Voorzichtig opende ik mijn ogen en kneep ze in een reflex weer dicht, tegenhet felle zonlicht die via onze geopende balkondeur, naar binnen straalde...........
Er verscheen een glimlach op mijn gezicht, toen ik het gekriebel voelde van Dries, die mij teder en vol passie, over mijn gehele lichaam wakker kuste.
Hij boog zich naar me toe, kuste mijn nek en fluisterde, in mijn oor of ik zin had om de gehele dag thuis te blijven.
Bevangen door zijn verleidingen, dwaalde mijn ogen naar zijn mobieltje met de velen gemiste oproepen.........
Ik kon de gedachten van een non-stop, bellende Malika niet meer van mij afschudden.
Als je al het lef hebt om ongegeneerd middernacht, een gehuwde man te bellen, dan heb je waarlijk een kronkel in je kop.......
Gek genoeg 'vervuilen' Dries en ik onze space er niet mee
We voeden het daarentegen nóg bewuster met grenzeloze passieNadat Dries merkte dat ik werd afgeleid door zijn mobiel, schoof hij zijn arm naar de gsm, die op het nachtkastje lag.
Liggend op zijn rug bekeek hij op zijn gemak alle gemiste oproepen.Ik keek observerend naar de expressie van zijn gelaat, terwijl hij geconcentreerd zijn berichten las..............
Op de één of ander manier had hij mijn achterdocht altijd door..............
Ijlings draaide hij zich om, en propte zijn gsm in mijn handen.
"Mohim je wilt toch weten wie mij gisteren, de hele tijd bleef bellen?! Riep hij stellig............
Nonchalant draaide ik zijn mobieltje om. Gevoed door mijn nieuwsgierigheid, bekeek ik de lijst van gemiste oproepen op zijn display.
Bij het lezen van de naam van, de persoon die hem het vaakst had gebeld, voelde het schaamrood op mijn kaken.
Een mix van schaamte en spijt borrelde in mij op. Het was Mounir die hem al die tijd probeerde te bereiken.
Sinds ik van Malika's bestaan afweet, word mijn achterdochtigheid heel sterk, in de negatieve zin gevoed
Daardoor schiet ik continu ongecontroleerd uit mijn slof, tegen Dries. Sindsdien ben ik heel onzeker, en weet ik soms niet, of ik hem wel 100% kan vertrouwen.
Nu heb ik weer de neiging om constant zijn gsm te controleren.
Daarbij ben ik de laatste tijd overdreven emotioneel en stromen de tranen bij elke onschuldige confrontatie met Dries.
Diep van binnen hoopte ik dat, mijn zwangerschap hormonen de veroorzaker was.
Ergens waren mijn voorgevoelens ook niet geheel misplaatst, want tussen de bekende oproepen, zag ik ook één lokaal Marokkaanse nummer.
Gezien het feit dat hij zelf toegaf dat Malika hem nu met een nieuwe gsm nummer stalkt, wist ik zeker dat zij het was.
En toch voelde ik me op dat moment assertiver dan ooit.Zodra een man jouw zijn gsm toevertrouwd, kun je er donder op zeggen dat hij niets meer te verbergen heeft.
Diep van binnen wist ik wel dat Dries mij trouw was, en er zelf ook enorm van baalde dat Malika hem bleef stalken.
Hij is het type introverte man, die dit soort gedragingen, bij vrouwen soms te ver laat gaan.
Dat was ook de reden waarom ik hem continu, overviel met de opdringerigheid van Malika.
Waar ik haar allang en breed van een hoge berg had afgeduwd. Negeerde Dries wijselijk haar irritante gedrag.
Was hij nou slimmer of ben ik gewoon dommer?
Hij was in elk geval geen stresskip zoals ik.
JE LEEST
Nadia's Passies & Beproevingen (Voltooid)
Não FicçãoHoogste Rang# 1 Mektab Hoogste Rang# 1 Dilemma's Hoogste Rang# 1 Soulmates In het vervolg van mijn boek "Nadia's huwelijks aanzoek" kun je hier het levensverhaal van de Marokkaanse Nadia verder lezen. Binnen 3 weken schoot dit boek van de 900e pla...