1. Om jag gav dig en elefant, var skulle du gömma den?
Svar: Under morsans säng.
2. Skulle du kunna tänka dig att bli känd genom Wattpad och bli en riktig författare och få dina fan fictions till filmer?
Svar: Ärligt talat nej, det skulle jag faktiskt inte. Jag planerar inte att bli författare när jag blir stor utan är mer intresserad av journalist-yrket. Jag skulle absolut inte vilja att mina fan fictions blev filmer för jag tycker att det skulle bli fel.. Jag skriver bara för att få ut mina egna känslor och för att jag tycker att det är kul.
3. Favorit godis?
Svar: Jag gillar inte godis.
4. Spelar du något instrument?
Svar: Nope, men jag kan spela keyboard/piano.
5. En annan dröm bortsett författare?
Svar: Jag vill inte bli författare, men om frågan är om drömyrken så vill jag helt klart bli journalist.
6. Om du var artist, vem skulle du vilja arbeta tillsammans med? (featuring) Little Mix, One Direction, Ed Sheeran eller 5 Seconds of Summer?
Svar: Ärligt talat tror jag att det skulle vara kul att arbeta med Ed, jag tar Ed. Det skulle förmodligen vara enklare att arbeta tillsammans med honom än vad det skulle vara att arbeta med One Direction... Jag gillar hans musik otroligt mycket.
7. En bok på Wattpad som du rekommenderar?
Svar: Locker 17. Locker 17 helt klart.
8. Bästa bok?
Svar: Säger Locker 17 där också.
9. Vart får du all inspiration till alla dina fan fictions?
Svar: Verkliga livet, mina egna känslor och tankar.
10. Har du något favorit gosedjur? Namn? Hur ser det ut?
Svar: Jag går rakt på sak. Jag lekte med barbies tills jag var 13, jag slutade med snuttefilt för 3 månader sedan, men jag har inget favorit gosedjur. Jag hade en rosa groda som jag avgudade tills jag blev 13 också, men nu sitter hon i hyllan. Hon heter Godis.
11. Om ett filmbolag ringde och sa att dina fan fictions skulle bli filmer, att du skulle bli miljonär och att One Direction skulle vara med, skulle du tacka ja?
Svar: Aldrig i hela mitt liv.
12. Calum, Ashton, Luke och Michael. Vem skulle du ringa, krama, kyssa, gifta dig med?
Svar: Jag skulle gifta mig med Ashton, kyssa Michael, krama Calum och ringa Luke.
13. Niall, Liam, Louis, Harry och Zayn. Vem skulle du dejta, ringa, kunna bli slav åt, gifta, krama?
Svar: Jag skulle gifta mig med Louis (även om han är med Harry), krama Harry, dejta Liam, bli slav åt Niall och ringa Zayn.
14. Vad skulle du säga om Barris friade till dig? (Barack Obama)
Svar: Jag skulle sagt, nej.
15. Leigh-Anne, Jade, Jesy, Perrie. Vem skulle du, bli bästis med, fiende, musik karriär, syskon?
YOU ARE READING
Info & News
RandomHär skriver jag bara och berättar om nyheter, information med mera. Jag håller även uppe fria diskussioner med er i kommentarsfälten. Känn fritt för att fråga frågor och saker ni undrar över! © 2014 emeliewilma