Epiloog + Dankwoord

61 6 1
                                    

Epiloog
16 jaar later
POV Liam
'OMG MAM! IK HEB EEN VRIENDJE!' wordt er beneden geroepen. Ik laat het papier werk uit mijn handen vallen en snel me naar beneden toe. 'Wie heeft hier een vriendje?!' scheeuw ik bijna. In twee grote stappen sta ik voor mijn zestien jarige dochter Abigail. 'Sinds wanneer heb jij een vriendje?' 'Sinds eergisteren,' mompelt ze. 'OMG MIJN DOCHTER HEEFT EEN VRIENDJE! WANNEER KOMT HIJ?!' gilt Floor. 'Vandaag,' mompelt ze. 'OMG, OMG OMG!' 'Ho, even een stapje terug. 1 wie is hij, 2 heeft hij een straf blad, 3 heeft hij je al ontmaagd?' ' 1 zijn naam is James, 2 nee hij heeft geen strafblad en 3 Ew! Ten eerste bespreek ik dat wel met mijn moeder, ten tweede gaat je het dus geen flikker aan en ten derde nee.' Ik knik goed keurend terwijl Floor haar hoofd schud. 'Liam, wees ten minste dat ze een vriendje heeft, anders wordt ze later een of andere ouwe taart en kan ik geen oma worden.' Op dat moment gaat de bel. 'Omg daar zal je hem hebben!' kirt Abigail. 'Jij, gedraag je!' ik gooi mijn handen verdedigend omhoog en ga naast Floor zitten. Wacht even over nieuw. De hoog zwangere Floor. Floor is momenteel zwanger van ons tweede kind. Wat Abigail echt helemaal geweldig vind. Ze wilde al heel lang een broertje of zusje krijgen, maar dat wilde Floor en ik niet. Maar goed. Per ongeluk heb ik haar dus weer zwanger gemaakt. Oepsie! Abigail loopt hand in hand naar binnen met een jongen. 'Hoi, ik ben James.' zegt hij en hij laat Abigails hand los om Floor een hand te geven. 'James.. wie?' vraag ik terwijl ik zijn hand schud. 'Oh, natuurlijk, sorry, James Maslow.' 'Ga zitten.' zegt Floor en ze gebaart naar de zetel. Hij knikt en hij gaat met Abigail zitten. 'Zo, hoe oud ben je?' vraagt terwijl ik mijn cola pak. 'Ik ben 19.' de slok cola die ik in mijn hand had spuug ik terug in mijn glas. '19?!' Hij knikt langzaam. 'En, wat zijn je bedoelingen met mijn dochter?' 'Pap.' sist Abigail kwaad. 'Oké, oké.' 'Gaan, jullie maar naar je kamer, ik kom jullie zo nog wel wat te drinken en te eten brengen.' zegt Floor. Ik stuur haar een boze blik. Ze knikken en staan op. Floor pakt Abigail bij haar pols. 'Goeie vangst hoor!' fluisterd ze. 'Hands off, he's mine!' fluisterd ze glunderend terug. Samen vertrekken ze. Ik sta op en loop naar de keuken. Ik pak wat spaghetti stokjes en stop ze in een pan. Ik pak wat gehakt en begin met het maken van de saus. Floor komt de keuken in gewandeld. 'Ziet er lekker uit hoor, maar ik moet er even bij, ik ga de tafel dekken.' zegt ze en ze duwt me nog net niet aan de kant. Ik grinnik en laat haar er nu wel bij. 'Floor, kom eens met die borden de spaghetti is kla.. hey, ik weet niet of het aan je zwangerschap ligt of zo, maar volgens mij bestaat ons gezin uit drie perzonen, en niet uit 4, je hebt de tafel namelijk voor vieren gedekt.' Floor komt op haar dooie gemak aan gelopen. 'Dat weet ik, en jij gaat nu naar boven om te vragen of James bljft eten.' zegt ze dwingend. 'Echt niet.' ik sla mjin armen over elkaar. 'NU!' ik zucht en gooi de theedoek die over mijn schouder hing naar haar hoofd. Mopperend slof ik de trap op. Ik open de deur van Abigails kamer. Maar wat ik daar aantref. Daar, zit die gluiperige rat, te tongen met Abigail terwijl zijn hand onder haar crop trop verdwijnt. Zelf heeft hij geen t-shirt meer aan en ligt haar hand op zijn borst. Ik schraap mijn keel om aan te tonen dat ik ook in de kamer ben. Verschrikt laten ze elkaar los. In 3 grote stappen sta ik bij hem en grijp hem bij zijn oor. 'Kom jij maar eens even mee mannetje!'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dankwoord
The end! Dat was het dan. Het is klaar, over, finito! Ik wil graag een aantal mensjes bedanken! Aller eerst mijn bestie GuusjeHoodHemmings die me bleef steunen toen ik net begon met schrijven aan het eerste deel: Ontvoerd. Het was mijn eerste verhaal en schreef ook nog zonder aanhalingstekens en al die dingen. Kort om, het was een grote flut. Maar om de een of andere reden heb ik er toch 4,69K op. Waar ik echt trots op ben. Daarnaast heeft mijn andere bestie iRosaW me ook erg gesteund. Ze zaten allebij eerder op wattpad en dankzij hun ben ik zo ver gekomen. Ze schrijven allebij ook boeken! Neem een keertje een kijkje want ze zijn echt fantastisch! Verder zijn jullie, mijn fantastische lezertjes, natuurlijk ook een grote steun voor mij geweest! Elke keer dat ik zo'n lief commentje kreeg had ik gelijk weer zin om verder te schrijven! Het gaf me een enorme boost en ik ben blij dat ik niet gestopt ben met schrijven! Ik heb ook nog een aantal andere boeken. Waar ik nu vooral mee bezig ben is In a clinic againts my wilol (dat is het tweede deel van mijn boek adopted against my will, in a clinic against my will zit in adopted against my will) en mijn nieuwste boek Sold. Ik zou het erg leuk vinden als jullie daar eens een kijkje in zouden nemen. Vereder heb ik ook nog een paar andere boeken, maar daar ben ik nu niet zo druk mee bezig, want daar heb ik niet zoveel inspiratie voor, maar als jullie het willen weten, ze heten: sla me alsjeblieft niet (dit was mijn tweede boek, dus et begin is ook zonder aanhalingstekens, of ik had het al verbeterd, weet ik niet meer ^.^), Cinderella en vampire bite. Nou dit was het dan. *Pinkt traantje weg* Ik hoop dat jullie met plezier dit boek hebben gelezen. En dit was het dan! Ik hou van jullie allemaal, en ik hoop jullie terug te zien in een van mijn andere boeken.
XXX Floor
Klaar op 25 december (eerste kerstdag) 2014, 20:57u

Undercover (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu