20k
20K
2 0 KWtf? Mutluluktan çıldırıyorum. Çok tatlısınız....
Ve şey medya♥
Jungkook'un sesine gömün beni...
-video açılmıyordu kaldırdım ama açıklama kalsın dedim jungkook'un sesine yine gömebilirsiniz beni hangi şarkı olduğu fark etmez-Şimdi 75k
İLK GÖZ AĞRIM DERLER YA 😭❤️Harbi öyle bunu yazmaya başladığım seneydi ilk gözlüğümü almıştım dıfkfıfkgkgkck
"Yoongi'ye şu belgeyi imzalatmadan dönerseniz akşama aç kalırsınız!"
Jin o günün sabahında Namjoon hariç diğerlerini okula gönderirken arkalarından bunu bağırmış ve Yoongi'nin göz devirmesine karşın sadece sırıtmıştı. Jimin'e güveni tamdı.
"Şimdi..." diye mırıldandı Namjoon'a dönerken. "İşimize bakabiliriz."
Namjoon dün uyuyamadığı dakikalar boyunca ne yapacaklarını düşünüp durmuştu ve heyecanlı olduğunu inkar bile edemiyordu çünkü sürekli dudaklarını ısırıyor ve terleyen ellerini pantolonuna siliyordu.
"Eee hyung? Ne işimiz var?" demişti biraz daha rahat gözükebilmek için koltuğa oturup yayılırken. Ama Jin'in cırlamasıyla ayağa kalkmak zorunda kalmıştı.
"Temizlik yapacağız!"
"Ne?"
"İlk önce evimizi sonra da senin beynindeki aptal düşünceleri temizleyeceğiz tamam mı?"
"Şey hyung. Direk beynime geçseydik ya evi neden temizliyoruz?"
"Hoseok neden ikimizin evde kaldığını sorunca aklıma bir tek bu geldi de o yüzden." demiş ve omuz silkmişti. Sonra da sırıtarak Namjoon'u ittirmiş ve poposuna birkaç defa vurmuştu.
"Hyung!"
"Sana verdiğim işi düzgün yapmaz ve mızmızlanırsan popona vuracağım."
"A..ama."
"Hmm sen toz almakla başla." dediğinde Namjoon banyoya gidip toz alma eldivenini eline geçirmişti ki Jin'in "SAKIN O APTAL ELDİVENİ KULLANMA ISLAK KURU ALINACAK O TOZLAR!" Diye bağırışını duyunca elindeki eldiveni çıkartıp dolaba geri fırlattı hemen.
***
"Popom acıyor."
"Seni uyarmıştım."
"Ama halı denen şey toz tutmak için var. Ne olmuş yani bütün pisliği halının altına süpürd...?"
Jin'in tek bakışı Namjoon'un susması için yeterli olurken Namjoon oflayıp koltuğa yayıldı.
"Oh ne güzel yayıldın! Kalk bilgisayarını getir. Beyin temizliğine geçiyoruz."
"Hyung bilgisayarı ne yapacağız? Sanki virüs temizliyoruz."
"Çok konuşmasana sen. Hem ben hoşuna gideceğine eminim."
Namjoon bilgisayarı getirip Jin'in yanına oturduğunda Jin bilgisayarın açma tuşuna basmış ve Namjoon'a dönmüştü.
"Şimdi ilk olarak biraz konuşalım. Sen kendine homofobik gibi çirkin bir sıfatı yakıştırmış olabilirsin ama ben senin yakışıklı yüzüne ve hoşgörülü kişiliğine bunu yakıştıramıyorum."
"Hyung.."
"Beni dinle. Hemcins olan insanlar birbirlerinin ilgisini çekebilir, birbirlerinden hoşlanabilir, birbirlerini arzulayabilirler. Yani ikisininde kız veya erkek olması hiç birşeyi değiştirmez. Hiç aşık oldun mu Namjoon?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tae's Nochu ≮ k∞kv
Fiksi PenggemarBangtan şu sıralar Seoul Güzel Sanatlar Akademisinin en ünlü gruplarından biridir.. taekook yoonmin namjin yugseok Fluff (+smut) boyxboy fan fiction #4 vkook #27 yoonmin -ℋ