De meiden en ik barsten in lachen uit. ~Dacht je dat ik het niet zou doen omdat we getrouwt zijn, lacht Debora, hij word zo rood als een tomaat en we beginnen harder te lachen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
POV Debora
Ik loop naar beneden toe en loop de keuken in. Ik pak een kom en open een zak ships. Ik giet het leeg in de kom en dan voel ik ineens 2 handen op mijn heupen. Ik draai me om en kijk in de ogen van Naill. Dat is mijn ships, zegt hij nep-boos. Ohja, nou je naam staat er niet op en dus is hij niet echt van jou. Hij grinnikt en pakt de zak, kijk dan. Ik kijk op de zak en er staat: DIT IS MIJN ZAK SHIPS, AFBLIJVEN DUS NAILL. Oeps, sorry. Maar jij gaat nu weg, dus nu is hij van mij, zeg ik terwijl ik Naills naam doorkras en mijn naam er op zet. Kijk maar zeg ik lachend. Nou ja het zal wel. Ik pak wat blikjes cola en loop weer naar boven. Wij zijn weg! Is goed, tot vanavond. Ik plof op het bed van Guusje neer.Twelve tickets please, to Ibiza, zegt Floor door de telefoon. Yes, first class. Oh, and other people are not allowed. Yes, tomorow. Oké, thank you, bye. Ze hing weer op. Nou dat is geregeld. Hé. ik heb een vriendin die in Ibiza woont, misschien weet zij een goeie plek om te overnachten, zeg ik. Is goed, bel haar maar, zegt Floor, terwijl ze haar mobiel aan mij geeft. Ik bel hem op.
(i=Isa. d= Debora)
i= Hallo met Isa
d= Hey, met Debora
i= Hey Debora, wat heb ik je al een lange tijd niet gesproken!
d= Vind ik ook, maar ik ga morgen naar Ibiza want mijn 2 vriendinnen gaan trouwen, dus ik vroeg me af of jij een mooi en chique hotel weet daar, vlakbij een plaats waar je kunt trouwen.
i= Oh ja, dat weet ik wel hoor, zal ik wat foto's en de site mailen?
d= Als je dat zou willen doen, heel graag.
i= Ja hoor, alles voor mijn beste vakantie vriendin.
d= Thnxx, ik kom morgen nog wel even langs.
i= Gezellig, komen de meiden en hun kindjes ook? Ik wil ze wel eens ontmoeten!
d= Is goed, tot morgen. Bye
i= Bye
Het is geregeld, maar ze vroeg of we morgen naar haar toe wilde komen met de kinderen. Ja hoor, lijkt me leuk. Nou dan is dat geregeld. Ik loop naar de computer en start mail op. Er komt een mailltje van Isa binnen. Ik kopieer de link en bezoek de site. Meiden, kijk: Dit is een speciaal hotel. Daar mogen alleen mensen overnachten die gaan trouwen, en hun famillie en vrienden enzo. De meiden komen aangelopen. En er is een restaurant en op de kamer ligt allemaal gratis eten, zegt Malak, belangrijk voor Naill. Het is super luxe! Belangrijk voor ons, zeg ik lachend. Er is een zwembad en sauna, spa, schoonheidssalon en nog veeeeeel meer, zegt Guusje. Nou, ik denk dat we onze keuze wel hebben gemaakt! Zullen we het hotel afhuren? Dan hebben we geen gillende fans, ik wil een leuke vakantie, ratelt Guusje aan een stuk door. Is goed hoor. Ik regel alles en dan beginnen we met inpakken. Mommy? klinkt het door de kamer. Ja liefje? Where's daddy? Hij is aan het werk, zeg ik terwijl ik .... optil. Waarom wakken wullie win? brabbelt ze. Ze heeft echt iets met de 'w' ze zet het voor elk woord. Omdat we op vakantie gaan liefje. Waar waartoe? We gaan naar Ibiza. Leuk. Wanneer? Morgen. Jippiiieeeee!!! Ik loop naar beneden toe en zet haar op de bank, ik zet my little pony op en pak een koekje en geef het aan ..... Braaf je koekje opeten en blijf hier zitten en ga maar even naar deze film kijken. Netjes blijven zitten. Oh en als de daddies thuis komen zeg dan dat ze niet naar boven mogen komen. Ze knikt maar heeft alleen nog maar oog voor de tv. Ik loop weer naar boven en ga verder met inpakken.
Ik hoor de voordeur open en dicht gaan. Ik storm de trap af en vlieg Harry om de hals die achter overvalt en ik val op hem. Ik druk een kus op zijn lippen. De jongens proesten het uit. Ik trek me terug en sta op. Ik trek Harry overeind. Waar was deze duikvlucht voor nodig, vraagt hij lichtelijk geïrriteerd. Je had je gezicht moeten zien, zegt Liam tussen het lachen door. Ik mistte je, zeg ik droog. Waardoor de jongens nog harder beginnen te lachen. Ik grinnik en plant mijn lippen op die van Harry. Hehehe, niet zo klef doen, zegt Louis. Ik grinnik en loop naar boven. De jongens willen ons achterna lopen maar ik hou ze tegen. Weze jullie eens lief en ga met de kindjes de film afkijken, ik had alle kindertjes op de bank gezet en ze waren nu the pony princes aan (geen idee of het een echte film is, ik vond het gewoon een grappige naam!) het kijken. Ze zuchten en lopen mopperend de woonkamer in, behalve Liam. Hij wil langs me lopen maar ik hou hem tegen. Waar denk jij heen te gaan? Ik heb nog geen kinderen. Nou let jij dan maar op Anne. Ze ligt in de box, ga maar een beetje oefenen. Hij zucht en shokt naar de woonkamer. Nou dat is dan geregeld.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik heb zo'n grappig dingetje bedacht voor het volgende hoofdstuk, wacht maar af. XXXXX
JE LEEST
Undercover (complete)
FanfictionDit is het vervolg op ontvoerd ft one direction en Justin Bieber. Als de meiden eindelijk vrij zijn, word hun hele leven omgegooid, maar wat als Lucas achter Floor aan gaat. En wat speelt Jim voor rol dit keer? Wil je het weten lees dan het vervolg...