''Jeg kan så fandens godt lide dig'' Hvisker han i mit øre, og jeg får kuldegysninger. Jeg slipper billedet, og lægger det på bordet. Jeg vender mig om, så vi står ansigt til ansigt. Næsten i hvert fald. Han er lidt højere end mig, men det er ikke meget.
Jeg smiler og jeg smider mig i hans seng. ''Vi skal se en film.'' Beslutter jeg, og tager hans MacBook der ligger i hans seng. Jeg vender den mod ham, så han kan indtaste hans kode. ''Det er bare 88.'' Smiler han, og forsvinder ud af døren.
Jeg griner lidt, og låser computeren op. Hans baggrund er et billede af ham og Marcus, fra en koncert. Jeg går ind på Google Chrome, og derefter Netflix, som han allerede er logget ind på, så jeg vælger bare det ikon, hvor der står Martinus. Hans ikon er bare den grønne smiley. (Hvad er jeres? Min er den grønne smiley ahah)
Jeg finder en film der hedder One Night In Oslo. (Er der nogen der har set den film? Jeg så den for et par dage siden, og den er virkelig god! Kan klart anbefales!) Martinus kommer ind på værelset igen, med to sodavande. Jeg rykker lidt ind mod væggen, så han også kan være der.
Ellers ligger vi ellers meget normalt. Mit hoved på hans bryst/skulder, og hans arm omkring mig. Jeg kunne godt vende mig til det her.
Om aften spiser jeg med, og det er vildt hyggeligt. Resten af familien tog hjem til deres bedsteforældre, så Marcus, Martinus og jeg er alene hjemme. Andreas og Anna kommer herover lige om lidt, så det bliver vildt hyggeligt!
''Er i så kærester?'' Spørger Marcus, i mens vi sidder i køkkenet, og venter på de andre. ''Nej, ikke endnu.'' Svarer Martinus og kigger over på mig, med et skævt smil. Jeg griner og hopper op på bordpladen. ''Nånå..'' Mumler Marcus, og kører øjenbrynene op og ned. Jeg ruller med mine øjne, og med det går døren op, og Anna og Andreas melder deres ankomst.
''Halløj sweetie!'' Smiler Anna og går mod mig med åbne arme. Jeg hopper ned fra bordpladen, og går i mod hende, med åbne arme også.
''Når, hvad sker der så her.'' Spørger Andreas kækt, og kigger skiftevis på Martinus og jeg. ''Nu stopper i, vi er altså ikke kærester.'' Siger jeg og sukker. ''Ej, men hvad fanden er i så?'' Jeg trækker på skulderne og smiler skævt.
Martinus kommer bagfra og ligger sine arme omkring mig, sådan over halsen, hvis i forstår? ''Men vi kan i hvert fald godt lide hinanden.'' Siger Martinus og jeg nikker mig enig. ''I er så søde, ihh!'' Hviner Anna, og vi griner allesammen med hende.
''Når, lad os se en film.'' Siger Andreas, og vi bevæger os ind mod stuen. ''Hey, Amanda.'' Siger Anna, og trækker mig med ud i køkkenet igen. ''Ja, hvad så?'' Smiler jeg. ''Mig og Lucas har, slået op. Jeg slog op med ham, og vi havde ikke rigtig følelser for hinanden mere.'' Siger hun. ''Årh søde, kom her.'' Hvisker jeg næsten, og trækker hende ind i et kram. ''Men, Anna'' Starter jeg og trækker mig fra krammet, ''hvem har du så et crush på?'' Spørger jeg og smiler kækt. Hun nikker ind mod drengene. ''Marcus?!'' Siger jeg måske liidt for højt. ''Shut up..'' Siger hun bestemt, imens drengene kigger mærkeligt ud på os.
''Er det ham?'' Hvisker jeg og smiler. Hun trækker på skuldrene og hendes kinder bluser op. ''Årh, kom her sweetie, jeg skal nok tage en snak med ham.'' Smiler jeg og ligger en arm om hende. Vi griner og ellers går vi ind til drengene. ''Hvad skal vi se?'' Spørger vi i kor, og det griner vi selvfølgelig af. ''Piger..'' Sukker drengene og læner sig tilbage i sofaen.
