Ja! ik heb bezwaar! hoorde ik een stem zeggen waarvan ik niet had gehoopt hem te horen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
POV Floor
Lucas stapt naar voren. WTF Lucas! Ik haat je en dat gaat ook nooit veranderen. Babe, het spijt me dat ik... ik onderbreek hem gelijk. DAT HEB JE AL ZO VAAK GEZEGD MAAR JE HEBT ME WEL 3 F*CKING JAREN OPGESLOTEN! schreeuw ik. Ja maar..... niks ja maar, ik haat je en dat zal altijd zo blijven ik hou van Liam en heb nu vrienden die me wel waarderen en mijn leven niet verkloten! zeg ik recht in ze gezicht. Ik heb... NEE!!! VERDWIJN GDV VAN ME BRUILOFT, WANT JE BENT WEER WAT AAN HET VERKLOTEN VOOR ME! schreeuw ik naar hem. Floor, kalmeer een beetje, zegt Liam die een hand op m'n schouder legt maar ik sla hem gelijk weg. Ga hier weg! sis ik boos. Prima, als je maar weet dat ik van je hou! en met die woorden loopt hij weg. Nou, dan verklaar ik jullie nu man en vrouw, jullie mogen de bruid kussen, zegt de man een beetje ongemakkelijk. Zachtjes voel ik Liams lippen op die van mij en mensen beginnen te klappen.
Ik ga in bed liggen en sluit mijn ogen. Niet veel later gaat de deur open en voel ik het bed inzakken. Wie was die jongen van daarstraks? fluistert Liam in mijn oor terwijl hij zijn armen om me heen slaat. Ik draai me om en kijk recht in de ogen van Liam. Ik moet moeite doen om mijn tranen terug te dringen. Dat vertel ik je morgen wel, ik ben moe. zeg ik. Is goed, slaap lekker! zegt Liam en hij drukt een kusje op mijn neus. Ik doe mijn ogen dicht en langzaam val ik in slaap.
Ik open mijn ogen en kijk in de ogen van Liam. Good morning princes. zegt hij met een schattige ochtend stem. Good morning, zeg ik en druk een kusje op zijn lippen. Uhm, Floor? Ja? Wil je vertellen wie die jongen was die onze bruiloft verstoorde gister? vraagt Liam. Ik bijt op mijn lip in went mijn blik af. Alleen als je belooft dat je niet boos op me word. Belooft, zegt hij glimlachend. Liam, ik heb tegen je gelogen, jij was niet de eerste. Hij kijkt me raar aan. Wat bedoel je daarmee? Ik bedoel dat jij niet mijn eerste vriendje was, jij was ook niet de eerste met wie ik 'het' deed. Word alsjeblieft niet boos. smeek ik. Ik ben niet boos, denk ik, maar ik wil weten waarom je gelogen hebt. Een trillerig zuchtjes verlaat mijn mond en er ontsnapt een traan uit mijn ooghoek. Niemand, maar dan ook niemand kent dit deel van mij. Iedereen dacht dat ik het meisje was met een roos kleurig verleden. Maar dat is niet zo Liam. Toen ik 5 jaar was overleed mijn vader. Mijn moeder was er kapot van. Ze was maanden lang depressief. Ik moest in me eentje voor mijn 2 jarige zusje zorgen. Op een gegeven moment ging ze aan de drank, ik was ongeveer 7 en zorgde al bijna 2 jaar voor mijn zusje. Ze begon met mij te mishandelen. Elke dag kreeg ik klappen. Ze schold me uit voor dikzak. Ik ging op afval sites. Al mijn eten dat ik had gaf ik sowieso al aan mijn zusje, maar als ik iets van haar moest eten spuugde ik het later weer uit. Op een gegeven moment kwam ik op een site een hele leuke en knappe jongen tegen. Hij heette Lucas. Dat was de jongen van de bruiloft. Hij overspoelde me met complimentjes. Al snel spraken we af. Hij kocht dingen voor me, leende me geld, luisterde naar mijn verhalen. ik was 15 jaar en was nog nooit zo verliefd geweest. Maar hé ik kon mijn schulden af betalen en weer voor mijn zusje zorgen. Ik kon haar zelfs op school zetten. Maar 1 maand later pleegde mijn moeder zelfmoord. Ik wist dat ik het niet alleen zou overleven dus heb ik mijn zusje door iemand laten adopteren. Ik heb geen idee hoe het nu met haar is en ik weet ook niet waar ze is. Na een tijdje zei Lucas dat hij grote schulden had. Ik wilde hem natuurlikjk helpen want hij had mij ook geholpen. Al snel zat ik gevangen in een soort hoerenhuis. Ik rookte, drinkte, gebruikte drugs en werd mishandelt. Ik moest 'het' elke dag doen met verschillende mannen. Ik heb geprobeert te ontsnappen maar het mislukte. Die striemen op mijn rug, dat waren zweep slagen. daar heb ik ook over gelogen. Na ongeveer 3 á 4 jaat heeft de politie iedereen opgepakt. Ik werd naar een pleeg gezin gebracht, Lara, die jij kent als mijn moeder, is niet echt mijn moeder. En Micheal, die jij kent als mijn vader, is niet echt mijn vader. Ik heb ook een heel anders uiterlijk. Het spijt me dat ik tegen je gelogen heb. Ik kon het gewoon niet vertellen, zelfs mijn moeder weet dit niet. De tranen vallen als snelvaarttrein over mijn wangen. Liam trekt me in een knuffel. Liam begint lieve woordjes in mijn oor te fluisteren als: het is niet erg, het komt goed. Ik kalmeer een beetje en val in slaap in Liams armen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Haha. dat hadden jullie niet verwacht hé? xxxx
JE LEEST
Undercover (complete)
FanfictionDit is het vervolg op ontvoerd ft one direction en Justin Bieber. Als de meiden eindelijk vrij zijn, word hun hele leven omgegooid, maar wat als Lucas achter Floor aan gaat. En wat speelt Jim voor rol dit keer? Wil je het weten lees dan het vervolg...