Flashback,-4 >9<

6.1K 277 29
                                    

Hope>.........

Jinလည္းအနားတိုးလာၿပီး....

Jin>😏သိပ္လည္းေမ်ာ္လင့္မထားနဲ႔ေနာ္ Babyကိုယ္ကမင္းကို ခ်စ္လို႔ယူတာမဟုတ္ဖူးေနာ္....

Hope>???..

Hope's pov>😔😔ငါ့ဘဝကလည္း...သနားစရာဘဲ..ဒီအခ်ိန္အားေပးမဲ့ Chingu႐ွိရင္ေကာင္းမွာဘဲ 😢😢..KIM V ဘယ္ေတြမ်ားေရာက္ေနလည္း..နင္ကငါ့အတြက္ အရမ္းေကာင္းတဲ့ Chinguဘဲ...နင့္ကိုသတိရလိုက္တာ...

jinလည္း တျဖည္းျဖည္းနဲ႔...hopeရဲ႕နႈတ္ခမ္းကိုထိရံုေလး သာနမ္းလိုက္ၿပီး ခြာလိုက္သည္...

At 6:00 PM (မဂၤလာကညေနပိုင္းေဆာင္တာေနာ္)

ဒီလိုနဲ႔ဘဲမဂၤလာပြဲၿပီး ခဲ့တယ္......

Jin ကလည္းကိုယ္ပိုင္ကားျဖင့္ hopeကိုေခၚၿပီး...hope's Appa လက္ဖြဲ႔တဲ့ အိမ္ကိုတန္းလို႔ေမာင္းျပန္ခဲ့တယ္....

အိမ္ေရာက္ေတာ့...ကားေပၚကဆင္းဆင္းခ်င္း hopeလက္ကိုဆြဲပီး.. အိမ္ထဲကိုေခၚသြားတယ္...

သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အတြက္ ျပင္ထားတဲ့ မဂၤလာဦးည အခန္းေလးရဲ႕ ခုတင္ထက္မွာ....ေတာ့...romanticဆန္ဆန္ အျဖဴေရာင္ႏွင္းဆီပန္းေတြ ခင္းထားတဲ့အိပ္ယာခင္း...

တကယ္တမ္း ခ်စ္သူေတြအတြက္ေတာ့ နတ္ဘံု ဗိၺမွန္ လိုပင္...

ယခုေတာ့ ႏုႏုညံညံမဟုတ္...
ၾကမ္းတမ္းစြာဆြဲေခၚလာေသာ..
ဘီလူးစီးေနတဲ့...
သူ၏လက္ထဲတြင္သားေကာင္သဖြယ္ ပါလာေသာ...
သနားစရာ သားေကာင္ေလးကဲ့သို႔ပင္....

Jin's pov>အား...မရေတာ့ဖူး...ဟိုေကာင္ Jkတိုက္တဲ့ အခိ်ဳရည္ေသာက္ခဲ့ တာရင္ထဲမွာ တစ္ခုခုလိုေနသလိုဘဲ...ဟာ..ဘယ္လိုဘဲဖစ္ျဖစ္ကြာ ငါအခုလိုေနတာ... ငါျဖည့္ဆည္းရမယ္....

Jin ရဲ႕ဆြဲေခၚမူေတြေၾကာင့္ မ်က္ႏွာေလးရႈံ ့ မဲ့စြာပါလာေသာ hope မွာ အိမ္ခန္းထဲကို ဆြဲေခၚေနမွန္းသိေတာ့ အတင္းရႈန္းေလသည္....

Hope> ေတာင္း..ေတာင္း..ပန္ပါတယ္.. 😢ထပ္..ထပ္မနိပ္စက္ပါနဲ႔ေတာ့ေနာ္...🙏🙏..

Jin's pov>မရေတာ့ဖူး... ကြဲထြက္ေတာ့မယ္... ငါ..ငါအလို႐ွိေနတာမင္းကို....

Best Of Me  ( +++ )Where stories live. Discover now