Ik glimlach en val langzaam in slaap.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
POV Liam
Ik zucht diep maar kijk tevrede naar de spullen die ik voor Jessy heb gekocht. Ik loop naar boven en loop de kamer van mij en Floor in. Ik glimlach breed als ik kijk wat er gaande is. Jessy probeert uit alle macht op Floors buik te klimmen maar het mislukt steeds doordat ze eraf glijd. Ik grinnik zachtjes en pak Jessy op. Ze kijkt me verwachtingsvol aan met haar grote bruine ogen en ze begint te kwispelen. Ik zet haar op Floors schoot en ze begint vrolijk te kwispelen en rondjes te lopen. Ik kleed me om in een joggingbroek en plaats mezelf naast Floor. Langzaam en vermoeid opent Floor haar ogen. Ze glimlacht naar me en ik glimlacht terug. Dan begint Jessy van Floors buik af te glijden en ze begint zachtjes te janken. 'Shttt, we moeten de anderen niet wakker maken!' grinnikt Floor en ze aait Jessy zachtjes. Jessy stopt meteen en kijkt haar aan. Ze houd haar hoofdje schuin en haar oortjes gaan omhoog wat er heel grappig en schattig uitziet. Dan springt ze blaffend van het bed en rent de kamer uit. Ik hoor iets omvallen. Ik sta snel op. Floor probeer ook op te staan maar gaat vermoeid weer liggen. 'Ik ga wel!' fluister ik in haar oor. Ze knikt en gaat weer liggen. Ik sta op en pak een golfclub. Ik sluip naar beneden waar Jessy luid zit te grommen. Ik kijk op en er ligt een vaas gebroken op de grond. Langzaam loop ik naar de woonkamer. 'Wat doe jij hier?' sis ik tussen mijn tanden door. 'Heb je me gemist?' Voor me staat niemand anders dan.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Haha CLIFHANGER! Hard voor jullie!! Haha, nee hoor. Ik zal zo snel mogelijk weer uppdate! Ik doe m'n best. Xx
JE LEEST
Undercover (complete)
FanfictionDit is het vervolg op ontvoerd ft one direction en Justin Bieber. Als de meiden eindelijk vrij zijn, word hun hele leven omgegooid, maar wat als Lucas achter Floor aan gaat. En wat speelt Jim voor rol dit keer? Wil je het weten lees dan het vervolg...