Jeg ruller med øjnene og smider mig i sofaen, tilfældigvis ved siden af Martinus, så jeg ligger med hovedet på ham, og mine ben, på Anna. Can you ask for more?
Men vi endte med at se Dirty Grandpa. (Den er fucking sjov!) Den var pisse sjov, og vi endte allesammen med, næsten at pisse i bukserne.
Efter filmen sad vi enlig bare og snakkede, sad med mobilerne osv. ''Hey everybody, we are going live at 21.00 Norwegian time. Still some questions on our last post! See ya!'' Siger Martinus pludselig. ''Går vi live?'' Mumler jeg og gaber. ''Jaa, kom nu.'' Siger Marcus og vi sætter os allesammen i den store del af sofaen.
Klokken bliver hurtig fem minutter i 21, så alle ligger telefonerne væk, og Anna går ud efter noget at drikke, sammen med Marcus. Der lyder nogen grin derude fra, og jeg sender Tinus et blik der siger -Uha, de har altså noget- ''Ahahha ja, i know.'' Siger han og ligger armen om mig. Jeg smiler og vi sætter os alle klar.
Et minut i, går vi bare live, og der kommer mange tusinde ind. ''Woaw'', Siger jeg pludselig og de griner alle sammen af mig. Jeg griner og finder min telefon frem, for at finde drengenes sidste opslag, hvor der gerne skulle være en masse spørgsmål.
''Who is the girls?'' Læser Marcus op fra kommentarfeltet, på livestreamen. ''It's our bestfriends, and one of them, maybe more.'' Smiler han kækt, og kigger over på Martinus, som bare giver ham en blid lammer. ''And this is Andreas, our best friend, which is Amandas twin brother, and the other girl, Anastazia, or just Anna, is Amandas bff..'' Fortæller han, og peger på os imens.
''Andreas is hot, thank you.'' Læser Andreas op og vi griner allesammen. ''Are you home alone?'' Læser Marcus op, ''Yes we are.''
''How old are you?'' Læser jeg op, fra billedet. ''We are all fifteen.'' Smiler jeg.
Der er virkelig mange kommentarer omkring Martinus, og ''hende pigen'', som jo så er mig. Og på den anden side, kunne det også godt være Marcus og Anna, men de er jo ikke så officielle, like de andre ved jo godt at mig og Tinus har noget.
''Okay, let's just tell you, guys.'' Siger jeg og kigger på Martinus. Han nikker og kigger ind i kameret, sammen med mig. ''We're not a couple, but we are not either just friends.'' Siger Martinus og tager min hånd. ''And we were all choked.'' Siger Marcus. ''Not me, og knew it was coming.'' Siger Anna og vi griner.
Vi er live en halv time længere, og ellers slutter vi den. Alle kommentarerne var vildt søde, selvfølgelig var der også nogen få negative, men dem ligger jeg sq ikke mærke til.
Efter livestreamen tager Andreas hjem, Marcus tager med hjem til ham, eller os. Anna tager også hjem, så det er bare Martinus og mig.
''Martinus, du kan godt glemme det.'' Griner jeg, da hans arme snor sig rundt om mig. Han griner, og slipper mig igen. ''Rolig, alt for dig, jeg vil vente til du er klar, og gerne vil.'' ''Nurh, søde.'' Smiler jeg og vender mig om, for at kysse ham.
Det udvikler sig til et snav, og jeg hopper op på bordpladen, så han står i mellem mine ben. Vi trækker os, efter et lille stykke tid.
Jeg krammer ham, og ellers smutter vi op oven på, for at gå i seng.
Tænk, at jeg skal sove med ham her i nat. Hvem havde set det komme, for en uge siden.
Not me, but life is full of surprises. Its easy just play it right.;))
—
Wee, lidt blødsødt shit til sidst. Men kan i måske genkende sætningen ''Life is full of surprises''? Ahaha..<33
YOU ARE READING
Your brother is a fuckboy | M.G - Afsluttet
Fanfiction- Højeste rank: 23 i fanfiction - Højeste rank: 3 i romantic Amandas bror er en fuckboy. Hans ven er også en fuckboy. En slem en af slagsen. Amanda kan personligt ikke lide ham, og ender altid med at svare ham igen. Amandas veninde tror heletiden a...