Part 19

39 5 2
                                    

(Lees de A/N belangrijk!)
POV Floor
Mijn adem gaat snel, te snel. Mijn wangen zijn nat van de tranen en ik voel grote druk op mijn buik! 'Floor, blijf rustig alles komt goed, echt waar, je moet me nu even vertrouwen, denk je dat je kunt lopen?' vraagt Guusje.
Zonder antwoord van mij te wachten tilt Liam me op in bruidstijl en rent naar de auto. Hij zet me voorin en gaat snel achter het stuur zitten. Mijn handen omklemmen krampachtig mijn buik en ik zie dat Liam met meer dan 190 km/u over de snelweg racet. 'L-Liam rij alsjeblieft wa-hat langzamer, ik wil geen on-ongelukken!' zeg ik tussen het snikken door. Liam negeert me en drukt het gaspedaal nog wat verder in en stopt met gierende banden voor het ziekenhuis. Hij tilt me uit de auto en draagt me het ziekenhuis in. 'Help, mijn vrouw moet bevallen, help dan toch!' gilt hij wanhopig. Guusje komt aangerend net als een paar dokters. 'Er mag een iemand mee, wie?' 'Ik.' zegt Guusje snel. Ze leggen me op een of ander bed en ik word een kamer in gereden. Er komen een aantal verpleegster aan gerend. Ik voel nog meer pijn in mijn buik. Tranen stromen over mijn wangen. 'Oké mevrouw luister goed. U moet op ons teken gaan persen oké, wij zullen u helpen.' zegt een van de verpleegsters tegen me. Ik kan alleen maar knikken. Guusje pakt mijn hand beet, net zoals ik toen bij haar deed. 'Oké pers.' zegt de verpleegster. Ik luister naar haar en begin te persen terwijl ik koortsachtig adem haal. Dan overspoelt een negatief gevoel me tegelijkertijd met enorm veel pijn. Ik slaak een oorverdovende gil. 'Aaaaaaaaaaaaaaaahhh! LAAT HET STOPPEN!!' gil ik hard. 'Het gaat goed lieverd, blijven persen, alles komt goed, rustig adem blijven halen.' zegt Guusje. Ik begin weer met persen. Ik weet niet hoelang ik hier al lig met deze verschrikkelijke pijn maar er lijkt geen einde aan te komen. 'Floor, je moet heel even stoppen met persen, ze moeten de navelstreng doorknippen en dan moet je weer gaan persen, en dan is het klaar ik beloof het je!' zegt Guusje, ik knik en stop even met persen. 'Oké de navelstreng is doorgeknipt nu moet je gaan persen! Pers!' ik knik en dan is het eindelijk klaar. Ik zie hoe een van de verpleegsters de baby vast houd. Ze begint te huilen en ze zit natuurlijk onder het bloed. Ik krijg traan ogen. Ze wassen haar snel en wikkelen haar in een handdoek. 'Mag ik?' fluister ik. De verpleegster knikt en geeft haar aan mij. 'Wat ben je mooi!' fluister ik zachtjes. Ik kijk naar het nieuwe kleine mensje dat ik op de wereld heb gezet. Dan voel ik een harde steek door mijn hart gaan. Mijn ogen vallen dicht en mijn ademhaling stopt. Ik voel hoe mijn baby'tje uit mijn armen word getrokken en dan overvalt de duisternis me.

POV Liam
Floor word uit mijn armen gerukt. En tranen stromen over mijn wangen. Ik pak een vaas die in de wachtruimte staat en gooi hem met veel kabaal op de grond. 'GODSAMME!' gil ik hard. En een glazen bloempot moet er helaas ook aan geloven. Ik smijt hem hard op de grond. Mijn vuist raakt hard de muur en er schiet een pijnscheut door mijn hand. 'GODVERDOMME KLOTE MUUR!' schreeuw ik uit pure woede! 'Liam, doe is even kalm aan man, alles komt wel goed!' zegt een vrouwen stem. Ik draai me om. In de deur opening staat Rosa. Ik kijk haar met betraande ogen aan. 'Ach man, kom maar hier.' zegt Rosa en ze opent haar armen. Huilend stort ik me in haar armen. Wow lekker mannelijk dit Liam, verman jezelf een beetje zeg! Ik maak me los uit Rosa's greep. De jongens en meiden staan in de deur opening. Ik kijk om naar de wachtruimte. Oepsie! Nou gelukkig zijn het tot nu toe alleen nog maar vazen. Ik kijk naar de muur er zit een hele deuk in. Ik kijk naar mijn hand. Hij is helemaal rood en op gezwollen. 'Kom we laten er even naar kijken.' zegt Harry en we lopen naar een behandel kamer. 'Doet dit pijn meneer?' vraagt een verpleegster terwijl ze haar vinger op een van mijn middenhandsbeentjes legt. 'AUW! GODSAMME JA, LAAT LOS!' gil ik en ik trek mijn hand terug. 'Oké, hij is waarschijnlijk gebroken. We gaan even een foto maken.' Dat kan er ook nog wel bij. Er word een foto gemaakt en ik word weer terug gebracht. 'Er is gelukkig niks gebroken maar u zult er wel een beetje verband om heen moeten en u krijgt pijnstillers mee. Als het toch meer pijn gaat doen kan er toch nog een inwendig scheurtje zitten en dan moet u even terug komen.' zegt de verpleegster en ik zucht opgelucht. Er word een verband om mijn hand gedaan maar ik kan gelukkig nog alles doen met mijn vingers. En nu is het een kwestie van wachten, secondes, minuten, uren gaan voorbij. Er is nu al 3 uur verstreken en eindelijk komt er een dokter aangelopen. 'En?' zeg ik gelijk. De dokter kijkt spijtig. 'Wat? Wat is er met mijn vrouw?' zeg ik boos en bang. 'Er is goed en slecht nieuws.' zegt hij vaag. 'Komop vertel het gewoon.' 'Oké, het goede nieuws is dat uw vrouw een prachtige dochter op de wereld heeft gezet, het echte nieuws is dat door veel bloed verlies uw vrouw een hart stilstand heeft gekregen, en ze ligt momenteel in coma.' zegt de dokter en het voelt alsof mijn hele wereld instort. De dokter kijkt me spijtig aan. De jongens happen geschokt naar adem.
De meiden barsten in huilen uit.
En ik?
Ik hoor, zie en voel niks meer.
Want ik,
ik val flauw.

***

'Liam? Liam? Maat, word eens wakker!' hoor ik ergens van onder mijn bewust zijn. Kleine tikjes op mijn wang zorgen ervoor dat ik mijn ogen open. 'Mooi, hij is wakker.' er staat een dokter voor me. Ik krabbel langzaam overeind terwijl Zayn me ondersteunt. Ik grijp naar mijn hoofd die pijnlijk bonkt. Dan schieten alle gedachten weer terug. 'Waar is Floor en Abigail?' vraag ik gelijk. 'Rustig, kom we gaan er heen.' zegt Debora. Ik knik ongeduldig. We lopen naar de lift en gaan naar de eerste verdieping. We lopen naar kamer 4. Ik duw de klink zachtjes naar beneden. 'We geven je wel even wat tijd met haar, geloof me alles komt echt goed!' zegt Guusje die de kamer verlaat, zij was er natuurlijk al. Ik knik dankbaar en Guusje sluit de deur achter zich. Floor ligt in een ziekenhuis bed met allemaal slangetjes aan zich. Er zitten er ook twee in haar neus. Waarschijnlijk voor extra zuurstof. Er hangt ook een zak die langzaam bloed druppeltjes via een slangetje haar lichaam in druppelt. Langzaam loop ik naar Floor toe en leg haar kleine handje in mijn grote hand. 'Hey.' fluister ik zachtjes. Dan hoor ik gehuil. Ik laat Floor los en loop naar het wiegje dat naast Floors bed staat. Langzaam kijk ik over de rand van het wiegje. Naar het kleine baby'tje dat daar ligt. Of te wel mijn dochter. Zodra ze mij in haar zicht krijgt kijkt ze me met betraande oogjes aan. Dan gaat ze weer verder met huilen. Ik til haar op en ze stopt gelijk met huilen en legt haar hoofdje in mijn nekholte. Ik glimlach door mijn tranen heen. 'Wat ben je mooi en lief Abigail.' Ik ga op een stoel naast Floors bed zitten. Er is een hart monitor aangesloten en haar hart gaat heel langzaam. Abigail begint weer te huilen. 'Sssstt, stil maar meisje, mama word wel weer wakker en dan komt alles weer goed.' sus ik terwijl ik haar heen en weer wieg. Ik merk dat Abigail langzaam weer in slaap valt en ik leg haar weer in het wiegje. Ik ga op het bed zitten en pak Floors hand weer. 'Floor, kom alsjeblieft weer bij, laat me niet alleen, ik kan niet zonder je.' Ik kijk naar haar lijkbleke gezichtje. Haar lange haren zijn versprijd over het bed. Langzaam glijden mijn ogen over haar gezicht en blijven hangen bij haar lippen. Ik buk voorover en druk mijn lippen op die van haar. Na een paar seconden laat ik ze weer los als ik ineens een kneepje in mijn hand voel. Ik kijk naar Floor haar ogen die ze langzaam opent en een paar keer knippert tegen het velle licht. 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A/n
Sorry dat ik op dit stukje moest stoppen skatjes! En trouwens: Sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry (3 weken verder) sorry dat ik zo lang niet heb geüppdate, maar ik had echt f*cking veel toetsen, ik zweer het je jongen school vind mij echt niet aardig, en dan te bedenken dat ik niet eens zo'n hoog niveau doe ^^ Maar goed, deze middag ga ik het proloog van een nieuw boek neer zetten, het heet Sold. Dus ik zou het erg leuk vinden als jullie het lezen en gaan stemmen! Love you skatjes! for evaah!

VOTE??!!

COMMENT??!!

FOLLOW??!! 

Undercover (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu