67. bölüm

179 10 0
                                    

Defne:
Aslında neden utandığımı bende bilmiyorum.
Defne:"sevgilim niye uyandırmadın beni?dün ilk gecemizdi."
Ömer:"kıyamadım hem hamilesin zorlamayım dedim"
Defne:"yaa olur mu öyle şey.zorlancam tabi ama hayatımı etkilemesine izin vermiycem."
Ömer:"neyse acıkmışsınızdır ben resepsiyondan kahvaltı isteyim"
Defne:"kahvaltı ya aşağı inelim sonra havuza gireriz."
Ömer:"tamam hadi"dedi ve kalktık. Ben valizden bikinilerimi çıkarttım. Ömer lavabodaydı. Bende bol ve çok kısa bir şort üstüne üstünde "my yourself" yazan mavi bir t-shiört giydim. Ömer'in valize koyduğu plaj çantasını çıkartıp iki havlu Ömer için bir şort ve kendime de bikini aldım. Ömer çıktı ve kahvaltıya indik.
Ömer:
Biz kahvaltı yaparken Selim geldi. Defne'ye sarıldı ve yanağından makas alıp gitti.
Ömer:"sevgilini karıştırdın herhalde"
Defne:"çok sinirlendin bakıyorumda"
Ömer:"sinirlenicem tabi. Adamın biri gelsin sevgilime ahtapot gibi sarılsın yanağından makas alıp gitsin"
Defne:"o benim çocukluk arkadaşım."
Ömer:"ama sen benimsin"
Defne:"sinirlenme KOCACIIIIM"dedi kocacım kelimesinin üstüne basarak...
Ömer:"ne dedin sen?"
Defne:"kocacım dedim ne kocam değil misin?"
Ömer:"insanı yumuşatmayı çok iyi biluyosun"dedim ve yemeğe devam ettik. Sonra havuza indik.
Defne:"ben birazcık güneşleniyim"dedi. Tam arkasını döndü gidiyordu ki belinden tuttum ve birlikte havuza düştük(tabi Defne bikinisini bende şortumu giymiştim). Sonra Defne'yi havuzun kenarına yasladım.
Ömer:"diyorum ki odamıza gitsek şu işi bi halletsek"
Defne:"cık biraz daha yüzelim"
Ömer:"bir insan cık derken bile bu kadar güzel olur mu?"
Defne:"cık,olmaz"
Ömer:"bir kerecik öpsem kızar mısın?"
Defne:"cık,ay yok yani kızarım"
Ömer:"cık söz ağızdan bir kere çıkar"dedim ve yapıştım dudaklarına.
Defne:"fırsatçııııı"

Kiralık Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin