heeeej, jag ska gå rakt på sak.
i helgen ska jag till pappa (blä) och där har jag nog inte så att jag kan skriva någonting. jag är inte förtjust i att skriva på varken min iPhone eller min surfplatta, mest för att jag tycker det är svårt och för att mitt tangentbord till surfplattan kopplar ur sig hela jävla tiden. jag kan inte heller skriva på mobilen på grund av mina feta tummar, lol. men jag har väldigt konstiga tummar och blö, de är ivägen.
vi har fyra datorer hos pappa, men ingen av dom funkar xD. vi har en stationär som är helt död och tre laptops. två av dom är kassa och sen har vi en som min låtsasbrorsa har förstört med virus. *applåder*. pappa har en dator också (laptop) men jag tycker den är bajssvår att skriva på. jag har lättare för att skriva på stationära datorer. idk why. (blev det 5 nu? antagligen.)
men oroa er inte, jag ska vara hos pappa tills på söndag eftermiddag och sen ska jag hem till mamma igen. jag vet dock inte om jag kommer skriva när jag kommer hem på söndag för jag ska nämligen till Gekås i Ullared på måndag så jag har lite att göra. när det gäller måndag så vet jag inte om jag kommer uppdatera. jag kommer säkert vara trött efter Ullared, lol.
jag ska hitta på saker nu sista veckan av sommarlovet såsom liseberg, Ullared och nordens ark. jag vet inte hur uppdateringen blir, men jag får väl göra mitt bästa.
jag ska i alla fall försöka uppdatera idag även om jag har en tendens att istället hamna på loutube och titta på larry videos, men jag ska försöka skriva. xD
japp, men mycket mer har jag inte att säga, lol.
baiiii. xox
BINABASA MO ANG
Info & News
RandomHär skriver jag bara och berättar om nyheter, information med mera. Jag håller även uppe fria diskussioner med er i kommentarsfälten. Känn fritt för att fråga frågor och saker ni undrar över! © 2014 emeliewilma