Haaaaj.
Jag tänkte bara berätta hur jag tänker mig att läget kommer se ut nu, hah.
Okej, som några av er kanske vet har jag nu skrivit klart On the fiftieth day (snyft) och ja, vad ska man säga? Sorgligt kanske? Jag ska inte vara en spolier om det är någon här som inte läst kapitlet, haha.
Men som sagt tänkte jag berätta hur det kommer se ut nu.
Om ni inte har sett det så kan jag i alla fall säga att jag har börjat med en 1D serie. Den är på engelska och det finns en bok om varje person i One Direction. Just nu skriver jag på en som heter kitchen och den handlar om Niall.
Jag kan också passa på att säga att jag inte känner mig ETT DUGG motiverad att skriva på You're Mine, jag har en massa idéer, men jag vill verkligen inte skriva på den. Jag tror att det blir lättast att pausa den för ett tag och se om jag börjar känna mig mer motiverad.
Ärligt talat tror jag att jag bara kommer satsa på min 1D serie nu. Jag är väldigt spänd på den.
Jag har heller ingen lust att dra igång någon av de pausade nu, utan jag vill bara fokusera på min serie. Som sagt är det ju ändå mina beslut.
Alltså kommer jag vara aktiv med:
kitchen
nu, innan jag kommer skriva på de andra i serien. Ni får så hemskt gärna läsa dom! :)
Alltså blir det väl lite slappt nu, men jag känner inte att jag har krafter att skriva på typ 10 berättelser samtidigt.
Jag KOMMER att skriva klart alla mina berättelser här på WP, innan jag lämnar, om det förstås inte händer något jätte drastiskt... Haha.
Japp, men mycket mer har jag inte att säga.
Jag ska försöka uppdatera kitchen senare. :)
LOL xox
YOU ARE READING
Info & News
RandomHär skriver jag bara och berättar om nyheter, information med mera. Jag håller även uppe fria diskussioner med er i kommentarsfälten. Känn fritt för att fråga frågor och saker ni undrar över! © 2014 emeliewilma