Ik kijk hem blij aan en krijg tranen in mijn ogen. Liam ik.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
POV Floor
Liam ik, NATUURLIJK WIL IK DAT! schreeuw ik en spring in zijn armen. Hij valt om en hij ligt op de grond en ik lig op hem. Ik grijns en druk een kus op zijn lippen. Ik hoor de andere naast ons klappen. Ik trek me terug en trek Liam overeind. Ik zie dat Guusje er niet is. Uhm, jongens waar is Guusje? Die is boven met Anne. Oké. Ik loop naar boven en open de deur en zie dat Guusje de luier van Anne aan het verschonen is. Ik loop met een grote grijns naar haar toe. Als ik naast haar sta zegt ze: waarom schreeuwde je net: natuurlijk wil ik dat? Wat denk ik je? zeg ik met precies dezelfde grijns. Nee, hé, heeft hij het eindelijk gevraagd? Ik knik en Guusje geeft een gil en Guusje neemt me in een stevige omhelzing. Als wel uitgegilt zijn ga ik op haar bed zitten en Guusje pakt de 3 maanden oude Anne op. Ze legt haar in het kinderbedje en komt naast me zitten. Nog voordat ik 'uhm' kan zeggen zegt Guusje: Floor, is er iets dat je me moet vertellen? Uhm, ja. Gister toen we uit de club kwamen heb ik je weet wel gedaan met Liam. ECHT WAAR?? MAAR DAT IS TOCH FANTASTISCH? schreeuwt ze. Ssshhhttt, je kind probeert te slapen, zeg ik grinnekent. Ohja, zegt ze grijnzend terug. Maar waarom kijk je dan zo zenuwwachtig? Nou toen ik vanochtend wakker werd met een kater natuurlijk, zag ik nergens een condoom, ook niet in de prullenbak. Ohnee, denk je dat je het zonder hebt gedaan? vraagt ze. Ik knik. Ik ben als de doods dat ik zwanger ben. Ik bedoel, ik ben 24, en Liam is 25. Dat maakt toch niet uit? Ik heb toch ook een al een dochtertje? En wie weet ben je helemaal niet zwanger. Guusje staat op en loopt naar haar badkamer en komt weer terug met een zwangersschapstest. Ze duwt het in m'n handen en geeft me een bemoedigent knikje. Ik knik terug, loop naar de badkamer en doe m op slot. Ik doe wat er op de gebreuksaanwijzing staat en dan komt het aan op wachten. Ik leg de test op de wastafel en ga op de grond zitten, na 2 minuten wat wel een eeuwigheid lijkt te duren hoor ik een peipje als teken dat hij het antwoord heeft. Ik sta op en loop langzaam naar de wasbak. Ik pak het op en mijn maag krimpt ineen. Maar dan ontspant hij zich weer en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Ik loop met mijn big smile de badkamer uit. Zodra Guusje mijn glimlach ziet begrijpt ze de hint en begint te gillen waardoor Anne begint te huilen. Guusje loopt naar Anne toe en pakt haar op en wiegt haar zachtjes heen en weer. Je moet het Liam vertellen, zegt ze vast beraden. Oh nee, dacht het niet, dat durf ik echt niet. Doe het dan zoals ik het hem heb vertelt. Hoe heb je dat dan gedaan? Ik liep naar beneden en riep Zayn, hij kwam naar me toe en zei: ik moet je wat laten zien, doe je ogen dicht. Hij deed zijn ogen dicht en ik legde de zwangersschaps test in zijn handen. Zo zou ik het doen. Oké, thnx voor je goeie raad lieverd. Geen probleem schat. Vast beraden liep ik naar beneden met e zwangersschap achter mijn rug verstopt. Zodra ik de woonkamer binnen loop vraagt Debora meteen, waar gilde jullie 2x? Ik raapte al mijn moed bij elkaar en zei: dat zie je zo wel. Liam kom is, Liam stond op van de bank en liep naar me toe. Wat heb je achter je rug verstopt, vroeg hij nieuwschierig. Doe jeogen dicht en je handen op, zeg ik. Hij gehoorzaamt en doet zijn ogen dicht. Voorzichtig en langzaam leg ik de test in zijn handen. Open maar, hij opent zijn ogen en kijkt verward naar de test.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Olla, cupcakes, ik denk dat ik jullie voortaan cupcakes ga noemen, haha clifhanger! Hoe zou Liam reageren denken jullie? XXXXxxxxxxXXXXX
JE LEEST
Undercover (complete)
FanfictionDit is het vervolg op ontvoerd ft one direction en Justin Bieber. Als de meiden eindelijk vrij zijn, word hun hele leven omgegooid, maar wat als Lucas achter Floor aan gaat. En wat speelt Jim voor rol dit keer? Wil je het weten lees dan het vervolg...