Part 2

96 7 1
                                    

Open maar, hij opent zijn ogen en kijkt verward naar de test.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

POV Floor

Liam kijkt verward naar de test. Van wie is deze test? Van mij. Leuk hé? Uhm nee, niet bepaald, dit kan niet van ons zijn, we hebben het pas een keer gedaan en toen was je niet zwanger, dat hebben we zelf getest. Maar weet je het dan niet meer? Gister toen we terug kwamen uit de vlucht hebben we het ook gedaan. Daar kan ik me helemaal niks van herinneren. Je hebt het met een andere gozer gedaan hé? En omdat ik m'n geheugen kwijt ben denk je zeker tegen me te kunnen liegen? Dat is laag Floor, heel laag. Ik barst in tranen uit. HOE KUN JE DAT IN HEMELSNAAM ZEGGEN? HET IS TOCH ZO? NATUURLIJK NIET, WAT DENK JIJ WEL NIET? LUL! en met die zin ren ik huilend de trap op.

POV Guusje.

Ik leg de slapende Anne in haar bedje en ga op mijn eigen bed zitten. Op dat moment stormt Floor huilend de kamer in. Hey, wat is er? H-hij g-g-geloofde m-me niet-t. Hoe bedoel je? H-h-h-h-h-h-h-h-h-h- verder komt ze niet. Rustig schat, zo versta ik er helemaal niks van. Zodra ze wat rustiger is praat ze verder. Hij was gister zo dronken dat hij niet meer weet wat er is gebeurd gister. Hij dacht zelfs dat ik het met een andere gozer had gedaan en hij zei tegen me: Je hebt het met een andere gozer gedaan hé? En omdat ik m'n geheugen kwijt ben denk je zeker tegen me te kunnen liegen? Dat is laag Floor, heel laag.

Ik ren naar beneden richting Liam.

Wat denk je wel niet schreeuw ik naar hem. Ik weet dat ze is vreemdgegaan schreeuwt hij. Doe normaal dat zou ze nooi doen, ik ken haar al heel mijn leven schreeuw ik. Ik kan de vader niet zijn schreeuwt hij terug. Boos spring ik op hem en begin ik hem te slaan. Maar dan voel ik 2 sterke armen om me heen.Babe rustig hoor ik Zayn zeggen.

Hij trekt me van Liam af. Ne slaat me gaan hij verdient een pak slaag schreeuw en stribbel tegen.

Babe je maakt Anne wakker zegt hij.

Wat nou Anne je doet nooit wat voor ons schreeuw ik naar Zayn.

Ik verkoop hem ook een klap. Ik probeer te doen wat ik kan hoor, zegt hij met een verdrietige blik. Het spijt me. Ik wilde je niet slaan, maar jij verdient er wel eentje, zeg ik en sla Liam nog een keer. Hij valt op de grond met een bloedneus. WTF, guusje, waar ben jij mee bezig, hoor ik Malak schreeuwen. Ja, tjezus doe ff rustig zegt Debora. Meiden, mee komen, zeg ik, ik trek de meiden mee aan hun arm.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ahw, arme Floor, en stoute Liam. Hope ya like my chapter. Xxx

Undercover (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu