Wedding>23<

6.1K 263 41
                                    

ဟန္ျမစ္ေဘးတြင္...ငိုေနေသာ...ေကာင္မေလး...

Tae>အဟင့္..အဟင့္...Oppa Miyanae...Tae ကိုဒီထက္ေစာေစာေျပာခဲ့ရင္ လက္ခံေပးလို႔ရေတယ္ ဒါေပမဲ့ခု...ခုOppa ဖြင့္ေျပာခ်ိန္ကအရမ္းေနာက္ၾကသြားၿပီ...
မျဖဴစင္ေတာ့တဲ့ Tae ဘဝႀကီးကို ပံုမေပးခ်င္ဖူး...
တကယ္တမ္းက Tae ခြဲစိတ္မႈက Oppa နဲ႔နီးစပ္ဖို႔အတြက္ လုပ္ခဲ့တာ နီးစပ္ခါနီးမွ...😭😭😭😢မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့လို႔...Tae ကိုေမ့လိုက္ပါေတာ့...Oppa Tae ထက္ေကာင္းတဲ့သူနဲ႔ေတြ႔မွာပါ...😭😭

...............

Jimin side

Tae ရဲ႕ ျငင္းပယ္တဲ့စကားေတြၾကားၿပီး ေတာ့စိတ္ထဲတြင္
Jung Kook ကိုအခဲမေၾကႏိုင္ေျခတစ္လွမ္းသာသြားေၾကာင့္ ..သူဖြင့္ေျပာခ်ိန္မွာ...သူျမတ္ႏိုးရသူကို ပိုင္ေတာင္ပိုင္ဆိုင္သြားၿပီတဲ့လား? .....

စိတ္ညစ္သူ,ရႈံးနိမ္သူရဲ႕ေျခလွမ္းေတြ က... Club သို႔...

At Club....

အျပင္းစား alcohol ေတြကိုတစ္ခြက္ၿပီးတစ္ခြက္ေသာက္ရင္း...

" ဘာေၾကာင့္ လဲ?ဘာေၾကာင့္သူျဖစ္ေနရတာလည္း...?
Wae..wae!!!ေလာကႀကီးကမတရားဖူး....😭😭
ကိုယ္ကခ်စ္ပါတယ္လို႔ဖြင့္ေျပာကာမွပိုင္ဆိုင္သူ႐ွိေနၿပီတဲ့လား..."

jimin နားကို ေဆးဆိုးပန္း႐ိုက္ပါးနီမတစ္ေယာက္...ကပ္လာၿပီး...ရံုးပတီသီး အသံနက္...

>Oppa တစ္ေယာက္တည္း လား...တစ္ေယာက္တည္းပ်င္းေနရင္အေဖာ္ျပဳေပးမယ္ေလ...

Jimin>မလိုဖူး....ထြက္သြားငါ့အနားက...Tae ကလြဲလို႔ဘယ္သူ႔မွ မလိုခ်င္ဖူး....naga! !ထြက္သြား!!!

>ဟြင့္...စိတ္ႀကီးဘဲအေဖာ္မလိုဖူးဆိုရင္လည္း...ရပါတယ္...

ဆိုၿပီးအနားကထြက္သြားတယ္....

လူမွန္းမသိေအာင္ဆက္လို႔ေသာက္ၿပီးေတာ့...ယိုင္တိုင္တိုင္နဲ႔ Clcb ကထြက္ခဲ့တယ္ကားကိုလည္း..သတိမရေတာ့...ေျခဦးတည့္ရာ ေလ်ွာက္လွမ္းခဲ့တယ္....ေနာက္ဆံုးေရာက္လာတဲ့ေနရာက 24hours ဆိုင္ေလးေ႐ွ႕...

ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ဆိုင္ထဲမွထြက္လာေသာ အထက္တန္းေက်ာင္းသားသံုးေယာက္ထဲမွ တစ္ေယာက္နဲ႔တိုက္မိသြား တယ္.. တိုငးက္မိသြားတဲ့ေကာင္ေလးကလဲက်သြားတယ္...jimin ကေတာ့ဂ႐ုမစိုက္ ေ႐ွ႕ကိုဆက္သြားမယ္လုပ္ေတာ့ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္က..

Best Of Me  ( +++ )Where stories live. Discover now