I Love Him >25<

4.8K 207 20
                                    


Jimin>Yoongi ah! .  ...Yoongi ah သတိထားပါအံုး....😨😨...ဘာ္လိုလုပ္ရမလဲ....ေဆးရံုဟုတ္တယ္ ေဆးရံုပို႔ရမယ္.....

Yoongi ရဲ႕ကိုယ္ကိုေပြ႔မယ္လုပ္ေတာ့.... အဝတ္အစားမကပ္တဲ့ သူမခႏၶာကိုယ္ေၾကာင့္... အၾကပ္႐ိုက္ေနျပန္သည္...

Jimin>အား....ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ....😰😰..
ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ငါသူ႔ခႏၶာကိုယ္ကိုျမင္ဖူးတာဘဲ..... ဟုတ္တယ္...ဘားမွမျဖစ္ဖူး...အက်ႌဂတ္ေပးရမယ္....

လို႔တစ္ေယာက္တည္း ေျပာၿပီး... အဝတ္မဲ့ေနတဲ့ yoongi
ကိုယ္ကို အက်ႌဝတ္ေပးရန္...႐ွာေတာ့... သူမရဲ႕ အဝတ္ေတြက...မေန႔ညကသူဆြဲျဖဲထား၍ ရစရာမ႐ွိေတာ့.....သူမရဲ႕ အဝတ္ဘီ႐ိုထဲမွ...ဂါဝန္တစ္ခု ကိုေတြ႔ေသာေၾကာင့္... အျမန္ဝတ္ေပးၿပီး....ေဆးရံုဆီသို႔......

-
-
-
-
_
__________

##########

မဂၤလာပြဲပီး ေတာ့ သူမကို တစ္ခါတည္း ေခၚလာခဲ့ေတာ့တယ္...သူမရဲ႕ omma ကိုေတာ့ ေဆးရံု က...... ႏွလံုးအလႈ႐ွင္ႏွင့္ညိွႏိုင္းၿပီး...မနက္ျဖန္ ခြဲစိတ္ရန္...အေၾကာင္းၾကားထားသည္ေလ....သူမထိုကိစၥအတြက္ေတာ့.. ဝမ္းသာလိမ့္မယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ထင္တယ္.....

ကားေဘးမွ ထိုင္လ်က္ ပါလာေသာ သူမ ကို.... လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ...တစ္ေန႔လံုး... ပင္ပန္းထားဟန္ျဖင့္...အိပ္ေပ်ာ္ေန႐ွာတယ္...

ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ အိမ္ကိုေရာက္ေတာ့...သူမကို ႏိုးလိုက္တယ္...

Jk>Tae...Tae!...ကိုယ့္အိမ္ေရာက္ၿပီထေတာ့ေနာ္..

အိပ္မွံု စံုဝါးျဖင့္ႏိုးလာတဲ့သူမက...
ကေလးေပါက္စေလးလို...

Tae>ဟမ္!?..aww အင္း...

ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ေလး ကားေပၚက ဆင္းသြားတဲ့သူမကို ၾကည့္ၿပီး...ကြၽန္ေတာ္ျပံဳးမိတယ္...တကယ့္ကေလးေလးဘဲ..

ကားေပၚက ဆင္းၿပီး...သူမလက္ကိုဆြဲကာ...အိမ္ထဲကိုဝင္ခဲ့တယ္..

သူမနဲ႔ အရင္ထက္ ရင္းႏွီးမႈေတြယူၿပီး....
သူမအခ်စ္ကို ရခ်င္မိတယ္...

သူမနဲ႔ ေနရမယ္ အခန္းေ႐ွ႕ေရာက္ေတာ့....

Jk>Tae...အထဲကို တံခါးဖြင့္လို႔ ဝင္လိုက္ပါ...😊😊

Best Of Me  ( +++ )Where stories live. Discover now