Start>22<

5.3K 249 33
                                    

Hope>...Nae???

Jin>ကိုယ့္ကို..အဲ့ေလာက္ေတာင္ေၾကာက္ေနတာလား...

Hope 's pov>ငါ...ငါဘယ္လိုေျဖရမလည္း......

Jin>တကယ္ဘဲကိုယ့္ကိုေၾကာက္ေနတာေပါ့....

Hope>arni...arniyo..မ..မေၾကာက္ပါဖူး...

အေၾကာက္အကန္ျငင္းေနေသာ...ရင္ခြင္ထဲကေကာင္မေလးကိုပိုလို႔စခ်င္ေသာေၾကာင့္....

Jin>ဒါဆို..ကိုယ့္ကိုမေၾကာက္ရင္.............မဟုတ္မွ....ဒါဆိုကိုယ့္ကို..ခ်စ္ေနတာလား...?

Hope>ဟမ္..???😳😳

Jin>arr..ဟုတ္ေနတာဘဲ...ၾကည့္စမ္း....ဒီေကာင္မေလး..ငါ့ကို......ခ်စ္ေနတာဘဲ....😘😘

လို႔ေျပာၿပီး....hopeရဲ႕...နႈတ္ခမ္းဖူးဖူးေလးကိုနမ္းလိုက္တယ္.....hope ကေတာ့....အံျသျခင္းေတြနဲ႔...😮😮😳..ခနအၾကာမွ...အိပ္ယာက..ကုန္း႐ုန္းထၿပီး...

Hope>ဟို..ဟို....မနက္စာျပင္ရေတာ့မယ္...ေနာက္ၾကေနၿပီ....

အခန္းျပင္ေျပးထြက္သြားေသာ...hope ေက်ာျပင္ကိုၾကည့္ရင္း....

Jin>😅😅😅......႐ွက္သြားတာလား....

...................,.........,........,.........

ဟူးး......

သက္ျပင္းခ်ရင္း.....အေမာေျဖေနတဲ့ေကာင္မေလး....

အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္ၿပီးေတာ့....သူမေနထိုင္ရာ...တိုက္ခန္းေလးဆီသို႔.....

Yoongi's pov>ဒီေန႔မွဘဲ....အရင္လိုညနက္တဲ့ထိလုပ္စရာမလိုေတာ့ဖူး....😊😊ေကာင္းလိုက္တာ...
အာ..ဟုတ္သားဘဲ....ညစာအတြက္ေခါက္ဆြဲေျခာက္ဝယ္သြားရမယ္..ေမ့ေနတာ...ညစာငတ္ေတာ့မလို႔..😅😅

Market ထဲဝင္..ေခါက္ဆြဲေျခာက္ ဝယ္ၿပီး... တိုက္ခန္းကိုျပန္လာခဲ့တယ္......အခန္းထဲေရာက္ေတာ့..ေရမိုးခ်ိဳးညစာစား
ၿပီးတာနဲ႔အခ်ိန္က...9:30ေလာက္ျဖစ္သြားတယ္...အဲ့အခ်ိန္သူ႔မရဲ႕အေတြးထဲဝင္လာတဲ့အေၾကာင္းက...

"သူဒီအခ်ိန္ေလာက္ဆို...Clubကိုလာေနၾက...ခုေလာက္ဆိုရင္ေတာ့....သူေသာက္ေနေလာက္ၿပီ....
ငါကသာသူ႔ကိုစိတ္ဝင္စားေနတာ..သူကငါ့ကို...စိတ္ဝင္စားပါ့မလား...ဟားး..ငါကအ႐ူးဘဲ...club မွာအလုပ္လုပ္တဲ့မိန္းမကို..ဘယ္ CEO ကအတည္စိတ္ဝင္စားပါ့မလည္း 😔😔သူကငါ့ကို..ကူညီေပးတာကို...ငါကအထင္လြဲလို႔မျဖစ္ဖူး.....ဒါေပမ ဲ့..ငါသူကိုႀကိဳက္လို႔ရေသးတာဘဲ....😞😞one side love အေနနဲ႔......."

Best Of Me  ( +++ )Where stories live. Discover now