nahahahaha, hej och nej, jag är inte full.
jag ska snart skriva kapitel två på INSILY, men jag slösar just nu tid på att titta på töntiga LouTube videos.
jag måste erkänna en sak för er...
JAG ÄR BEROOOOOENDE AV NICKELBACK. JAG DÖÖÖÖÖR.
jag satt helt random och tittade på LouTube videos igår också, som vanligt, och då plötsligt hittade jag en video med Nickelback, så jag tittade på den. Jag har liksom aldrig varit förtjust i dom innan.
jag tittade då på klippet och tyckte att låten var jävligt bra, så jag bestämde mig för att checka in deras Spotify... that was maybe a mistake?
...jag har lyssnat på Nickelback hela jävla dagen... :p
(Chad's röst är woobbf3bofbo0e3bfoebfoe, jao)
NICKELBACK HAR EN STOR PLATS I MITT HJÄRTA NU SKA JAG SÄGA ER.
jag tänkte bara vaaaaarna in, för jag är en hardcore fangirl så jag lär vara crazy med det här ett tag.
MEN KOMMENTERA VILKEN AV DERAS LÅTAR OM ÄR ER/ERA FAVORIT/FAVORITER. :DDDDDD (eller hur man nu skriver det..? :3)
va inte dumma och tro att jag gillar Nickelback mer än One Direction och 5 Seconds of Summer, för då känner inte jag er längre, lol.
om ni inte visste det så är jag obsessed with rock. HELT JÄVLA BEROENDE. Sleeping with Sirens och Nickelback... oh mah gawd...
jag ska sluta vara ett fyllo nu och börja skriva på kapitel två.
Ni borde också gå och checka ut @Crazzy-Mofo 's berättelser. Hon har precis börjat med en Larry Stylinson fan fiction som jag redan är ett fan av, så checka henne. Elina är toppen. Great girl. <3
lol xox
VOCÊ ESTÁ LENDO
Info & News
DiversosHär skriver jag bara och berättar om nyheter, information med mera. Jag håller även uppe fria diskussioner med er i kommentarsfälten. Känn fritt för att fråga frågor och saker ni undrar över! © 2014 emeliewilma