första dagen i sjuan

240 11 26
                                    

hahahahaha^^

heeeeeeeej.

jag kan inte i huvudet vilka som började vilken dag, men för er som började skolan idag, hoppas att ni hade en bra dag.

jag har tråkigt så jag kan lika gärna berätta hur min första dag i skolan var. bahahaha. xD (min klass är otroligt omogen, dock är inte jag omogen, bara hemma, för alla kallar mig för 17, gahahaha) yas.

så alla var dödströtta och satt och gäspade och vilade hakan i en eller två handflator, inklusive jag.

när vi först började pratade bara lärarna. fram till 12 då vi gick och åt. JÄTTE INTRESSANT. not. + plus att killarna var tvungna att dra upp ämnet "kondomer" innan lunch också. självklart skrattade hela klassen ihjäl sig. (och jag erkänner, jag skrattade också. mwahaha)

de gav ut scheman och skit, y'know. jag fick en massa papper och skit.

på rasten låtsades jag vara full. jag gick runt och skrek och irriterade min kompis. det var kul. sen tänkte vi gå och prata med en byggarbetare (de bygger en ny barack, och nej, inte barack obama), men min kompis dissade mig så jag var med min andra kompis istället. det enda hon ville var att gå till caféet, så jag dissade henne. och yas, vi har ett café på min skola.

sen pratade lärarna lite till tills vi äntligen fick gå hem vid 13:40.

imorgon är det samma sak. jippie. not.

JAJA, bättre än aktiviteter med 8-9 som vi ska ha på onsdag. åttorna och niorna mobbar oss för att de tycker att vi är omogna. jag hörde dom prata skit om oss på bussen idag. ser verkligen fram emot onsdag då de ska klaga på oss. (note the sarcasm)

så ja, det var tråkigt att vara tillbaka. jag vill hellre ligga i sängen och läsa larry stylinson.

NU BÖRJAR DET REGNA YAAAAAAAAAAAAAAAAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag måste gå ut nu!!!!!!!

JUSTE, jag är faan bajsförbannad för vi ska fan sluta 16:10 på tisdagar och min buss hem går vid klockan halv fem så jag kommer fan komma hem vid klockan FEM!!!! FEM PÅ KVÄLLEN!!!!! JÄVLA SKIT... *gråter* men jag är duktig på att fjeska så jag ska försöka med det. förhoppningsvis slipper jag. men min nya lärare verkar vara lite... yes.

hon är creepy, srsly.

MEN LIKSOM TÄNK ER DET, PÅ VINTERN OM JAG KOMMER HEM VID FEM KOMMER DET FAAN VARA BECKSVART UTE OCH BÅDE MIN MAMMA OCH LÅTSASPAPPA KOMMER VARA HEMMA FÖR LÄNGE SEDAN NÄR JAG KOMMER HEM!!!!!!!!!! SHOOT ME!!!!!!!

det som är så jävla orättvist är också att min syrra börjar 9:25 på måndagar (det gör i och för sig jag också) och så slutar hon vid 14:50, vilket jag också kommer göra, men däremot så SLUTAR HON FAN 13:40 ALLA ANDRA DAGAR!!!!!!! visst, hon börjar åtta alla dagar som jag också men hon slutar ändå 13:40, jag slutar fan 14:50!!!! jag fick lust att strypa hennes lärare för när jag gick i femman hade vi fan TRE dagar då vi slutade 14:50! blä, jag är förbannad. livet är så orättvist.

DET HAR SLUTAT REGNA, NEEEEEEEEEEEEEEJ :´(

jag ska skriva på 365 och INSILY nu så bye då.

KOMMENTERA GÄRNA HUR ER FÖRSTA DAG I RESPEKTIVE ÅRSKURS VAR! :D

bye.

lol xox

P.S. nu regnar det igen :D

Info & NewsWhere stories live. Discover now