Part 18

42 5 3
                                    

POV Liam

'Dat is de reden dat ze jullie niet vertrouwt. Zolang je geen rare dingen met haar doet, of vreemde dingen zegt of vraagt zal ze vanzelf wel vertrouwen in julie krijgen, begin vooral niet over haar verleden dat ligt zeg maar een beetje gevoelig.' zeg ik en de jongens knikken. We lopen naar het veldje en beginnen met voetballen.

Na een kleine 2 uur voetballen komen we bezweet binnen. Ik loop rechtstreeks naar Floor toe. Als we de kamer binnen komen vallen de meiden stil met het gesprek wat ze aan het voeren waren. Ik wil Floor een knuffel geven maar ze duwt me weg. 'Eerst douchen, dan knuffelen.' zegt de en ze wijst met haar vinger naar de deur. Ik zucht diep en sjok dan naar de deur. Dan rent Calum me voorbij de trap op. 'Ik ben lekker eerste!' schreeuwt hij en hij rent de trap op. 'Ohw, dammit!' schreeuw ik en ik ren ook de trap op on tegen een dichte badkamerdeur op te knallen.

POV Floor

Na een uur gewacht te hebben komt ook eindelijk Liam de kamer ingelopen. De druppels druppen uit zijn haar. Hij komt naast me zitten en ik ga op zijn schoot zitten. 'Waar hadden jullie het daarstraks over, jullie vielen zo plotseling stil.' zegt Calum. Ik slik moeizaam en zoek hulp bij Guusje. Guusje zend mij een vragende blik en ik knik kleintjes. 'We hadden het erover dat Floor nog geen naam heeft voor jullie aankomende baby'tje.' zegt Guusje. 'Ohw, we moeten inderdaad een naam bedenken.' zegt Liam pijnsend. 'Van mij mag jij kiezen, ik ben echt in namen verzinnen, als je mij laat kiezen word het waarschijnlijk Floor junior.' zegt hij en hij drukt een kus op mijn hoofd. 'Oké, ik heb een idee, anders zegt iedereen de naam die nu als eerste in hem of haar opkomt en dan zien we wel.' zegt Calum en hij kijkt mij aan. 'Als je dat natuurlijk goed vind.' zegt hij er snel achteraan. Ik zie Liam hem een boze blik zenden. 'Tuurlijk.' fluister ik zachtjes. 'Oke ik begin wel, uhm Tirza.' zegt Calum. 'Mara.' zegt Ashton. 'Lauren.' zegt Micheal. 'Pip.' zegt Luke. 'Moon.' zegt Zayn. 'Summer.' zegt Louis. 'Food.' grijnst Niall. 'Mandy.' zegt Harry. 'Rosa 2.' grijnst Justin. 'Dakota.' zegt Chirine. 'Diana.' zegt Malak. 'Rikki.' zegt Rosa. 'Silvia.' zegt Debora. 'Sara.' zegt Guusje. 'Bedankt voor de leuke namen. Heb je al wat in je hoofd Floor?' vraagt Liam lief. Ik knik kleintjes. 'Eigenlijk had ik al iets in mijn hoofd.' zeg ik zachtjes. 'Dat had je best wel tegen Calum mogen zeggen hoor we bijten niet.' zegt Luke en ook hij krijgt een boze blik van Liam. Hij heeft ze toch niet vertelt over mijn verleden ofzo. 'Heb je ze over mijn verleden vertelt?' fluister ik in zijn oor. Hij trekt een betrapt gezicht. 'Ja dus.' fluister ik. 'Sorry, maar ze moesten het echt weten, ze doen je echt niks.' fluistert hij. 'Is al goed.' fluister ik. 'Maar goed vertel, wat had je bedacht?' vraagt Malak om de stilte te verbreken. 'Nou mijn moeder heette Abigail en mijn vriendin uit de prostitutie heette Jade (op z'n Engels, oftewel Elizebeth Gillies maar dan Jade van victorius zo spreek je zeg maar uit.) dus ik dacht aan Abigail Jade Payne.' zeg ik zachtjes. 'Dat is een hele mooie naam. 'Hey, dat is niet eerlijk jou dochter krijgt wel een tweede naam en wij niet!' zeggen Nikki en Melissa tergelijk. 'Nou dan heet Nikki vanaf nu Nikki Melissa Bieber en Melissa vanaf nu Melissa Nikki Bieber. Probleem opgelost.' zegt Rosa. 'Jippie wij hebben ook een tweede naam!' gillen Nikki en Melissa tergelijk. Ik grinnik zachtjes. 'Mag ik wat vragen?' vraagt Calum. 'Dat deed je net toch al?' lach ik zachtjes. Hij grinnikt zacht en knikt dan. 'Je zei dat je moeder Abigail heette en je je zei ook heette toen je Jade zei. Zijn ze overleden?' vraagt hij zachtjes. Ik slik hoorzaam en knik dan. 'Ohw, sorry dag ik het vroeg.' mompelt hij. Ik zucht diep en bestel mezelf dan op Liams schoot. Na een tijdje in stilte gezeten te hebben voel ik een raar gevoel in mijn buik en een druk op mijn blaas. 'Ik ga even naar de wc.' mompel ik en ik sta op van Liams schoot. Maar als ik bijna bij de deur ben voel ik ineens een plasje lopen. Mijn vliezen zijn gebroken. 'Fuck!' schreeuw ik en Guusje rent naar me toe en ondersteunt me. 'Liam pak de auto sleutels, Calum, Luke, Ashton, Micheal rijd naar het ziekenhuis en zeg dat we eraan komen.' commandeerde Debora, ze knikken en rennen weg. Tranen rollen over mijn wangen en mijn ademhaling versnelt. 'Oké blijf rustig Floor, alles komt goed, oké.' zegt Rosa. Maar alsnog blijft mijn ademhaling versnellen. 'Fuck ze hyperfentileert!' hoor ik Rosa zeggen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sorry voor het lange niet uppdate. Dit hoofdstukkie is speciaal voor RomanaStyles en GuusjeHoodHemmings en hun fantastische boeken! Love ya al readers!

Vote??!!❤️

Comment??!!❤️

Follow??!!❤️

Undercover (complete)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu