Flashback-3 >8<

7.4K 255 18
                                    

Jimin' s 📲📲📲ွ unknow number

Park jimin အဲ့ေလာက္ထိလည္း မစိုးရိမ္ပါနဲ႔...မင္းညီမဘားမွမျဖစ္ဖူးသိလား.... ဒါေပမဲ့ သူ႔ရဲ႕Varginကို ငါယူလိုက္တယ္သိလား.. hkhk...

Massage ကိုဘယ္သူပို႔လည္း jimin ေတ်ာက္တန္းသိိလိုက္သည္...

Jimin' s pov > ေတာက္... မင္းသိပ္ယုတ္မာတယ္.... မင္းက သူ႔ရဲ႕အခိုင္းအေစလိုဘဲ Kim Seok jin.... မင္းလည္းတစ္ေန႔ေနာင္တရေစရမယ္...😠😠

..........

Hope side....

ကြၽန္မ အရမ္းနာက်င္ရတယ္.... သူေပးတဲ့နာက်င္မူေတြဘဲကြၽန္မခံစားေနရတယ္...အသံမထြက္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္....
ႏွိပ္စက္မႈေတြနဲ႔... ကြၽန္မရဲ႕ေတာင္းပန္သံေတြက အရာမထင္....

Hope> Ah..ah..aphayo...jalba..ရပ္ပါေတာ့..😢😢

Jin>ah..ummmm..baby မင့္ဟာေလးက..က်ပ္ေနတာဘဲ...ahh..Feel so good.....ummm..arrr ...

Hope>...ah..ah..ah..

jin> baby ကိုယ္ၿပီးေတာ့မယ္...ah..ah..

အခ်က္...20..30. ေလာက္ေဆာင့္လိုက္ၿပီး...hopeရဲ႕ကိုယ္တြင္းမွာဘဲပီးလိုက္တယ္...

Jin> arr.... baby.....

Jin လည္း hope ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့...အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ သူ႔ကိုေတြ႔ေတာ့...

Hope>💤💤💤

Jin' s pov>aww သူေလး ေတာ္ေတာ္ ေမာသြားမွာဘဲfirst time ဆိုေတာ့....
..အိပ္ေနတာေလးကခ်စ္စရာေလးဘဲ....ဒါေပမဲ့..မင္းကတစာခံေလးေပါ့..😏😏haha...

............

မနက္မိုးလင္းေတာ့...

Hope>ဟင့္..ဟင့္..ဟင့္...ရႊတ္..ရႊတ္..

Jin 's pov>ဘယ္သူလည္း ကြာ...ေစာေစာစီးစီး....

မ်က္လံုးကိုမဖြင့္ခ်င္ဖြင့္ခ်င္နဲ႔ ဖြင့္လိုက္ေတာ့...ခုတင္ေထာင့္စြန္းကိုကပ္ၿပီး ေစာင္ေလးျခံဳကာ တ႐ွံု႔ရႈ့ံငိုေနေသာhopeေၾကာင့္....😏တစ္ခ်က္ျပံဳးလိုက္ၿပီး ....

Jin>aww...ဘယ္သူမ်ားလည္းလို႔... Baby ကိုး...ဘာလို႔ငိုေနရတာလည္း...baby...😏...

Hope>႐ွင္...ဟင့္..သိပ္ယုတ္မာတယ္ ....ဟင့္ ..😢😢

Jin>ကိုယ္ မယုတ္မာပါဘူး babyေလးရဲ႕...hkhk...ကိုယ္မေန႔ကနဲနဲေလးဘဲျကမ္းသြားတာပါ..အမ်ားႀကီးမဟုတ္ပါဖူး....ဘာလည္း..baby ကmorning sex လုပ္ခ်င္ေသးလို႔လား 😄😄😂..

Best Of Me  ( +++ )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora