l come back home>10<

5.7K 274 23
                                    

Airpot ထဲကို ေရာက္ခဲ့ေတာ့ ပတ္ဝန္းက်င္ကိုစူးစမ္းၾကည့္လိုက္တယ္....

Tae 'spov>Wow 😯😊 korea ႏိုင္ငံႀကီးက အမ်ားႀကီးေျပာင္းလည္းေနၿပီဘဲ....🤔hopeေလးလည္း ဘာေတြလုပ္ေနမလည္း...ေနာက္ၿပီး..Oppa Jiminလည္း.. မေတြ႔တာၾကာေတာ့... ေကာင္းမေလးေတြ..႐ွိေနၿပီလား? 😒....andawe အဲ့လိုမျဖစ္ရဖူး.....ငါ့အပိုင္ဘဲဖစ္ရမယ္ Oppa Jimin ကငါ့အပိုင္ဘဲ.... နဲေကာရား😈😈...

Taeေတ်ာက္ ေလဆိပ္ထဲမွာ စိတ္ကူးေတြယဥ္ၿပီး ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ေလးႏွင့္အေတြးလြန္ေနစဥ္......

Man>ဒီက argashiက...မမေလးKim Tae Hyung လားမသိဖူးဗ်...

Taeလည္း လူႀကီးေတ်ာက္ စကားလာေျပာေတာ့မွ အသိဝင္လာၿပီး...အေတြးတို႔ကိုရပ္ကာ.....

Tae >ar nae argishi က Appaလြတ္လိုက္တဲ့ Driver ထင္တယ္ 😁😁 ....

Man> Nae!! မမေလး....

Tae >arr မမေလးလို႔ မေခၚပါနဲ႔ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ Tae လို႔ဘဲေခၚပါ 😊😊...

Man> arr nae... 😁အာ့ဒါဆိုသြားရေအာင္ေလ Tae ေလး...Taeေလးရဲ႕ ommaေမ်ာ္ေနေလာက္ၿပီ...

Tae>Nae..😁..omma နဲ႔ေတြ႔ခ်င္လွၿပီ..

Man' s pov> aww လိမၼာလိုက္တာ Taeေလးရယ္... Taeေလးရဲ႕ appa သတင္းၾကားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလည္း...😢😢Tae ေလးရယ္......

ဒီလိုနဲ႔ Taeလည္း ကားစီးၿပီး အိမ္ကိုျပန္လာခဲ့တယ္...

အိမ္ေရာက္ေတာ့ Tae'omma ကေစာင့္ႀကိဳေနတယ္ေလ....
Tae လည္းကားေပၚက ဆင္းၿပီး ommaကိုသြားဖတ္လိုက္တာေပါ့..... 6 လၾကာခြဲေနရေတာ့ လြမ္းေနတာေပါ့....

ဒါေပမဲ့ Tae တတစ္ခုသတိထားမိလိုက္တာက......

Tae' s pov>Omma မ်က္ႏွာသိပ္မေကာင္းပါလား?
Appaကိုလည္း မေတြ႔ဖူး...ေမးၾကည့္အံုးမွဘဲ...

Tae>Omma .....Appa ေကာ ဘယ္မွာလည္းဟင္...အိမ္ထဲမွာလား?

Tae ၏အေမးေၾကာင့္ Tae'Omma ဟန္ေဆာင္ျပံဳးေနႏိုင္ျခင္းမ႐ွိေတာ့ဘဲ.. မ်က္ႏွာတစ္ခ်က္ပ်က္သြားသည္ကို ျပန္ထိန္းကာ...

Omma's pov>သူ႔Appa အေၾကာင္းခု ခ်က္ျခင္းေျပာလို႔မျဖစ္ေသးဖူး Taeေလးစိတ္ထိခိုက္သြားလို႔မျဖစ္ ဖူး..ငါလိမ္လိုက္မွ.... ေနာက္မွဘဲအေျခအေနၾကည့္ၿပီးေျပာရမယ္...

Best Of Me  ( +++ )Where stories live. Discover now