Make me Beautiful >4<

5.2K 324 8
                                    

Skip  Time ......

ဒီိလိုနဲ႔ kim V ဆိုတဲ့​ေကာင္​​ေလးက Park jimin တို႔ ​ေမာင္​ႏွစ္​မႏွစ္​​ေယာက္​နဲ႔ ပိုလို႔ရင္​းႏွီးလာခဲ့တာ ၂လ​ေတာင္​႐ွိခဲ့ပီ   အဲ့အခိ်န္​အ​ေတာအတြင္​း jung kook တို႔အဖ့ြဲဘာ​ေတြၾကံစည္​​ေနလည္​း ဘားမွမသိ ​ေျချငိမ္​​ေနၾကသည္​​ေလ...​ေက်ာင္​းမွာV ကိုအ​ေျခာက္​လို႔​ေျပာပီး​ေလွာင္​တဲ့လူလည္​းမ႐ွိသ​ေလာက္​ဖစ္​..ခဲ့ၿပ​ီ​ေလ.....ဘာလို႔လည္​း ..ဆို​ေတာ့..Park jimin ဆိုတဲ့လူကအျမဲကာကြယ္​​ေပးလို႔​ေပါ့ .....

ဒါ​ေပမဲ့ Park jimin ရဲ႕သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြက Vအ​ေပၚသူ႔ရဲ႕ ဂ႐ုစိုက္​မႈ​ေတြကိုထင္​​ေၾကးအမ်ိဳးမ်ိဳး​ေပးၾကတယ္​..

တ​ေန႔ သူတို႔ အခ်င္​းခ်င္​း​ေျပာ​ေနၾကတာကိုV​​က​မထင္​မွတ္​ဘဲၾကားလိုက္​ရတဲ့အခါ....

>​ေဟ်ာင္​့ Jimin မင္း Vကိုသိပ္​ဂရုမစိုက္​ပါနဲ႔လားကြာ...

>maja ​အမ်ားအျမင္​မွာ မ​ေကာင္​းဖူးကြ...

>​ေတာ္​ၾကာမင္​းနဲ႔သူနဲ႔ တြဲ​ေနတယ္​ထင္​ၿပီး....... King ​ဖစ္​​ေနၿပီးhomo တဲ့လားလို႔​ေျပာ​ေနၾကအံုးမယ္​...

Jimin> မင္​းတို႔ကလည္​း အဲ့လိုမ​ေျပာပါနဲ႔ ငါကသူ႔ကိုညီ​ေလ​းေတ်ာက္​ထပ္​မပိုပါဘူးဟ...​ေနာက္​ပီးငါက မိန္​းခ​ေလး​ေတြကိုဘဲစိတ္​ ၀င္​စားတဲ့လူပါ ....ငါက​ေယာက်္​ား​ေလး​ေတြကိုစိတ္​မ၀င္​စားပါဘူး.....

>​ေအးပါ ​ေတာ္​ၾကာ boy to boy ဆိုၿပီးအ​ေျပာခံ​ေနရမွာစိုးလို႔...

Jimin> omm ပါGomawor☺ ☺

> သူမိန္​းခ​ေလးျဖစ္​ရင္​အရမ္​း​ေခ်ာမဲ့ပံုဘဲ​ေနာ္​...

>ဟုတ္​တယ္​ အဲ့လိုသာဆိုရင္​ငါအ၇င္​လိုက္​​ေတာ့မွာ..

All>hkhkhk....

Jimin´s pov> ကြၽန္​​ေတာ္​့ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြရဲ႕အ​ေျပာကိုမခံခ်င္​လို႔ ​ေျပာမိ​ေျပာရာ​ေျပာလိုက္​​ေပမဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့စိတ္​ထဲမွာ​ေတာ့ ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလး ၀မ္​းနည္​းမိတယ္​​ေလ........... အမွန္​​ေတာ္​့ကြၽန္​​ေတာ္​ လည္​းသူတို႔​ေျပာခဲ့သလိုပို​ေနခဲ့တာပဲမလား...ခံစားခ်က္​​ေတြပို​ေနခဲ့တာလား??..​ေသခ်ာမသိဘူး...
ကြၽန္​​ေတာ္​့ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ​ေျပာသလို ...သူမိန္​းခ​ေလးျဖစ္​ခဲ့ရင္​ ..ကြၽန္​​ေတာ္​လႊတ္​​ေပးနိုင္​မည္​မထင္​ပါ.........

Best Of Me  ( +++ )Where stories live. Discover now