10 / Forældre

1K 33 5
                                    

"Har du aldrig fået af vide, at man ikke må nedstirre folk, der sover?" Kommer det lige pludselig fra Tinus.

Ja, jeg ned stirrede ham måske. Men, hold nu op, han er så sød når han ligger der, helt fredfyldt. Jeg elsker ham.

"Nej, men du ser så sød ud." Hvisker jeg, og kører min finger stille rundt på hans ansigt. Han åbner sine brune øjne, og han smiler et lille smil, som selvfølgelig ikke stopper mig fra, at smile stort tilbage.

"Hvordan er det muligt, at du kan betyde så meget for mig, på så kort tid?" Spørger jeg, før jeg ligger mærke til det.
Jeg laver store øjne, og vi griner begge stille. Han trækker på skulderne.
"Du har altid betydet et eller andet, for mig." Svarer han, og mine kinder bluser op.

Min finger når hans læber. Jeg kører den over hans underlæbe. Jeg smiler, og smækker mine læber på hans, i et langt blødt kys.

Vi trækker os, og ellers smiler jeg enlig bare til ham.

"Amanda?"
"Ja?"
"Vil du gerne kaldes min kæreste?" Spørger han, og jeg smiler stort.
Jeg nikker svagt og lægger mig ind til ham.

Hvordan det her kom til at ske, ved jeg godt nok ikke. For en uge siden, kunne jeg ikke fordrage ham. Nu er han min kæreste. Måske var det alt, på grund af FIFA?

"Martinus?"
"Ja?"
"Det var vidst fint nok, at jeg vandt i det FIFA spil, huh?" Siger jeg, og kigger op på ham. Han griner, og hans kinder bliver røde. "Vi skal til et interview i morgen, vil du med?" Spørger han blidt, og tager en tot om bag mit øre.
"Det kan jeg godt. Hvor er det henne?" Spørger jeg, og lægger mig sådan, så vi kigger på hinanden. "Oslo."
Jeg sukker, men griner stadig.
"Jaer, jeg ved det godt." Griner han og kysser mig.

Vi ligger lidt med vores mobiler, og jeg sender en snap til mine streaks, af Tinus hvor der står; He's mine now / morgen streak.

Jeg har også streak med Tinus selvfølgelig, så han får den også. Jeg fornemmer at han smiler, og kigger over på mig.

Omg Amanda! TILLYKKE TIL JER! Skriver Anna. Taaak<33 Svarer jeg, og Marcus skriver også til både mig, og Tinus.

Vi ender med at stå op, og gå nedenunder. "Godmorgen, nej, hej Amanda!" Hilser Kjell Erik, meget overrasket over at jeg er her, iført en af Tinus' meget store t-shirts.

Jeg forstår ham, fuldt ud.

"Hej." Griner jeg og vi sætter os ved bordet. Der er allerede noget morgenmad på bordet, som vi tager af.

Anne kommer også ud i køkkenet. Samme reaktion som Kjell Erik.

"Så hvordan er det sket?" Spørger Anne og sætter sig ved siden af Martinus.
"Altså, det var på turen til Oslo, hvor vi jo vædet om en date. Også talte vi om, os, også ja." Fortæller jeg. "Er i kærester?" Spørger Kjell Erik.

Jeg kigger på Martinus med et lumsk smil, i mens han bare sidder med røde kinder, af flovhed. "Den må i tage med Martinus." Griner jeg. "Nejjj, søn, spurgte du?" Smiler Kjell Erik glad. Og stolt.

Martinus smiler ned i bordet, og Anne klapper i hænderne. Hun krammer ham, og Kjell Erik rejser sig, for at kramme ham også. "Tillykke!" Siger de i kor og smiler til os. "Hvad sker der?" Spørger en lille stemme, som selvfølgelig er Emma, der er forvirrede over situationen.

"Martinus har fået en kæreste." Smiler Anne. "Ad.." Svarer Emma og vi griner allesammen. "Hvorfor er du her, Amanda?" Smiler hun glad og sætter sig på hendes stol, ved bordet.
"Jeg er jo Martinus' kæreste." Fortæller jeg. Hun smiler mega stort, og mit hjerte smelter. Fuck hvor er hun bare sød altså!

"Jaaaa!" Råber hun og krammer mig. Jeg griner, og slår armene om hende.
"Så det er ikke ulækkert mere?" Spørger jeg sødt, da hun trækker sig.
Hun trækker på skulderne, og vi griner af hende. Hun er så sød altså.

Vi spiser morgenmaden færdig, og ellers smutter vi op oven på.
Tinus tager fat om mig, og skubber mig blidt ned i sengen. Jeg kigger forvirrende på ham. Han smiler lumsk, og sætter sig oven på mig. Han har bare nogen shorts på, uden på hans boxershorts, og jeg kan godt sige jer, han er kraftedme charmerende. Og jeg kan snart ikke holde masken længere.

Han kysser mig, og ellers begynder han at kilde mig. Jeg er ikke kilden.
Jeg flækker af grin, da jeg ser at han ser skuffet og forvirret ud.

Jeg knækker så meget af grin, at jeg bagefter ligger og tuder.
"Seriøst Amanda? Vi er jo slet ikke goals, hvis du ikke er kilden?"
"Undskyld." Siger jeg trist og skyder underlæben ud.

"Du er dejlig alligevel." Smiler han og kysser mig, hvilket selvfølgelig udvikler sig til et snav.

Døren går op, og Tinus hopper af mig. "Når undskyld, fortsæt da gerne." Smiler Anne. Jeg griner og hun ligger noget undertøj, på hans skrivebord. Da hun er ude igen, flækker jeg af grin, igen.

"Vasker mor, stadig, dit, undertøj." For jeg fremstammet og Tinus smiler bare flovt. Da jeg er færdig med at grine, giver han mig bare en lammer.

Jeg giver ham et kys, og hiver ham ned at ligge hos mig.
"Skal vi tage hjem til mig?" Spørger jeg.
"Okay, Marcus og Andreas er jo også der." Jeg nikker, og vi får noget tøj på.

"Vi smutter hjem til Amanda." Informere han, hans forældre om og de nikker bare, i mens de selvfølgelig smiler stort.

"Hey far, øhm Amanda tager nok med til Oslo i aften." Siger han. "Okay, hvis det er fint med hendes forældre." Smiler han.

På vej hjem til mig, går vi enlig bare i stilhed. Ikke akavet stilhed, men bare stilhed.

Da vi er hjemme ved os, går vi enlig bare ind. "Hvornår kører vi i aften?" Spørger jeg i mens vi tager overtøjet af.
"Klokken 18 eller sådan noget." Svarer han og smiler.

"Hej mor. Og far." Hilser jeg. "Hej. Og Gud, hej Martinus." Det sidste siger de i kor, meget overrasket.
Far kigger over på mig med et skævt smil. "Ja, der er jo så sket det, at vi er blevet kærester." Smiler jeg og griner lidt.
"Nej, hørte du det Claus? Vores lille pige har fået en kæreste!" Og nu er det min tur, til at få røde kinder. 

Tinus griner, tydeligvis underholdt af situationen. "Ja, jeg har fået en kæreste. Og øhm, må jeg gerne tage med dem til Oslo? I aften og i morgen." Spørger jeg.
"Selvfølgelig." Smiler de.

Vi smiler og jeg spurter op på mit værelse, med en grinende Tinus i hælene.

Livet er da okay?

Wee, et kapitel mere!<33 Hvad synes i?:)

Your brother is a fuckboy | M.G - AfsluttetWhere stories live. Discover now