Frågestuuund

410 7 103
                                    

Hej korvers! (Om ni nu är korvers?)

Hursomhelst kan ni kanske se att detta "kapitel" har en ganska så spännande titel? ;)

Det stämmer, jag kommer nu starta en frågestund. Senaste gången jag hade en frågestund var i Januari så jag tänkte bara; "Yolo, varför inte ha en frågestund igen?"

Jag har ingen aning om jag kommer få några frågor, men man kan ju alltid hoppas.

Ni kan fråga mig precis vad som helst. Från saker som har med Wattpad att göra till saker som ni inte har ett skit att göra med! :D (nä, men ni fattar, hahaha)

Jag kan också passa på att säga att min mail lagt av för att jag får så många mail. Alla mina Wattpad mail skickas till mappen med namnet skräp, vilket jag verkligen blir förbannad på, men samtidigt kanske det är bättre så för jag får runt 100 mail varje dag, haha. Min telefon skulle spama sönder. Även om jag inte får era frågor i mailen ska jag hålla koll på den här.

Snälla, skriv inga frågor någon annanstans för det blir så jävla rörigt då. Kommentera bara frågor som gäller frågestunden här.

Jag kommer sedan att skriva in alla frågor (om jag får några) i ett nytt "kapitel" på den här. Jag kommer alltså inte svara på dom i kommentarsfältet.

Ni får gärna berätta för andra att jag håller en frågestund och att man kan kommentera frågor på Information and News.

Juste, när ska vi säga att frågestunden slutar? Hm... Ska vi säga tredje Juni? Japp, det kör vi på.

Frågestunden slutar alltså 3/6 år 2014, hahaha.

Se till att bomba med frågor nu!

Om ni har flera frågor åt mig är det bara att kommentera dom. Jag har ingen regel som säger:

"Endast en fråga per person!"

Kooooooommentera!! :D

HARE BRA!! :) xx

Info & NewsWhere stories live. Discover now