamak ve güzelliği hakkında düşünmekti. Arada da aklına gece ve sabah yaşadıkları geliyor, yanaklarının kızarmasına engel olamıyordu tabi.

Hocaları herkesin eşyalarını alıp toplanması için birkaç anons yaparken Jungkook otobüsün içindeki karmaşıklıktan yararlanıp Tae'nin yanağına bir öpücük kondurmuştu.

"Sevgilim." Diye mırıldandığında Taehyung'un kolları kucağındaki çantaya biraz daha sarılmış ve dudaklarını büzmüştü. "Taehyung hadi ama... Hayatımın yarısı seni uyandırmaya çalışmakla geçiyor. Diğer yarısında da sırtımdasın zaten."

Jungkook kendi söylediği şeye gülerken Taehyung seslere daha fazla dayanamamış ve oflayıp kulaklarını kapatmıştı.

"Ya bi uyutmadınız ama!" Birden yüksek sesle bağırarak gözlerini açarken dibinde olan Jungkook'u irkittiğini fark etmiş ve eli kalbinde olan çocuğa kıkırdamıştı. "Seni korkuttum mu Nochu-ah?"

"Yok ya ne korkması alt tarafı bin beş yüz metre falan yukarı sıçradım."

Taehyung tekrar gülerken etrafına bakıp "Geldik mi?" diye sormuş ve Jungkook'un dudağının kenarına bir öpücük bırakmıştı.

"Hıhım." diye mırıldandı Jungkook sadece. Şuan Taehyung'u öpmeyi feci şekilde istiyordu. Taehyung ona kalkması için işaret verdiğinde bile kafasını hayır anlamında sallamış ve otobüsün boşalması için beklemişti. Sadece onlar ve hyungları kaldığında Taehyung'a doğru eğilmiş ve dudaklarına uzanmak istemişti.

Taehyung eğer tam o sırada otobüsün basamaklarında olan Taemin'i görmeseydi ona izin verebilirdi. Gözlerini büyütüp kafasını eğerken Jungkook'un dudakları camla buluşmuş ve o sırada otobüste Jimin'in "Hayır Yoongi çadır fantezisi falan yapamayız!" bağırışı yankılanmıştı. Hoseok elinde Jungkook'un kamerasıyla kahkahalarla onları çekerken Jungkook'ta şaşkınca gözlerini açıp dudaklarını camdan ayırmış, kucağına başını koyan ve gülmemek için kendini sıkan Taehyung'a bakmıştı.

Taemin'in hemen arkasında duran Namjoon elini alnına vurarak ofladı. Sadece birkaç dakika insan rolü yapar mısınız rica etsem?

Bu sayede çocuklar Taemin'i fark ettiklerinde hepsinin eli ayağına dolaşıp saçma hareketler yapsalarda birkaç saniye içinde toparlandılar.

Taemin ilk açık ağzını kapatmış sonra da elini neyse der gibi sallayarak "Acele edin. Gitmemiz gerekiyor." demişti.

"Evet. Dalga geçmeyi bırakın hadi." Namjoon da kaş göz yaparak Taemin'in peşinden gittiğinde oluşan sessizliği Taehyung'un kahkahası bozmuştu.

***

Sonunda hepsi ormanlık alanda toplandıklarında en ortaya hocalar geçmiş ve kamp alanında neler yapacaklarını anlatmıştı. 2 haftalık sürede kalacakları bungalov tarzı evlerine yerleşmiş ve yemek saati gelene kadar kamp alanını gezmeye çıkmışlardı.

"Burası yemekhane. Diğer tarafta okçuluk, paintball ve diğer sporları yapabileceğiniz sahalar mevcut. İlerideki büyük bina da eğitimlerinizi alacağınız yer. Haftasonu doğa gezisine çıkacağız ve çadırlarda kalacaksınız ama sorun çıkaranlar gelemeyecek. O yüzden uslu durun ve eğitmenlerinizi dinleyin. Şimdi evlerinize dağılabilirsiniz."

Tae's Nochu   ≮ k∞kv Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin