65.bölüm

185 12 0
                                    

Defne:
Yine başlıyoruz. Hayır. Başlamadan bitmesi gerek. Ben onsuz naparım? Bişey yapamam zaten. Biran önce bi şey yapmam gerek. Annemin arabasına bindim. Ömer'in evine gittim. Yoktu. Dağ evine doğru yola çıktım. Bir den karnımda sert bir ağrı hissettim. Kanamam vardı. Hastaneye gittim. Uyandığımda yanımda annem vardı.
Sevde:
Kızımın o halini görünce içim parçalandı. Ömer'de haklıydı. Ömer'i arayıp haber vermeliydim.
Ömer:
Sevde teyze arıyordu. Açmak istemedim ama onun bir suçu yoktu. Gerçi Defne'nin de bir suçu yoktu. O zaman niye terkettim Defne'mi? Karışık düşüncelerimden kurtuldum ve telefonu açtım...
Sevde:"oğlum"
İçim ısınmıştı.
Ömer:"efendim Sevde teyze"
Sevde:"Defne'nin kanaması vardı. Şu an hastanede..."
Ömer:"neee hangi hastanedesiniz? Hemen yola çıkıyorum."
Sevde:"********* hastanesi"
Ömer:"geliyorum"
Kafamdan aşağı kaynar sular döküldü. Hemen hastaneye gittim. Defne'm beni gördü. Gözlerinin içi parlıyordu ama belli etmiyordu. Sevde teyze ve Serdarlar odadan çıktı.
Ömer:"iyi misin sevgilim? Bebişimiz nasıl?"
Defne:"terk ettiğin sevgilin ve bebeğin diyecektin herhalde"
Ömer:"ben seni nasıl terk ederim."
Defne:"niye beni nikah masasında bırakıp gittin o zaman"
Ömer:"bilmiyorum o anki sinirle gittim özür dilerim"
Defne:"senin bir suçun yok. Bende böyle bi şeyi duysam sinirden çatlarım."
Defne'nin yanına oturdum. Tam dudaklarına gidiyordum ki doktor geldi.
Doktor:"Eşiniz çok iyi istiyorsanız taburcu olabilirsiniz ama kalması iyi olur."
Ömer:"nolur nolmaz biz kalalım."
Defne:"aşkım can sıkıntısından ölürüm."
Ömer:"ben yanındayım sevgilim"dedim ve alnına bir öpücük kondurdum.
Doktor: "umarım hep böyle mutlu ve birbirinize aşık kalırsınız."
Defne:"umarım"
               Hastaneden çıkarlar
Defne:"aşkım sade bir nikah yapalım"
Ömer:"olmaz. O gecenin unutulmaz olması gerek"
Defne:"aşkım sen o geceyi unutulmaz yaparsın zaten hem boşver önemli olan evlenmemiz seni istiyorum Ömer biran önce bide kimse öğrenmezse olay da çıkmaz"

Kiralık Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin