BAHA, aka sammanfattning (råkades publiceras på OTFD)

105 6 3
                                    

GUD JAG RÅKADE PUBLICERA DETTA PÅ OTFD D:

hahahahahahah, det känns som jag är på semester när jag i själva verket är på ett nytt konto.

jag lyssnar på amy diamond och frågar mig själv, "hur fan kunde jag lyssna på något såhär... kasst när jag var liten?" *snyft snyft*

jag och harry har bröstsmärtor (nej, inte såna bröst, jag menar bröstkorgen men det skulle låta konstigt att skriva 'bröstkorgssmärtor', mm, ni förstår) orsaken till detta är nog för att louis tomlinson existerar. MEN LUGNA DIG HARRY, JAG SKA INTE TA DIN MAN. (those fuckers are fucking married)

HAHAHAHA, jag skulle gå in på twitter igår och då var min 'timeline' full med gay porr från ett larry konto jag följer och eftersom jag inte såg var det var först så gick jag in på den tweeten, vilket jag ångrar djupt. HAHAHAHAHA, I need jesus.

azzå ni anar inte hur jävla jobbigt det är är att låtsas vara så glad för att gömma smärtan på insidan, att man börjar hyperventilera hela jävla tiden. fy fan, det suger.

MEN NU SKA VI INTE DEPPA (hah)

JAG KÄNNER MIG SERIÖST SÅ JÄVLA ENSAM. jag saknar er, bönor.

NI FÅR SERIÖST GÅ OCH FÖLJA MITT NYA KONTO, LÄSA MINA NYA BERÄTTELSER OCH TA OCH KOMMENTERA (på engelska dock) FÖR FYFAN VA ENSAMT DET BLIR. jag är ändå ganska säker på att jag kommer lyckas ganska så bra på det nya kontot. jag är inte en sån som lägger ner skrivandet för att "ingen läser". jag skriver för att det är kul.

jo men som ni ser har jag bara tre böcker kvar på denna profil (fyra med denna) och det är för att jag börjat med helt nya böcker. jag har det mycket mer organiserat just nu och tänker bara skriva en bok i taget. det går faktiskt bra än så länge.

NI MÅSTE GÅ OCH LÄSA MINA BÖCKER, eller kanske inte måste, MEN JAG ÄR FOREVER ALONE. kommentera ändå på engelska om ni ska kommentera.

ni som vill snacka med mig, herre gud, bara skriv ett privat meddelande till mitt nya konto. det är alltid kul att snacka. :D

men nu tror jag inte att jag kommer logga in på detta konto någe mer. jag är utloggad från både mobilen och ipaden och ska nu också logga ut från datorn.

FÖLJ NU MITT NYA KONTO:

@blouwing

OCH LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS :DDD

#broccoli

(P.S. se upp för gay porr på twitter)

love you och tack för allt ni gjort för mig!! :D x

Info & NewsWhere stories live. Discover now