heartbeat >2<

7.4K 267 7
                                    

J-hope>V shi... နင္​မဟုမလြဲ​ေရာo_O o_O ..နင္​ငါအကိုရဲ႕ Handsome ဖစ္​မႈ​ေတြထဲမွာ ​နင္​နစ္​​ေမ်ာသြားတာလား..:-D :-D

J-hope ကစသလို​ေနာက္​သလို​ေျပာလိုက္​​ေပမဲ့ V ​ေတ်ာက္​က​ေတာ့အိုးမလံုအံုပြင္​့​ေနသည္​။

V>Ar..arniya ...

Vမ်က္​ႏွာတစ္​ခုလံုး ​ေပါက္​ကြဲ​ေတာ့မလို ႐ွက္​​ေနသည္​။

Ĵimin> hope ah သူမ်ားကိုမစပါနဲ႔​​ေတာ႔...သူ႔ခမ်ာညီမ​လးေစတာနဲ႔ Oppaကိုမ​ေခၚတက္​ဘဲ​ေန​ေတာ့မယ္​...V shi hope​ေလးကအရမ္​းအစသန္​တာ ​ေဗြမယူနဲ႔​ေနာ္​ Hyung က hope ​ေလးရဲ႕ အကို Park Jimin ပါ..

V>Ar..nae nae Hyung က်​ေနာ္​ကKim V ပါ..

J-hope>ဟို​ေလ Oppa..... ဒီ​ေန႔ ​ေန႔လည္​စာကို hopeတို႔နဲ႔အတူစားပါလား V shiနဲ့ညီမ​​​ေလးတို့ပိုရင္​းနီးသြား​ေအာင္​လို႔​ေပါ့ ဟုဖူးလား ​ေနာက္​ပီးဒီ​ေန႔ ​hope၀ယ္​​ေကြၽးမယ္​​ေလ...Vကအခုမွ​အသစ္​ေရာက္​လာတာဆို​ေတာ့ မသိ​ေသးတဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြ ​ေျပာျပရင္​း​ေပါ့...

Jimin.ခနစဥ္​းစားၿပီးသူနဲ႔အတူပါလာတဲ့သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြဘက္​လွည္​့ကာ..

Jimin> ငါဒီ​ေန႔ hope​ေလးတ္ို႔ နဲ႔ အတူစားလိုက္​အံုးမယ္​ မင္​းတို႔သြားႏွင္​့လိုက္​​ေတာ့ အတန္​းတက္​မွ ျပန္​​ေတြၾကမယ္​..

Jimin´sfri> kedal အတန္​းတက္​မွျပန္​​ေတြၾကမယ္​..ငါတို႔သြားၿပီ​ေနာ္​..

Jimin သူတို႔ကိုၾကည္​့ပီး​ေခါင္​းတစ္​ခ်က္​ညိမ္​့ၿပီး hope ​​ေဘးမွာ၀င္​ထိုင္​လိုက္​တယ္​..Vက​ေတ်ာက္​ထဲတစ္​ဖက္​ hope နဲ႔jiminကတစ္​ဖက္​ထိုင္​​ေနၾကခ်ိန္​ Canteen ထဲသို႔ လူစုတစ္​ဖြဲ႔ ၀င္​လာတာနဲ႔ ​ထိုင္​​ေနတဲ့​ေကာင္​မ​ေလးအခ်ိဳ႕ က​ေတာင္ထ​ေအာ္​​ေသးသည္​.......

V´povs>hum..သူကမနက္​ကငါ​ေတြ႔ခဲ့တဲ့သူဘဲ ​hope ​ေျပာတာ king ဆို​ေတာ့ ​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြထ​ေအာ္​တာမဆန္​းပါဖူး ဒါနက္​နာမယ္​ကဘာပါလိမ္​့ ...မသိ​ေတာ့ဖူးကြာ ငါနက္​မွမဆိုင္​တာ..

V ​ေတ်ာက္​​ေတြး​ေနတုန္​း jung kook တို႔လာတာ​ေတာင္​ဂ႐ုမစိုက္​တဲ့ hope က​ေန႔လည္​စားရန္​ ျပင္​​ေနသည္​။

Best Of Me  ( +++ )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora