Flashback -1 >6<

5.4K 249 11
                                    

6 months အၾကာမွျပန္ေရာက္လာေသာသူမ..........

ၾကံဳေတြ႔ရမည့္ျပသနာမ်ားကို မည္သို႔ရင္ဆိုင္မည္နည္း??

သူမ...မ႐ွိခင္ျပသနာေတြက ဘာေတြလည္း???

~~~~~~~~~~~~

Flashback....

Kim V ဆိုေသာ အမ်ားက​ေခၚျကတဲ့နာမည္ အေျခာက္ သူငယ္ခ်င္းေလးမ႐ွိေတာ့.. အေဖာ္မဲ့ေနေသာ ေကာင္မေလးHope ေတ်ာက္ Canteen ဘက္ကိုလာေတာ့....Jung kook ၏သူငယ္ခ်င္းjin က.......

Jin>baby ေတ်ာက္တည္းလား ပ်င္းေနမွာေပါ့ ကိုယ္အေဖာ္လုပ္ေပးရမလား 😉😉

J-hope>႐ွင္ကိုယ့္ဟာကိုေနလို႔မရဘူးလား....

Jin>ကိုယ္ကအေဖာ္လုပ္ေပးခ်င္လို႔ပါ. ....aww baby ကေဘးမွာ အေျခာက္ခ်စ္သူေလးမ႐ွိလို႔လား... သူ႔ကိုေမ့ၿပီးကိုယ္နဲ႔တြဲစမ္းပါbabyရာ...

J-hope>႐ွင္ကြၽန္မသူငယ္ခ်င္းကိုအဲ့လိုမ ေျပာနဲ႔... သူမနဲ႔ကြၽန္မက႐ိုး႐ိုးသားသားဘဲ....

Jin>awwဟုလား..႐ိုး႐ိုးသားသားဆိုေတာ့ ပိုေကာင္းတာေပါ့ ကိုယ့္အတြက္အေႏွာက္အယွပ္မ႐ွိေတာ့ဖူးေလ....ကိုယ္မင္းရဲ႕ခ်စ္သူျဖစ္ခ်င္တယ္baby...

J-hope>႐ွင့္လိုလူမ်ိဳုးကို ကြၽန္မစဥ္းေတာင္မစဥ္းစားဖူးသိလား...ကြၽန္မကိုမေႏွာက္ယွက္ပါနဲ႔... ကြၽန္မေအးေအးေဆးေဆးေနပါရေစ...

ထိုအခ်ိန္ Canteenထဲသို႔Jiminဝင္လာစဥ္ Hopeကို Jinေႏွာက္ယွက္ေနသည္ကို ေတြ႔ေတာ့...

Jimin>ေဟ်ာင့္jin.... မင္းငါ့ညီမကို ဘာေတြလာေႏွာက္ယွက္ေနတာလဲ?

Jin>ငါ့ဟာနဲ႔ငါ ဘာလုပ္လုပ္ေပါ့ မင္းနဲ႔ဆိုင္လား....

Jimin>ေဟ်ာင့္ မင္းငါ့ညီမကို ရည္းစားစကားေျပာေနတာကိုငါမသိဖူးထင္ေနလား...ဒါငါ့ညီမကြ

ထိုစဥ္ေဘးဝိုင္းမွ သူတို႔ကိုထိုင္ၾကည့္ေနေသာ jung kook က...

Jk>hkhk လူပ်ိဳေတ်ာက္က အပ်ိဳေတ်ာက္ကို ရီးစား စကား်ျပာခြင့္မ႐ွိဘူးလား...ဒါဆိုရင္ေတာ့လူ႔အခြင့္အေရးကိုပိတ္ပင္တာဘဲPark Jimin shi....မင္းလည္းking ေတ်ာက္ပါဘဲ...ဒါကိုသိပါတယ္......😏😏

J-hope>Oppa khaja သူတို႔နဲ႔ စကားေျပာမေနနဲ႔...

Jimin>မင္းတို႔ေနာက္တစ္ခါ ငါ့ညီမကိုေႏွာက္ယွက္တာျမက္ရင္ ငါခြင့္လႊတ္မွာမဟုတ္ဘူး..ဒါေနာက္ဆံုးျဖစ္ပါေစ...
Khaja hope ah...

Best Of Me  ( +++ )Where stories live. Discover now