54.Bölüm

577 16 0
                                    

Ömer:
Ertesi gün Şirkete gittim. Aklıma Defne geldi. Şirketten çıkıp İnan holdinge gittim. Defne oradaydı. Odasına girdi. Ardından odasına girdim. Kapıyı kapattım. Jaluzileri indirdim. Defne şok olmuş bir şekilde bakıyordu. Masasının yanında ayakta duruyordu. Biraz uzaktan bakıştık. Sonra yanına gidip ellerini tuttum ve yavaşça dudaklarına yaklaştım. Öpüştük.

Defne:
Ne olduğunu anlamamıştım. Öpüştükten sonra:
Ömer:"Ben yapamadım Defne'm. Ben seni unutamadım."
Defne:"Sen zaten benim aklımdan hiç çıkmadın. Ben sana herşeyi anlatacaktım ama üzerine bir sürü olay geldi sonra düğün... Mutluluğunu bozmaya kıyamadım. Ama eninde sonunda öğrenecektin ve o günde düğün günümüzdü."
Ömer:"Olsun ben her şeyi unuttum. Sadece sen ol yanımda..."
Defne:"Merak etme artık hep yanındayım. Bu kadar hızlı barışmak güzel bir şey bence."
Ömer:"Neden biliyor musun ?"
Defne: "neden?"
Ömer:"Güzelliğinden"
Defne:"Bence herşey sevgiden"
Dedim ve gülüştük. Kapı çaldı. Hemen açtık. Gelen abimdi. Ömer'i görünce şok oldu.
Defne:"Biz barıştık."
Serdar:"Valla mı?"
Ömer:"Evet,neyse şimdi biz gidiyoruz bi sorun olmaz dimi?"
Serdar:"Yok yok olmaz siz gidin."
Ömer:"sağol kardeşim"
Sonra çıktık. Ömer beni evine götürdü. Eve girer girmez telefonu çaldı sonra şirkete gitti. Bende ne yapsam ne yapsam diye düşünürken aklıma yemek yapmak geldi. Mutfağa gittim. Sonra ne yapacağıma karar verdim.
•pazı sarması
•tavuklu çorba
•et sote
Harika bi liste. Hepsini hazırladım. Sonra muhteşem ve romantik bir sofra hazırladım. Sonra Ömer geldi. İçeri girer girmez:
Ömer:"Pazı sarması mı o?"
Defne:"evet"
Ömer:"ilk günden böyle şımartma bence"
Defne:"Ben sana her gün hiç üşenmeden yaparım sevgilim."
Ömer:"bu cevabı bekliyordum."
Dedi ve gülüşerek içeri geçtik. Yemeği yedik. Sonra romantizm filmi izledik. Gece geç olmuştu ve yattık.

Ömer:
Sabah erkenden uyandım. Defne uyurken bile güzeldi. Yavaş yavaş açtı gözlerini sonra günaydın dedi. Bende yanağını öpüp:
Ömer:"Sana da günaydın portakal prenses"
Defne:"yaa Ömer yaa"
Dedim ve gülüştük.

Kiralık Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin