Jag skriver detta från mobilen för jag orkar inte ta ipaden och det är för sent för att ta datorn nu.
Detta meddelande borde ni läsa noga, kanske många gånger, för detta är det sista ni kommer att få utav mig.
Ikväll, tisdagen den nionde september, är dagen då jag avslutar mitt liv. Jag tänker inte gå in på en massa detaljer för jag har en massa saker att skriva till olika personer och så, ett sista farväl.
Jag har bestämt metod och jag tror faktiskt att det kommer fungera med att svälja alla piller jag hittar i skåpet i badrummet.
Först, är jag ändå skyldig till att tacka en del personer som betyder väldigt mycket för mig.
Evelina -- Jag börjar med dig, för inte en enda annan människa på jorden betyder mer för mig än vad du gör. Jag vet att vi aldrig brukar prata om så seriösa saker, men detta är dock inget jag kan skämta om. Jag har känt dig i över ett år. Jag kommer ihåg då vi först började snacka över kik, jag var en sån carrot.. haha. Jag tycker ändå att vi kom väldigt bra överens. Du, Eve, har aldrig misslyckats med att få mig att skratta. Du är så underbar och jag älskar verkligen dig hur mycket som helst. Jag kommer sakna dig, men jag tänker inte tillåta mig själv till att glömma dig. Jag har inte tid att skriva ett jättelångt meddelande, med tanke på att jag bara vill bli klar så jag kan lämna jorden. Jag hoppas att det inte gör något, förhoppningsvis vet du redan hur mycket jag beundrar dig. Tänk på att hålla huvudet högt, Evs. Låt inte någon såra dig för du är seriöst en av de starkaste personerna jag känner till. Tack för att du faktiskt stod ut med mig såhär länge.
Kelly -- Ja du, Kelly. Vi har väl haft våra uppochner. Ibland har väl vi båda blivit lite småförbannade på varandra, men det har ju löst sig. Du betyder otroligt mycket för mig, Kelly, även om jag har svårt att visa det. Jag känner mig trots allt väldigt tom. Du är en underbar tös och jag avskyr att du mår som du gör. Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig, du måste i alla fall ge det fler chanser. Du vet vad jag alltid har sagt och jag hoppas att du inte glömmer något.
Elina -- Du betyder väldigt mycket för mig, Elina. Du har verkligen försökt att hålla systerbandet samman mellan oss tjejer som lärt känna varandra och det måste jag erkänna är extremt starkt av dig. Jag vet att du är en stark person och jag vet att du kommer kunna hantera detta. Stanna stark och håll huvudet kallt, då ska du se att det löser allt.
Moa -- Du är för jävla underbar. Dina meddelanden får mig verkligen att le, trots mitt nuvarande tillstånd. Du betyder sjukt mycket för mig, Moa. Jag hoppas verkligen att saker och ting löser sig för dig med, se till att i alla fall ge allt en chans och försök driva det framåt. Även om du säger annat, tycker jag att du är underbar.
Alex -- Hiiiii, Alex. Du är seriöst för härlig och jag önskar verkligen att jag tog möjligheten att lära känna dig tidigare. Du är min Larry polare och det kommer du alltid vara. Jag känner inte dig så jätte mycket, men jag känner dig tillräckligt för att jag redan ska avguda dig.
Ari -- Jag är ledsen att jag typ aldrig svarar på dina DM's, men jag har idétorka och har ingen aning om var jag ska svara. Du har verkligen beskyddat mig när till exempel någon klagat på att jag är seg på att uppdatera, det uppskattar jag verkligen. Otroligt snällt av dig. Jag önskar verkligen att jag kände dig lite bättre, men tyvärr är det försent nu. Fortsätt med skrivningen också, den är verkligen härlig. Stanna stark, jag vet att du kan.
Ni andra som betyder för mig -- Jag kan tyvärr inte skriva ett meddelande till varenda person. Det skulle ta år. Jag tänker ändå inte lämna utan att tacka er. Ert stöd sedan oktober 2013 har varit helt jävla otroligt. Ni fattar inte hur mycket det betyder för mig. Jag älskar er så sjuuuuukt mycket, det är oförklarligt. Jag är dock säker på att ni hittar annat att läsa, om inte annat kan ni läsa mina böcker fler gånger, haha.
Detta är mitt sista farväl och imorgon kommer jag inte längre finnas för att plågas.
Jag älskar er alla så sjukt mycket, glöm aldrig det.
/Emelie x
YOU ARE READING
Info & News
RandomHär skriver jag bara och berättar om nyheter, information med mera. Jag håller även uppe fria diskussioner med er i kommentarsfälten. Känn fritt för att fråga frågor och saker ni undrar över! © 2014 emeliewilma