22} Ana kuzusu Jungkook, Jungkook kuzusu Taehyung.

2.3K 167 110
                                    

Çok az kaldı bitmesine 🤧❤️

Namjoon ve Jin'in gülüşerek içeri girdiğini gören Minho hemen ayağa kalktı. Onları kapıda karşılarken yüzünde anlamlı bir sırıtış vardı.

"Hoşgeldiniz! Sıra sizde mi?"

Namjoon ve Jin bakışıp ona geri döndüklerinde Namjoon'un omzunu dürtüklemişti gülerek. "Bakın size bir oda ayırtabilirim hemen. Tabi öncesinde güzel bir akşam yemeği ayarlayalım. Ayrıca kesinlikle yataklarımızın rahatlığı konusunda garanti veri-"

Jin gözlerini pörtleterek Minho'nun ağzını kapatmış ve ona daha önceden Namjoon'dan hoşlandığını söylediğine pişman olmuştu bile.

"Ne saçmalıyorsun canım arkadaşım?" diye sorarken kaşlarını oynatıyordu daha fazla konuşmaması için.

"Hadi ama yataklarımızın rahatlığı sizin çocuklar tarafından test edildi ve onaylandı."

"Ne diyorsun hyung?" Bu sefer Namjoon merakla sorduğunda Jin'in ellerinden kurtulan Minho gülerek onlara cam kenarında bir masaya yönlendirmişti.

"Diyorum ki buraya gelipte sevişmeden çıkan çift olmadı."

"Öyle bir şey yok ahmak! Git müşterilerinle ilgilen." Jin onu itekleyip uzaklaşmasını sağladı.

Minho ise onu hıhılamış ve yanlarından ayrılırken "Her gelen ilk başta öyle diyor!" diye bağırmayı ihmal etmemişti.

"Of onu takma hep böyle şey... Aklı fikri orada işte!" Seokjin oflayarak ellerini yüzüne kapattığında Namjoon'un kıkırtıları yüzünden kızardığını hissediyordu. Jimin aklını bulandırmıştı zaten. Ona göre şuan her şey fazlasıyla belirsizdi ve sormaya da korkuyordu. Namjoon gitmesin diye deneyelim demişti belli ki ve nasıl davranması gerektiğinden emin değildi.

"Bak olmuyor böyle!" Birden bağırdığında Namjoon şaşkınlıkla yerinde zıplamıştı.

"Ne olmuyor hyung?"

"Ben nasıl davranacağımı bile bilmiyorum. Vazgeçelim bence. Evet evet vazgeçelim. Çünkü sonra daha zor olur."

"Bak benim için bir sakıncası yok tamam mı?"

"Senin için yok ama benim için var! Benden hoşlanmıyorsun bile. Hadi diyelim bir iki ay gitti böyle sonra ne olacak ki? Başka birinden hoşlanırsan?"

"Hyung.."

"Buna katlanamam tamam mı? Ben.. Ben daha o aptal pornoları izlemene bile katlanamıyorum!"

"Hyung.."

"Ah bir de kadınlar değil mi? İlla kadın olmalı işin içinde ve ben erkeğim!"

"Seokjin!"

"Ne?"

"Yaklaş."

Namjoon Seokjin'e verdiği komutu kendi uygulayarak ona doğru eğildiğinde Seokjin yutkunmuş ve suratına yaklaşan yüze karşı gözlerini kaçırmıştı.

Namjoon yüzleri karşı karşıya geldiğinde durmuş ve tekrar "Yaklaş." demişti fısıldayarak. Jin birkaç santim ötesinden tam gözlerinin içine bakan çocuğa karşın biraz daha yaklaşıp dudaklarını yaladığında camdan vuran güneş ışığıyla birlikte parlayan ıslak dudaklar Namjoon'un dikkatini çekmişti.

Masaya ellerini dayayıp daha fazla eğilmiş ve Seokjin'in kapanan gözlerine paralel olarak aralarındaki mesafeyi sıfıra indirmişti.

Kısa süre bastırıp geri çektiğinde hyungunun kapalı gözlerine sırıtıp bir kez daha bastırdı dudaklarını kalın dudaklara sertçe. Seokjin aniden gözlerini açıp onu itmişti.

Tae's Nochu   ≮ k∞kv Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin