Part 16

51 4 0
                                    

POV Floor

Vandaag is de echo. Ik weet het is nogal laat. Maar we hadden beide geen tijd. We moesten beide nog liedjes opnemen. Ik zit voorin de auto en vrolijk liedje te neuriën. Ik kijk naar Liam en zie hem gespannen kijken. Hij knijpt zo hard in het stuur dat zijn knokkels wit worden. 'Liam doe eens rustig het is maar een echo hoor.' zeg ik. Hij knikt alleen maar, maar blijft gespannen. We komen aan bij het ziekenhuis en met een zucht stap ik uit. We lopen op ons gemak naar de balie. 'Ik heb een afspraak onder de naam Payne.' zeg ik vriendelijk tegen de vrouw achter de balie. De vrouw knikt vriendelijk en zoekt het op in de computer. 'Ah hier is het. Je moet met de lift naar boven naar de verdieping zwanger, de afdeling echo en dan kamer 03.' zegt ze vriendelijk. Ik knik en stap de lift in met Liam. 'Doe eens niet zo zenuwwachtig jij.' zeg ik terwijl ik met mijn vinger in zijn buik prik. Hij knikt nogmaals. 'Waar ben je nou bang voor babe?' zeg ik. 'Dat jou of ons aankomende kindje is overkomt.' fluisterd hij terwijl hij zijn hand op mijn buik legt. 'Oh, is dat het maar. Rustig maar, er zal niks gebeuren! Echt niet.' zeg ik terwijl ik mijn lippen zachtjes op die van hem druk. Hij glimlacht tegen mijn lippen aan. 'Ach gut, wat een schattig stelletje, hé Nancy.' hoor ik ineens iemand zeggen. Ik haal verschrikt mijn lippen van Liam af en kom er achter dat de lift eerder gestopt is aangezien er 2 oude dametjes zijn ingestapt. Ik voel dat mijn wangen rood worden en die van Liam hebben ook een lichtelijk blosje. 'Zeker weten Jet, zorg goed voor je vriendinnetje jongeman.' zegt een van de oude dametjes tegen Liam. 'Dat doe ik zeker, en ze is mijn vriendinnetje niet, ze is mijn vrouw.' zegt Liam met een grote glimlach op zijn gezicht en hij trekt zijn tegen me aan. De oude damtjes kijken blij. 'Zorg goed voor haar, net zoals mijn man Harold ook altijd deed.' zegt ze. Liam knikt en we zijn aangekomen bij onze verdieping. 'Dag' zeg ik vriendelijk. Ze knikken naar me en wuifen nog even tot de liftdeuren sluiten. We lopen naar de kamer en ik klop op de deur. 'Binnen.' hoor ik van binnen. Ik open de deur en loop naar binnen. Ik ga zitten en de dokter gaat een verhaal vertellen wat er allemaal gaat gebeuren. Ik luister aandachtig en na een tijdje gaan we naar een speciale kamer. Daar word de echo gehouden. Helaas mag Liam niet mee naar binnen. Ik ga op het 'bed' liggen en er word een soort van gel op mijn buik gesmeerd. Dan word er met een of ander apparaat over m'n buik geschoven. Op het beeldscherm verscheinen beelden maar ik kan er niks uit wijsmaken. Als we klaar is schuif ik mijn t-shirt weer naar beneden. Liam word naar binnen geroepen. Hij ziet er weer gespannen uit en eerlijk gezegt ben ik nu ook wel een beetje zenuwwachtig. Ik pak Liams hand beet en verstrengel onze vingers. Hij geeft een kusje op de rug van mijn hand de dokter begint te praten. 'Nou de echo zit erop en we weten welk geslacht het is. We denken dat jullie een meisje krijgen.' Ik kijk de dokter met grote ogen aan. Ik wilde toen ik klein was altijd al een meisje opvoeden later. Ik voel een grote glimlach rond mijn lippen spelen. Liam slaat een zucht van verluchting en we geven de dokter een hand en we lopen de kamer uit. 'We krijgen een dochter.' zeg ik blij tegen Liam en geef hem een kusje op zijn mond. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey, daar ben ik weer. Ik weet niet of jullie mijn boek Sla me alsjeblieft niet lazen, maar als je dat deed wil ik zeggen dat ik daar weer wat inspiratie voor heb en een part gepublisht heb dus ik wilde vragen of jullie die wilde gaan lezen en vote. Zou ik erg waarderen. xx me

Undercover (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu