13 / Smerter

1.1K 48 27
                                    

''Du ser virkelig fantastisk ud!'' Smiler han skævt. Jeg smiler genert, og kigger ned på mine fødder. Han ser heller ikke værst ud. Håret er lidt rodet, nogen stramme grå jeans, med huller ved knæene, og en sort skjorte, hængende løst ud over. Mums.

''I ligemåde.'' Smiler jeg. Han fletter sine fingre ind i mine, og han trækker mig ned til en sort bil, der holder ved vejen. Han åbner bagdøren, og jeg smutter ind, med ham efter mig. ''Hej.'' Hilser jeg, da jeg ser at det er hans far der kører. ''Hej.''

Vi kører lidt tid, og til sidst holder han ved en fin resturent, ligesom jeg havde i tankerne. Han er fantastisk.

Vi stiger ud af bilen, og Kjell Erik kører igen. ''Tænk, jeg vidste slet ikke at du havde det her i dig.'' Siger jeg overrasket. ''Så, du siger altså, at du ikke troede at jeg kunne være romantisk?''

Jeg trækker uskyldigt på skuldrene, og vi går sammen ind i resturenten. Vi får det bord han har bestilt, og vi får bestilt vores mad.

"Jeg tænkte på, om du måske ville med, på vores tour efter nytår?" Spørger han og kigger nervøst på mig.

Wow, den ligger jo over to måneder. Jeg synker en klump og kigger lidt nervøst op. "Altså hvis du vil selvfølgelig!".
"Selvfølgelig vil jeg det Martinus, det er bare, skolen, lektier, Anna, familie osv."
"Min far underviser jo os." Smiler han, som om han ikke kan se et problem der.

Men inderst inde, forstår han mig jo godt.
"Men, jeg kan jo måske komme med den første måned?" Og han lyser med det samme op, som jeg griner lidt af.
"Jaa, det skal du!" Smiler han.
Vi griner og tjeneren kommer, med vores mad.

"I need a pictuuuure." Griner jeg og finder min telefon frem. Jeg tager et billede hvor Martinus sidder og smiler. Nurh.

"Årh hvor er du sød!" Griner jeg og smider billedet på My Story.
Han griner stille, og han tager et billede af mig og maden tænker jeg.
"Og du ligner bare en engel." Smiler han, da han har studeret billedet lidt.

Mine kinder bluser op, som Martinus selvfølgelig bemærker. Vi spiser vores mad, imens vi taler lidt ind imellem.

"Fuck, det smagte godt Martinus. Godt valg." Siger jeg og læner mig tilbage.
"I know." "Det burde vi gøre igen."
Jeg nikker mig enig. "Well, jeg går op og betaler." "Og før du gør et eller andet, jeg betaler!" Skynder han sig og sige, og før jeg ved af det, er han væk.
Den dreng altså.

Jeg går udenfor, og venter på ham.
"Må jeg komme med hjem til dig?" Spørger jeg, da han kommer ud fra restauranten. "Selvfølgelig."

Da vi er hjemme ved Martinus, smutter vi op på hans værelse og klæder om til noget nattøj.

Imens Tinus er ude på badeværelset, stjæler jeg en hoodie fra hans skab, og skynder mig at få tøjet af.

Men, lynlåsen på min buksedragt sidder fast. Selvfølgelig. Jeg sukker og går ud til Martinus på badeværelset.
"Martinus?" Siger jeg og banker på døren. "Jaer?" "Må jeg komme ind?"
Der går lidt tid før døren går op, men han åbner den da til sidst.
"Vil du ikke lyne min buksedragt op, den sidder fast." Griner jeg og vender mig om. Han griner kort, og lidt efter er den oppe. "Tak." Smiler jeg og kysser ham på kinden, da han har en tandbørst i munden.

Jeg smutter ind på hans værelse igen, og får mit tøj af. Jeg trækker hoodien over hovedet, og ellers lægger jeg mig ned i sengen, med hans MacBook på skødet.

Jeg ser lidt Youtube indtil Martinus kommer ind på værelset.
"Hvad ser du?" Spørger han, og lægger sig ned ved siden af mig.

"Det ved jeg ikke." Griner jeg. Han klapper skærmen ned, og ligger den ned på gulvet. Jeg kigger mærkeligt på ham, selvom man enlig ikke kan se mig.

Han smækker sine læber på mine, og lægger sig halvt oven på mig.
Når, så det er det han vil.

Altså, jeg vil da også gerne men, alle i huset er hjemme. Tror jeg.
"Er Marcus hjemme?" Spørger jeg og bryder kysset. "Nej, han er ved Andreas."
Jeg smiler kækt, ligesom ham, og trækker ham ned i et kys. Som selvfølgelig udvikler sig til et snav.

Hans hænder kører rundt på min krop, og lidt efter, da han finder ud af at jeg ingen bh har på, bliver han liiiidt ivrig.

Jeg griner enlig bare af ham, og trækker selv hoodien over mit hovede.
Jeg føler mig tryg hos Martinus. Efter kun et par uger, betyder han allerede vildt meget for mig, og jeg stoler fuldt ud på ham.

Hans øjne kører ned over min krop, og han får et sulten ansigtsudtryk.
"Rolig Martinus, du er jo ikke noget dyr." Griner jeg stille. Han trækker uskyldig på skuldrene, og skubber mig blidt ned i sengen igen.

Han har selv bare boksershorts på, og de er nemme at rive af..;)

Hans læber kører over min hals, og min vejrtrækning bliver langsommere, og fredfyldte støn forlader min mund.

Noget kan med det samme, mærkes mod mit lår, og jeg smiler kækt.

"Det er alt sammen din skyld." Hvisker han i mit øre, og jeg griner. "Sorry not sorry." Hvisker jeg tilbage.

Han rækker sin arm ud, og trækker skuffen ud fra hans natbord, hvor der ligger et par kondomer.
"Du er sikker, ikke?" Spørger han, og kigger mig dybt i øjnene. Jeg nikker.
"Og dig?"
"Jeg er også sikker."

Han tager et kondom ud, og sætter det hurtigt på. Han trækker min q-streng af, og lidt tid efter er han inde i mig.

Av forhelvede.

Næste morgen, er jeg øm. Meget øm.
Men smerten forsvinder næsten, når jeg tænker på hvordan den smerte kom.
Han er altså fantastisk.

Hans varme, tunge åndedrag kan høres, og mærkes i min nakke. Hans arme er snoede om min nøgne krop, og hans nøgne krop ligger tæt op af min.

Jeg smiler. Han er min, og ingen andres.
Jeg er så heldig. Op i røven at han er kendt, han er min, og hele verden ved det. Jeg vender mig om, og kysser hans læber blidt. "Godmorgen." Smiler jeg, da han rører lidt på sig.

"Godmorgen." Smiler han. Men hans øjne er stadig lukket. "Open your eyes boy."
Han gør som jeg siger, og de smukkeste brune øjne, låses fast til mine.

Jeg smiler genert og lægger mig ind til ham. "Tak for i går." Siger han.
"Selv tak." "Og tak for alle smerterne, du har givet mig."
"Undskyld, jeg skal nok være lidt mere blid næste gang."
"Næste gang, huh?" Spørger jeg kækt, og lægger mit hovede på puden igen.

Han griner og kysser mig. Jeg lægger mine hænder på hans kæber, og hans hånd kører stille rundt på min mave.

"Jeg elsker dig."
"Og jeg elsker dig."

Jaaa, så det her er sidste kapitel, whaaat. Enlig har jeg ikke lyst til, at den skal slutte. Så måske kommer der et kapitel på et eller andet tidspunkt, but i don't know.

Meeeen, vil I måske have en 2'er? Skriv gerne hvis i vil!<33
Og ellers så ses vi nok i fremtiden.. ahah<33 Husk at vote, det gør mig viiildt glad<3

Your brother is a fuckboy | M.G - AfsluttetМесто, где живут истории. Откройте их для себя