Jag är verkligen ledsen

465 7 4
                                    

Jag ska gå rakt på sak.

Jag är verkligen ledsen att jag aldrig uppdaterar. Ett tag tappade jag helt lusten och kände ingen glädje i att skriva, så jag tog en paus. Nu däremot, har jag börjat få tillbaka lusten och glädjen för att skriva. Men som vanligt finns där ett men.

Jag hade tänkt att jag skulle uppdatera idag. Jag har nämligen tillgång till en dator just nu och började till och med skriva ett kapitel. Jag hade skrivit 730 ord, 730 ord. När jag precis började komma till det spännande i YM, så hängde sig datorn. Jag kunde bara vänta och hoppas att allt skulle fixa sig och att jag sedan kunde fortsätta med kapitlet utan fler avbrott. Men, nej. Istället startade hela datorn om och allt jag skrev, raderades. Jag blir så fucking förbannad! Varför var det tvunget att hända precis när jag faktiskt hade lust att skriva? Bara för det, tappade jag nu helt lusten igen. Eftersom jag inte vill riskera att allt raderas igen, kommer jag inte uppdatera i helgen. Om jag så, skulle sätta mig nu och skriva om kapitlet skulle det sluta med att jag inte alls blir nöjd eftersom detaljerna inte blir det samma. Kapitlet blir då helt kasst.

Jag vet ärligt talat inte när jag kommer att uppdatera. På söndag, när jag kommer hem till mamma igen, kommer jag nog inte ha tid, men jag ska försöka börja med kapitlet för andra gången då. Vi har en jävla massa prov på G, och jag måste erkänna att jag bara blir så jääävla trött på allt just nu. Vi ska ha NP i kemi, och jag fullkomligt hatar kemi. Sen ska vi dessutom ha ett jävla svenskaprov samma vecka! Jag menar räcker det inte med två dagars kemi prov den veckan?! Veckan efter det ska vi ha ett förjävligt prov i Franskan och eftersom att jag varit hemma så mycket p.g.a min IBS, har jag missat en jävla massa skit som vi vid det här laget ska "kunna." Vår franskalärare sätter så jävla mycket press på oss! :(

Jag är också ledsen att jag inte skriver på bloggen, men jag har inte haft tid. Jag vet heller inte vad jag ska skriva. Jag lovar att jag kommer att uppdatera saker där när konserten närmar sig.

Men jag hoppas att ni förstår.. Även om ni kanske inte vill det för det vill inte jag heller. Jag älskar er alla så sjukt mycket och jag kommer absolut inte sluta skriva här, men just nu har jag ett litet uppehåll tills jag får mer tid.

Jag älskar er, hoppas ni förstår <3 xx

Info & NewsWhere stories live. Discover now