Romance >30<

6.1K 195 39
                                    

🚤🚤🚤ေလွစီးၿပီးေတာ့ ...အခ်ိန္က နံနက္ 9:00AM

နံနက္စာစားဖို႔အခ်ိန္ဆိုေတာ့....

စားေသာက္ဆိုင္ထဲမွာေပါ့...

Jk>ဘာစားခ်င္လည္း...မင္းႀကိဳက္တာမွာလိုက္...

Tae>nae....

(ငါဘာစားရမလဲ....ေတာ္ပါၿပီ သူမွာတာဘဲစားေတာ့မယ္..)

Tae>ဟို...Jk Oppa...

menus ကဒ္ၾကည့္ေနရာမွ မ်က္လံုးလွန္ၾကည့္လာၿပီး ေျပာဆိုတဲ့ပံုစံနဲ႔ ေမးဆတ္ျပတယ္.....

Tae>ဟိုေလ Oppa မွာတာဘဲစားေတာ့မယ္...Tae မမွာတက္လို႔...😁😁

Jk>ok ေကာင္းၿပီေလ....

jk လည္းသူမႀကိဳက္မယ္ထင္တဲ့.. အစားအေသာက္ေတြကိုမွာလိုက္တယ္....တကယ္လည္းအစားအေသာက္ေတြေရာက္လာေတာ့.. ကေလးေလးလိုဘဲစားေနတာ.....ဗိုက္ဆာေနၿပီထင့္ပါ့..
အခ်ိဳတည္းဖို႔သူမအႀကိဳက္...စေတာ္ဘယ္ရီ Cake နဲ႔ ေဖ်ာ္ရည္မွာထားေပးေတာ့...ေပ်ာ္ေနလိုက္တာ....

Tae>Jk oppa က Tae ႀကိဳက္တာေတြကို မွတ္မိေနတုန္းဘဲေနာ္...😊😊

Jk >ဟုတ္လား...ငါေတာ့မသိဖူး...ငါစားခ်င္တာမွာလိုက္တာ..🙂🙂

သူလည္းအဲ့လိုေျပာလိုက္ေရာ...မ်က္ႏွာေလးညိဳးက်သြားတယ္...
ခ်စ္လိုက္တာကေလးေလးေရ.😘...ဘယ္လိုေလးမွန္းမသိဖူး.....ခနေလးဘဲေစာင့္ေနာ္....ေဘဘီေလး....

သူမ စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားမွန္းသိေပမဲ့...မသိမလိုေလးေနလိုက္တယ္...

စားၿပီးေတာ့....Jk ကၿမိဳ႕လည္ပန္းျခံကိုသြားရေအာင္ဟုဆိုကာ...
ၿမိဳ႕လည္ပန္းျခံကိုသြားခဲ့တယ္....

ပန္းျခံထဲမွာ... လူေတြအရမ္းမ်ားတယ္...အားလပ္ရပ္မို႔ထင္တယ္...

Jk>ဒီမွာခနေနအံုး...ငါဟိုဘက္မွာေရခဲမုန္႔သြားဝယ္လိုက္အံုးမယ္....

ေရခဲမုန္႔သြားဝယ္မဲ့ Jk ရဲ႕လက္ကိုဆြဲပီး....

Tae> Jk Oppa ျမန္ျမန္ျပန္လာေနာ္....

Jk>omm...

Tae လဲ အနားမွာ႐ွိေနတဲ့..ထိုင္ခံုေလးမွာ ထိုင္ရင္း Jk ျပန္အလာကိုေစာင့္ေနခဲ့တယ္....

မိနစ္ 30ခန္႔ၾကာတဲ့အထိ Jk ျပန္မလာေသးဖူး...

Tae>Jk oppa ဘာမ်ားျဖစ္ေနလို႔လဲ...တစ္ခုခုမ်ား...အာ..ဘာလို႔မဟုတ္တာေတြးေနရတာလဲ...Oppa ဘားမွမျဖစ္ဖူး..ေရခဲမုန္႔ဝယ္တဲ့သူမ်ားလို႔ေစာင့္ေနရတာေနမွာ.....ဟုတ္တယ္..Oppa ေစာင့္ေနရတာဘဲျဖစ္မယ္.......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 12, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Best Of Me  ( +++ )Where stories live. Discover now