Πρωτού διαβείτε τις πύλες της νέας μου ιστορίας θα ήθελα να πω δυο λόγια γι' αυτή. Ξεκίνησα να την γράφω με πάθος τον περασμένο Οκτώβρη, μην έχοντας το θάρρος να την δημοσιεύσω. Ως πρώτη μου ιστορία, δεν συνάντησα ιδιαίτερη δυσκολία όσον αφορά το ύφος και τον τρόπο γραφής. Μάλιστα, μου δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψω σε έναν κόσμο μιας άλλης εποχής και να γνωρίσω τα στερεότυπα και τις αντιλήψεις του.
Πηγή έμπνευσης για μένα, μονάχα οι ιστορίες της γιαγιάς μου. Άραγε τι είναι ο πόλεμος; Τι είναι η αγάπη και τι η προδοσία; Φυσικά, ήταν αδύνατο να δώσω ακριβής απαντήσεις σε τέτοιου είδους ερωτήματα, εφόσον δεν έχω βιώσει τίποτε απ' όλα. Παρ' όλα αυτά, κατάφερα να αποκομίσω μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες και να αποκτήσω νέες εμπειρίες λόγω της ενασχόλησής μου με τα συγκεκριμένα ερωτήματα.
Όπως και στα μελλοντικά μου βιβλία θα δείτε πως οι ήρωες ήταν εκείνοι που κράτησαν το χέρι μου και με οδήγησαν ως το τέλος του φανταστικού τους δρόμου. Πολλές φορές μου έδειξαν την λύπη και την ευτυχία, πολλά συναισθήματα, άλλα πρωτόγνωρα, άλλα συνηθισμένα. Η σχέση μας, φάνηκε αμφίδρομη. Εγώ τους έδωσα πνοή κι εκείνοι γνώση. Τους έδωσα υπόσταση, μου αντιγύρισαν γαλήνη. Τους έδωσα ζωή, μου πρόσφεραν ως ανταπόδοση ένα ανεπανάληπτο ταξίδι.
Τώρα κατοικούν και θα κατοικούν πάντα στο μυαλό και στην καρδιά μου. Είναι κομμάτι μου και είμαι κομμάτι τους. Λειτουργούμε πλέον παράλληλα, με απόλυτο σεβασμό στην κοινή προϊστορία μας. Τους ευχαριστώ που υπήρξαν σε μεγάλο διάστημα σύντροφοι και συνοδοιπόροι μου. Δεν κρύβω πως με βοήθησαν να αντεπεξέλθω στις δυσκολίες της καθημερινότητας και κυρίως στην πίεση που βιώνουν όλοι οι μαθητές του λυκείου. Με όπλισαν με κουράγιο όποτε αυτό στέρευε και μου πρόσφεραν νέους ορίζοντες ονείρου τις στιγμές που νόμιζα πως οι παλιοί είχαν χαθεί.
Τους ευχαριστώ μέσα απ' όλη μου την καρδιά. Ελπίζω να τους ευχαριστήσετε κι εσείς στο τέλος αυτού του ταξιδιού, καθώς γίνεστε συνταξιδιώτες μου στους πνευματικούς μου προορισμούς. Μιλώντας με σιγουριά για την δική μου ψυχή, γνωρίζω χωρίς αμφιβολία ότι η στήριξη και η αγάπη σας θα με κρατήσουν δυνατή και γεμάτη. Τώρα, ίσως και σε μια άλλη εποχή...
Εβελίνα
Υ.Γ. Ανάλυση των ηρώων μου μπορείτε να βρείτε στο βιβλίο "Decode: Meet my characters" που θα δημοσιευθεί την Κυριακή 29/10.
YOU ARE READING
Γράμμα από το Μέτωπο
Historical FictionΕλλάδα 1940 Σε μια εποχή που ο πόλεμος και οι πείνα μαστίζουν ολόκληρη την υφήλιο, ένας έρωτας γεννιέται ανάμεσα σε ένα διακεκριμένο στρατιωτικό, τον Αντρέα και μια εύπορη νεαρή, την Τατιάνα. Μια σχέση συγκρατημένη αναπτύσσεται ανάμεσά τους, πασχί...