Hablaty már kezdett gyengülni.A hatalmas sárkány hamar kiszagolta, hogy hova is bújhattak el és jeget köpött a barlangba, ahol a két jó barát meghúzódott, de köszönhetően az éjfúriának, hamar kijutottak a másik kijáraton.Viszont Hablatynak nem volt itt a serege, akiért eleve elindult, ezért saját magának kellett szembenéznie Drákó Vérdunggal és seregével.Valka is ott volt, de ő a sárkányok kimentésével volt elfoglalva, egészen addig amíg egy háló földre nem taszította őket.Drákó kihasználva az alkalmat közelebb lépett hozzá és rátaposva mellkasára, a földre szorította és botjával lehúzta róla a sisakot.Egy apró meglepetés futott végig rajta, mikor meglátta, hogy egészen idáig egy nő volt az ellenfele, de nem tudott sokáig ezen időzni, ugyan is egy igen erős plazmabomba hátra röpítette.Hablaty azonnal felsegítette az anyját és megszabadította Felhőugrót a kötéltől, majd farkasszemet nézett legnagyobb ellenfelével.Utálta a férfit, minden egyes porcikája undorodott tőle és egyszerűen nem tudja megérteni, hogy annak idején miként tudott leszerződni vele.Tisztában volt vele, hogy talán ez élete utolsó csatája, de ennek ellenére még is olyan dolgot tett, amit talán egy épelméjű ember nem tett volna.Elküldte a sárkányát.Tudja, hogy az alfa csak rossz hatással lenne rá, ezért inkább igyekezett minél távolabb tartani tőle.Nyugodtan el tud menni, hiszen lecserélte a faroklapátját egy olyanra amivel egyedül is képes repülni, tehát ez még kapóra is jött neki.Viszont most egyedül állt ott.Senki nem volt aki segíthetne a helyzetén.Pusztán ott álltak és meredten figyelték a másikat, hogy vajon mikor lendül támadásba valamelyikőjük.Aztán Drákó megindult felé, mire ő is kardot rántott és a legjobb tudását bevetve harcolt ellene.Köszönetet mondott magának, amiért nem hagyta annyiban a dolgokat és nekiállt edzeni annak idején, mert ha nem tette volna, akkor ez a férfi egy pöcköléssel ketté tudta volna törni.De most nem tudta.Hablaty erős volt és határozott, pontosan ezért is állt nyerésre régi szövetségesével szemben.Persze ekkor még nem tudta, hogy a szabályos férfi a férfi ellen harcukba egy sárkány is be fog csatlakozni.Az alfa sárkány lassú léptekkel indult meg feléjük, mikor Drákó az égbe üvöltött, de Horákoló Hablatynak ez sem volt nagy akadály.Szörnyennagy rémség kiáltást hallatott, mire még a legmorcosabb sárkány is odagyűlt hozzá ebből a fajból, majd mindegyiket arra utasította, hogy borítsák magukat tűzbe.Ismerte már ezeket a sárkányokat és tudta jól, hogyha ennyien vannak egy helyen akkor képesek bármit elolvasztani szinte egy másodperc alatt.És most is sikerrel járt, ugyan is az alfa jeges lehelete nem érte el, azonnal elolvadt és vízként terült szét a földön.A sárkány dühös lett, amiért nem ért célt a támadása, ezért próbálta uralma alá venni a sárkányokat, de nem tudta.Hablaty éles fütyülése zavarta a hallásukat, így nem tudott beférkőzni a fejükbe, ezért még dühösebb lett.Hatalmasat üvöltött a levegőbe, mire a sárkányok pupillái összehúzódtak és köré gyűltek, hogy utána őket küldje egy támadásra.Drákó is ideges volt, amiért egyszerűen nem tud végezni azzal a fiúval.Tudta, hogy van tehetsége a sárkányok irányításához, de hogy ennyire.Okos, ravasz és vezér egyéniség.Rossz kombináció.A legrosszabb.De tudta, hogy nem hátrálhat meg, most vagy soha, de végeznie kell vele, hogy beteljesítse a feladatát és elpusztítsa Hibbant szigetet.A többi sziget már nem volt annyira fontos számára.Hibbant mindig is a legerősebb szigetekhez tartozott, így ha azt sikerül legyőznie, akkor a többi is hajlandó lesz behódolni neki.És ha ez megtörtént, akkor végre képes lesz eltaposni azokat, akik nem voltak hajlandóak követni őt.Végre képes lesz uralkodni a világ felett.
-Vége a játéknak Hablaty!-szólalt fel, mikor látta, hogy a fiú jelen pillanatban nem lát semmi kiutat a következő támadás alól, de miután Hablaty egy féloldalas mosolyra húzta a száját, már tudta, hogy igen is van terve.És még mennyire, hogy volt.Az éjfúria hangos üvöltéssel jelezte, hogy meghozta azt a bizonyos sereget, akiért alapvetően indultak, így újra minden esély a fiú oldalán volt.A sárkányok összecsaptak egymással, míg a vízből egy újabb alfa emelkedett ki és dühösen rontott neki ellenfelének, aki bátran állta a támadásait.Újra a fiúra nézett, aki mellett ott ált az éjfúria.Azt gondolta, hogy a sárkánya lehet a kulcs mindenhez, tehát először azt kéne eltávolítania.Aztán valami még is elvetette ezt a gondolatát.Hiszen amíg nem volt itt a hátasa, addig is megfelelően hárította a támadásait.Tehát, ha ténylegesen akar valamit, akkor a fiút kell elkapnia.Újra az égbe üvöltött és egyből érkezett is a jeges lehelet, amit ezentúl a fiú nem tudott kivédeni.Nem állt rá készen.Viszont ennek köszönhetően Drákó kettő legyet ütött egy csapásra.Az éjfúria érte ugrott, így mindketten befagytak.
STAI LEGGENDO
Máshogy (BEFEJEZETT)
FanfictionLegjobb helyezett: #43 in Fanfiction 😍😍😍 -Büszke vagyok,hogy a fiam vagy... -Kösz,apa...-mondta Hablaty és Fogatlan hátán ülve felszálltak a magasba és egyenesen a vörös halálnak estek. De mi van,ha a történet másként ér véget?Ha Hablaty és F...