Hij knikt hevig en rent naar Malak toe en geeft haar een kusje.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
POV Floor
'Ben je moe?' vraagt Guusje. 'Ja een beetje!' gaap ik. 'Ga lekker naar bed toe dan.' zegt Debora lief. Ik knik en loop naar boven toe. Ik doe mijn ronde en ga in bed liggen. Na een tijdje val ik in slaap.
POV Liam
Ik zit met de jongens op een terrasje. 'Floor was echt boos hé?' vraag ik zuchtend. 'Nee, maar je irriteerde haar wel, maar maak je maar geen zorgen, wij waren ook bezorgt!' zegt Louis. 'Helaas heeft Floor een goeie bodyguart en hebben wij die niet!' zegt Zayn lachend. 'Wie bedoel je?' vraag ik verbaast. 'Ik denk dat hij mijn vrouw bedoelt!' zegt Harry lachend en we schieten in de lach. 'Een cadeautje wil nog wel een helpen!' zegt Justin. 'Wat moet ik dan kopen?' 'Nou siraden doen het altijd goed!' zegt Zayn. 'Of bonbons!' zegt Harry. 'WIl je een cadeautje voor Floor kopen?' vraagt een serveerster. Ik knik. 'Dan moet je een puppy kopen!' zegt ze. 'Haar vriendinnen en zij komen hier wel eens en ik hoor haar er heel vaak over praten!' zegt ze. 'Oké, bedankt.' zeg ik. Ze knikt en loopt weg. Ik sta op en loop het terrasje af. 'Wat ga je doen?' schreewt Justin me na. 'Een puppy kopen!' schreeuw ik terug en loop naar het dierassiel hier om de hoek. Ik loop naar binnen en er staat een oud vrouwtje achter de balie. 'Hallo, kunt u me helpen?' vraag ik beleefd. 'Natuurlijk liefje, en geen u alsjeblieft, dat ik oud ben betekend niet dat je u hoeft te zeggen!' zegt ze en knijpt zachtjes in mijn wang. Ik knik. 'Wat zoek je schat?' vraagt ze. 'Ik ben opzoek naar een puppy!' zeg ik. 'Heb je iets goed te maken met je vriendinnetje?' vraagt ze. Ik kijk haar raar aan. Ze schiet in de lach. 'Ik zie dat soort dingen gelijk hoor!' zegt ze. Ik zucht. 'Ik moet indd iets goed maken, maar niet met mijn vriendinnetje, met mijn vrouw!' mompel ik. 'Ohw, nou kom maar mee.' zegt ze, ik knik en loop achter haar aan. Ik kijk in de hokken. Maar mijn oog valt op een kleine bruine puppy. Ik lees het kaartje. 'Dit is een meisje, ze heeft nog geen naam dus ze zal luisteren naar de naam die je haar geeft, ze is 1 maand oud en houd van knuffelen, spelen en aaien.' mompel ik inmezelf. 'Is het mogelijk dat ik deze neem?' vraag ik haar. Ze kijkt bedenkelijk. 'Goed maar ze moet nog wel melk drinken!' ik knik. Betaal en loop terug naar het terrasje. Ik zet het hok op mijn schoot en kijk erin. De puppy ligt te slapen. 'Ahw!' hoor ik ineens. Ik kijk naast me en de jongens zijn om me heen gaan staan en kijken ook naar de puppy. 'Kom we gaan naar huis!' zeg ik. Ze knikken en rijden naar huis. We lopen naar binnen en ik loop naar boven. Ik ga onze kamer in en ik zie Floor liggen. Ik grinnik bij mijn gedachte en pak de inmiddels wakker geworden puppy uit haar hok. Ze begint met haar staartje te kwispelen. Ik zet haar op het bed en de puppy. Ze loopt naar floor toe en snuffelt in haar nek. Dan begint ze daar te likken. 'Urg!' kreunt Floor. 'Hihi, Liam stop met kietelen!' giegelt ze. 'Waf!' blaft het hondje. Floor opent gelijk haar ogen. 'Surprise!' zeg ik met een nerveuze glimlach. 'Ahw, wat een lieverd, voor wie is ie?' vraagt ze. 'Voor jou!' 'Ik wilde eve sorry zeggen voor mijn gedrag.' zeg ik. 'Ahw, wat lief van je!' 'Dat had ect niet gehoeven!' zegt ze. 'Het is een zij en ze heeft nog geen naam!' zeg ik. 'Ik noem haar: Jessy.' Jessy, zit!' zegt ze en ze gaat zitten. Ze glimlacht en zet de puppy op haar bolle baby buik en begint met aaien. 'Kom hier!' zegt ze en ze geeft me een kus.
POV Floor
'Liam hoe wist je dat ik een puppy wilde hebben?' vraag ik hem. 'Ik zat in een café met de jongens en een meisje zei het.' 'Ben je er blij mee?' vraagt hij. 'Ja heel erg!' zeg ik blij en probeer een gaap te onderdrukken. 'Ben je moe?' vraagt hij. Ik knik. 'Een beetje.' 'Ga maar slapen ik ga wel dingetjes kopen voor Jessy.' zegt hij. Ik knik en ga liggen. Liam geeft een kus op mijn voorhoofd. Als hij de deur heeft geopend vallen de jongens en meiden de kamer in. 'We uhm..' 'Waren jullie ons aan het afluisteren?' onderbreekt Liam Rosa. 'Een heel klein beetje maar!' zegt Rosa. Ik schiet in de lach en de jongens en meiden lopen weg. Ik sluit mijn ogen maar voel dan wat warms in mijn nek. Ik kijk en zie dat Jessy in mijn nek holte is gaan liggen. Ze kijkt me aan met haar grote bruine ogen. Ik glimlach en val langzaam in slaap.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahw, gelukkig is alles weer goed tussen Floor en Liam. Xxx
JE LEEST
Undercover (complete)
FanfictionDit is het vervolg op ontvoerd ft one direction en Justin Bieber. Als de meiden eindelijk vrij zijn, word hun hele leven omgegooid, maar wat als Lucas achter Floor aan gaat. En wat speelt Jim voor rol dit keer? Wil je het weten lees dan het vervolg...