So Beautyful Girl >5<

5K 276 12
                                    


V´s pov>ကြၽန္​​ေတာ္​  အသိျပန္​၀င္​လာ​ေတာ့ အားယူၿပီးမ်က္​လံုးကိုဖြင္​့ လိုက္​တယ္​.....စူး႐ွတဲ့​ေန​ေရာင္​​ေၾကာင္​့ ...ဖြင္​့လို႔မရ​ေသးဘူး..​ေနာက္​မွ​ေျဖး​ေျဖးခ်င္​းဖြင္​့လိုက္​တယ္​ ....ျမင္လိုက္ရတာက​​မ်က္​နာက်ကျ္​ဖူျဖဴ ...ကြၽန္​​ေတာ္​သိလိုက္​ၿပီ...ဒါ​ေဆးရံုမွာဆိုတာကို....ကြၽန္​​ေတာ္​ခြဲစိပ္​ခန္​း ထဲကအ​ေၾကာင္​း​ေတြကိုျပန္​​ေတြးရင္​း....ကြၽန္​​ေတာ္​အရင္​ဆံုး.....

ရင္​ဘက္​ကိုစမ္​းၾကည္​့လိုက္​တယ္​.....ဟင္​..ဘားမွလည္​းမျဖစ္​ပါလား..aww ဟုသားဘဲကြၽန္​​ေတာ္​​ေမ့သြားတာ...ရင္​သားႀကီးထြားဖို႔အတြက္​ ...အခ်ိန္​ယူရမယ္ဆိုတာ...​ေနာက္​ပ​ီးထပ္​စမ္​းဖို႔...ကြၽန္​​ေတာ္​ျခံဳထားတဲ့​ေစာင္​​ေအာက္​ကိုလက္​လ်ိႈ ၀င္​ပီး ..​ေပါင္​ၾကားထဲကြၽန္​​ေတာ့လက္​​ေရာက္​သြား​ေတာ့....

ကြၽန္​​ေတာ္​မ်က္​လံုးျပဴ း ရပီ​ေလ...ကြၽန္​​ေတာ္​့ လက္​စမ္​းမိတာက အရင္​လိုမဟုတ္​​ေတာ့ဘဲ ျပားခ်ပ္​ခ်ပ္​ျဖစ္​..​ေနတဲ့ အရာ.....ဒါဆိုကြၽန္​​ေတာ္​ မိန္​းခ​ေလး..ျဖစ္​သြားပီ​ေပါ့...

Kim V ​ေတ်ာက္​၀မ္​းသာလံုးဆို႔​ေနတုန္​း....အခန္​းထဲကို guide ​ေကာင္​မ​ေလး ၀င္​လာပီး​ေတာ့....

Girl> aww သတိရလာပီလား Mrs Kim Tae hyung shi....

V>Mrs ..mrs???...arr nae.!!

Ohh ကြၽန္​​ေတာ္​့အသံ..arni ..ခုကမိန္​းခ​ေလးျဖစ္​သြားပီ ဆို​ေတာ့ ..ကြၽန္​မ​ေပါ့...ကြၽန္​မအသံက...အ၇င္​လို..​ေယာက်ာ္​း​ေလးအသံနဲ႔​ေရာ​ေနတဲ့ ..အ​သံမဟုတ္​​ေတာ့ဘူး​ေလ..တစ္​ကယ္​့ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းတဲ့မိန္​း​ေလးအသံျဖစ္​​ေနတာကို.....

Girl> ၀မ္​းသာပါတယ္​...ခြဲစိပ္မူေအာ​င္ျမင္​ပါတယ္​ ...ခြဲစိပ္​ၿပီး ..7 ရက္​အၾကာ​ေမ့​ေျမာ​ေနခဲ့တာ ..အားပ်က္​​ေန​ေရာ​ေပါ့ ..ဘာစားခ်င္​လည္​း​ေျပာပါ..unnie ၀ယ္​​ေပးမယ္​..aww ခုကစပီး Tae လို႔​ေခၚမယ္​​ေနာ္​....

V>Nae..un..unnie...:-) :-)

Girl>unnie စား​ေကာင္​းတာ​ေလး သြား၀ယ္​လိုက္​အံုးမယ္​...Tae နားလိုက္​အံုး​ေနာ္​...

Best Of Me  ( +++ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin