I'am OK >3<

5K 250 7
                                    

Next morning.....

At 8:00

V>သားသြား​ေတာ့မယ္​ omma ...

Omma> kedal ​ေကာင္​း​ေကာင္​းသြား​ေနာ္​သား ...awwသား ဒီ​ေန႔ကစပီးသားကို​ေက်ာင္​းႀကိဳ​ေက်ာင္​းပို႔လုပ္​​ေပးဖို႔ driver စီစဥ္​ထားတယ္​ သားappaကိုယ္​တိုင္​စီစဥ္​​ေပးထားတာ..

V>nae omma..

Vရဲ႕မ်က္​ႏွာျပင္​​ေပၚ မွာျပံဳးရိပ္​သန္​းသြားသည္​ appaကိုယ္​တိုင္​စီစဥ္​​ေပးထားတာ ဆို​ေတာ့☺ ☺

At School....

J-hope ​ေက်ာင္​းကို​ေရာက္​​ေတာ့ မနက္​စာမစားရ​ေသး​ေတာ့canteen ဘက္​အသြား ​ေက်ာင္​း​ေ႐ွ႕မွာ driver ကလိုက္​ပို႔တဲ့Vကိုျမင္​​ေတာ့ မသြား​ေသးဘဲရပ္​​ေစာင္​့​ေနလိုက္​တယ္​...

J-hope> Annyeong V shi...

V> Nae Annyeong...

J-hope>နင္​မနက္​စာ စားၿပီးၿပီလား ...

V> omm ပီးပီ..

J-hope> aww...arr နင္​စားပီးပီဆိုလည္​းလိုက္​ခဲ့ပါလား ငါအ​ေဖာ္​မ႐ွိလို႔....

V> kedal..လိုက္​ခဲ့မယ္​​ေလ..

At Canteen...

V´spov>Canteen​ေရာက္​​ေတာ့ မိန္​းခ​ေလး​ေတြနဲ႔တရံုးရံုး​ေနတဲ့ ​ေယာက်ာ္​း​ေလး 3​ေယာက္​ကို ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတြ့လိုက္​ တယ္​​ေလ တျခားသူ​ေတြမဟုတ္​ပါဖူး king ဆိုတဲ့ Jeon Jung kook တို႔အဖြဲ​ေပါ့ သူ႔​ေဘးကလူ​ေတြက​ေက်ာင္​းမွာ အဆိုးတကာ့အဆိုးဆံုး ​ေတြျဖစ္​တဲ့ႏွစ္​​ေယာက္​​ေလ သူတို႔နာမယ္​​ေတြကjin,Rap monတဲ့.................... မ​ေန႔ကj-hope ​ေျပာျပတားလို႔ သိတာပါ ​ေဘးကမိန္​းမ​ေတြကလည္​း တကယ္​ပါဘဲ ပြတ္​သီကပ္​သီနဲ႔ ၀တ္​ထားတဲ့စကပ္​​ေတြကလည္​း တိုကပ္​​ေနတာဘဲ ​ေအာက္​ခံ​ေတာင္​​ေပၚ​ေတာ့မယ္​ ဟို3​ေယာက္​ကလည္​း အဲ့​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြရဲ႕ ​ေပါင္​​ေတြကို ကိုင္​​ေနၾကတာမ်ားအသည္​းက်ိန္​း တာ.... ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔hope Canteen ထဲ၀င္​လာ​တာျမင္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ ဘက္​တစ္​ခ်က္​ၾကည္​့ၿပီး ​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြနဲ႔ သူတို႔အလုပ္​ျပန္​လုပ္​​ေနတယ္​​ေလ...တကယ္​ဘယ္​လိုမိန္​းခ​ေလး​ေတြနဲ႔ လူ​ေတြပါလိမ္​့အ႐ွက္​တရားကိုမ႐ွိၾကပါဘူး....

Best Of Me  ( +++ )Where stories live. Discover now