det här med att jag inte uppdaterar...

302 8 7
                                    

hej cupcakes, bahaha. 

jag hoppas alla mår bra! Själv mår jag skit. Helt och hållet skit, men, men..

jag tänkte bara be om ursäkt för att jag inte uppdaterat på en vecka, men jag har verkligen ingen lust. Ibland blir det bara så att jag kör fast. Det hände under tiden när jag skrev H.O.P.E. Jag tappade lusten i två veckor, men kom sedan igång igen. Jag vet att jag kommer komma igång med skrivningen igen, men nu för ett tag måste ni respektera att jag inte har någon lust att skriva. Det händer en jävla massa skit i mitt liv just nu och allt är bara så jävla jobbigt. Jag är ledsen om jag gör er besvikna, men ni måste verkligen respektera mina beslut. 

Jag har inte så mycket mer att säga om just det. Jag vet inte hur länge det dröjer innan jag kommer igång igen. Det kan ta allt från 2 dagar till två veckor. Hur det än blir måste ni respektera det. Jag hoppas att ni förstår. Jag kommer fortfarande vara online på Wattpad för här kan jag läsa Larry Stylinson, bahaha. Så om det är något kan ni bara skicka mig ett meddelande. 

Jag kan också meddela att jag har börjat känna av otroliga smärtor i min högra höft. Jag har känt det i ungefär en månad men nu har det blivit så jävla mycket värre. Igår kväll var smärtan bedrövlig och jag kunde inte sova. Jag har googlat runt lite och läste om cancer i höftbenet. Alla symptom jag har stämmer med just det och jag måste erkänna att jag är rädd. Haha, ni ska dock inte oroa er. Jag skrev bara ner det här för att det här har en stor inverkan till varför jag inte vill skriva. 

Något mer har jag inte att säga. 

lol xox

Info & NewsWhere stories live. Discover now