Od zawsze sama. Rodzice zginęli w wypadku gdy miałam 4 latka. W prawdzie dostałam po nich ogromny spadek ale to mi ich nie zastąpiło. Od zawsze ''wychowywała '' mnie ciotka.
Ciotka Amber była siostrą taty. Na początku interesowała się mną, lecz później znalazła mi nianie i wyjechała. Wraca tylko na święta i potem znowu wraca do Hiszpanii. Kto by chciał mieszkać pod Nowym Yorkiem? Najwyraźniej nie ona. ..
Gdy zaczęłam rosnąć zauważyłam u siebie coś nienaturalnego. Czasami potrafiłam coś ruszyć za pomocą siły umysłu albo zatrzymać czas na kilka chwil. Z czasem zdolności zaczęły rosnąć i musiałam nauczyć się je kontrolować by nikt tego nie zauważył. .. Teraz dużo potrafię i nikt się nawet tego nie domyśla.
- Ana Laura! Na kolacje!
Nie Lubie wychodzić z pokoju ale musze. ..
Mój wygląd jest według mnie pospolity, zdradzają mnie tylko oczy. ..
Mam ciemno-brązowe długie włosy , do bioder conajmniej. Figura odpowiednia do wzrostu i wieku. Mam gdzie trzeba zaokrąglenia i wogóle. ..Oczy mam brązowe przechodzące w czarny, niby nic wielkiego ale...gdy odczuwam silniejsze emocje zmieniają kolor na szary. Gdy używam swoich zdolności zaczynają świecić na szaro. Często musze nosić ciemne okulary by to ukrywać .
-Panienko!
-No już idę. ..
Mam wszystkiego dość. ..
CZYTASZ
Niemożliwe.
VampireCzy w tym świecie mogę żyć w szczęściu? Czy są ludzie tacy wyjątkowi jak ja? Czy istnieją istoty które tylko udają ludzi? Mogę być szczęśliwa? Może mnie ktoś pokochać?