hej turtles.
det var ett tag sedan. lol.
jag hoppas alla mår bra och att inte allt för många dog över Amnesia videon som kom ut igår. (Jag syftar på eve som nördade att fangirla över kik till mig, tackar, tackar) FÅ NU INGA IDÉER! tack.
hursomhelst är jag så jävla forever alone just nu. vi kom hem från göteborg för ca. två timmar sedan och seriöst, jag är så jävla trött. bahahaha. jag filmade också världens tråkigaste video på när jag gick runt i 13 minuter och bara pratade med mig själv. yas. jag ska skicka den till evelina. (nu har du något att se fram emot)
IDAG SPELAR DE I ROGERS CENTRE I TORONTO OCH JAG BAH dhwjhwhowhwh. amen.
yaaaas, så jag har haft lite semester nu ett tag, hahahaha. NU KOM JAG OCH TÄNKA PÅ FORREST GUMP!!!!!!!!!!!!!!!!! MIN FAVORITFILM!!!!!!
"mum, what's a vacation?"
"that's when you leave and never come back."
ah, nåt i den stilen. men det stämmer ju inte här för jag kommer ju tillbaka. jag skulle vilja vara Forrest, han är min stora förebild. efter palle nuh, svampbob trekant och en andra massa fula saker. men Forrest är dock göllig.
yaaaas, så jag har typ nördat att sova sen jag kom hem och sen läste jag larry stylinson.
AZZÅ SERIÖST. jag hatar wattpad. hahahahahah.
jag är ledsen att jag pratar geggamoja. (stav? hahaha)
men yas, vad tänkte jag på...
JOOOOOOO, jag kom på en ny fan fiction häromdagen. det är en boyxboy, vilket till mesta dels innebär att 1D inte är heterosexuella, omg, det låter så konstigt.
DET ÄR LARRY OCH KANSKE ZIAM OCH ZIALL OCH NOUIS OCH LILO OCH ZOUIS OCH jag vette fan. jag ska försöka ta med Barry också för jag shippar Barry så mkt, omg. INTE MER ÄN LARRY DOCK. LARRY IS LIFE. jag satt och tänkte på larry när vi åkte bil och sen fem minuter efter satt jag och grät som en val. larry is so f*cking cute, I'm gonna diiieeee. yas. (Barry aka Harry och Barack Obama. Barack Obama aka Barris)
men ni får ta och checka in den. den är på engelska och ganska oseriös men det kommer säkert bli nästa After eller något. läste ngn av er After btw? jag läste till näst sista kapitlet innan jag insåg att det bara var en fangirl som drömde. (aka anna) azzå ja, jag älskar anna, men jag tycker inte om after. inte längre. heha. (<--) mehn #nohate. dankeschön.
men jag ska seriöst försöka skriva klart prologen (prologerna) på guardian för jag vill kunna skriva på BÅDE den och INSILY. så mhmmmm.
jag känner att jag bara pladdrar nu, men jag tror jag har fått solsting så liksom, don't kill me.
FAN I HELVETE MAMMA HAR GLÖMT ATT KÖPA DIPP... faan. jag måste gå och ropa på henne nu att det är kris för världen.
HAHAHAHAHAHA jag läste en asrolig artikel på aftonbladet. det var om en svensk tjej (Ellinor) hon är en svensk modell som är tillsammans med någon snubbe och jajajaja blablabla. så det var så kul för hon var på Rollig Stones konserten i Tele2 arena den 4 juli (tror jag det var) och för er som inte visste var ju Harry där också. han var på henne 24/7 och frågade henne om de skulle dansa eller om det kunde gå till Harry's hotell och ta en drink. (?lol?) och hon bah; "nej, jag kan inte dansa och jag har en pojkvän." så det slutade med att Harry fick dra till hotellet själv och när Ellinor kom hem till sin pv så berättade hon vad som hade hänt, men hennes pv brydde sig inte så mö. HAN VISSTE INTE ENS VEM HARRY ÄR. HAHAHAHAHA. men Ellinor sa att hon aldrig skulle kunna gilla ngn annan kille än sin pv, så don't worry guys. Men my brain created a hashtag. #HarryIsHorny HAHAHA, men det är nog bara för att han saknade Louis. hahahahahahahahahah. okej sorry, men jag tyckte det var kul.
okej, detta är snart 1000 ord, så jag ska pausa här nu, även om jag har VÄLDIGT mycket mer i hjärnan. så yao.
baiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. xox
ESTÁS LEYENDO
Info & News
De TodoHär skriver jag bara och berättar om nyheter, information med mera. Jag håller även uppe fria diskussioner med er i kommentarsfälten. Känn fritt för att fråga frågor och saker ni undrar över! © 2014 emeliewilma